Design of Consumer Awareness Game

Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach w dniach od 24 do 28 kwietnia br. gościł studentów oraz wykładowców z Howest University College w Belgii, którzy uczestniczyli w międzynarodowym Intensive Program Design of Consumer Awareness Game (CAGe).


Celem programu CAGe było umożliwienie studentom zdobycia praktycznej wiedzy na temat praw konsumenckich na rynku międzynarodowym i wynikającej z tego świadomości konsumenckiej, sposobów podnoszenia wiedzy ekonomicznej przez konsumentów, a także uwrażliwienie ich na problemy współczesnych konsumentów funkcjonujących w globalnych otoczeniu rynkowym. Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach w programie reprezentowali studenci kierunku International Business, natomiast z ramienia Howest University College uczestnikami byli studenci Applied Computer Sciences. Uczestnicy programu pracowali w międzynarodowych drużynach nad opracowaniem aplikacji mobilnej służącej badaniu poziomu świadomości konsumenckiej. Program ma rozwijać wśród studentów zarówno umiejętności marketingowe, jak i interpersonalne. Program zakończył się prezentacjami praktycznych projektów, na bazie których zostanie wdrożona aplikacja mobilna Consume-Aware.

CAGe został zorganizowany przez zespół składający się z członków Koła Naukowego Awarnet Club, działającego przy Katedrze Badań Konsumpcji, pod kierunkiem mgr Marty-Grybś-Kabocik oraz lic. Jakuba Wolnego.