Przejdź do menu Przejdź do treści

Nowe media w edukacji wyższej z międzynarodowej perspektywy

Wydana została publikacja naukowa pt. "New Media in Higher Education Market", którą poświęcono m.in. możliwościom wykorzystania nowych mediów oraz marketingu internetowego w działalności dydaktycznej i naukowej uczelni wyższych. Publikacja jest efektem międzynarodowej konferencji "New Media in Higher Education – opportunities and threats", która odbyła się w ramach projektu "InterUni" w czerwcu 2015 roku.

Zachęcamy do lektury. Zobacz zawartość publikacji

Podczas konferencji inspirujące wystąpienia poprowadzili m.in. partnerzy projektu: Herwig Dämon z Uniwersytetu w Liechtensteinie (UniLi) oraz Wolfgang Laschet z Norweskiego Uniwersytetu Nauki i Technologii (NTNU). Uczestnicy nawiązali także połączenie, korzystając z systemu wideokonferencyjnego CNTI, z dr. Oliverem Müllerem z Instytutu Systemów Informatycznych na Uniwersytecie w Liechtensteinie. Gościem specjalnym konferencji był Edwin van Rest, założyciel i dyrektor generalny StudyPortals. Prezentacje wygłosili także wybrani uczestnicy konferencji.

W wydarzeniu wzięło udział ponad 100 pracowników naukowych i administracyjnych z uczelni polskich i zagranicznych, m.in. z takich krajów jak: Węgry, Hiszpania, Tajlandia, Rumunia, Kuwejt, Turcja, Norwegia, Liechtenstein, Niemcy czy Francja. – "Duże znaczenie dla finalnego efektu i sukcesu konferencji miały wcześniejsze kontakty z zagranicą, innymi uczelniami i partnerami" – mówi Edyta Lachowicz-Santos, kierownik Biura Komunikacji i Relacji Międzynarodowych, konsultant merytoryczny w projekcie.

W marcu 2016 roku dwuletni projekt InterUni zostanie zakończony. Jego efekty będą miały jednak wymiar ponadczasowy.

InterUni

Projekt InterUni - "Wsparcie internacjonalizacji. Wzmacnianie relacji między Uczelnią, kandydatami, studentami, absolwentami i pracownikami przy wykorzystaniu nowych mediów" korzysta z dofinansowania w kwocie 375 tys. zł, pochodzącego z Islandii, Liechtensteinu i Norwegii w ramach funduszy EOG i funduszy norweskich. Realizowany jest przez Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach we współpracy z partnerami: Norweskim Uniwersytetem Nauki i Technologii (NTNU) w Trondheim oraz Uniwersytetem w Liechtensteinie. Koordynatorem projektu jest Magdalena Skowron z Biura Komunikacji i Relacji Międzynarodowych.

Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp hr
logotyp cima
logotyp eaie
logotyp bauhaus4
logotyp progres3