Przejdź do menu Przejdź do treści

I edycja Akademii PRawdziego PR

Gratka dla fanów Public Relations. W maju rusza I edycja projektu Akademia PRawdziwego PR – cyklu merytorycznych szkoleń i warsztatów dla osób zainteresowanych tematyką Public Relations.

Rozpoczynająca się 10 maja br. inicjatywa kierowana jest do studentów, adeptów oraz osób zainteresowanych public relations, bez względu na wiek i wykształcenie. Jej celem jest przekazanie dużej dawki praktycznej wiedzy oraz przygotowanie uczestników projektu do odbycia praktyk (także płatnych) w agencjach public relations i agencjach reklamowych, będących Partnerem projektu Akademia PRawdziwego PR.

Uczestnicy biorący udział w projekcie będą mieli niepowtarzalną możliwość zwiększenia swoich szans na rynku pracy, poprzez wykazanie się docenianymi przez rekruterów praktycznymi umiejętnościami.

Program merytoryczny Akademii obejmuje zajęcia i warsztaty z zakresu: budowania strategii PR, efektywnej współpracy z mediami, systemu identyfikacji wizualnej marki, organizacji i promocji wydarzeń specjalnych, komunikacji i PR w internecie oraz doradztwa zawodowego i budowania kariery w zawodzie PR-owca. Wykładowcami pierwszej I edycji Prawdziwy PR Akademia zostali członkowie Stowarzyszenia, m.in.: dr Krystian Dudek, dr Maria Buszman-Witańska, Szymon Pieczyński i Ewa Bensz.

Projekt stał się również okazją do nawiązania współpracy z członkami kół naukowych śląskich uczelni. W pracach projektowych wraz z przedstawicielami Polskiego Stowarzyszenia Public Relations Oddział Śląsk, bierze udział Koło Naukowe Komunikacji Społecznej "Innowacje", działające na Wydziale Informatyki i Komunikacji Uniwersytetu Ekonomicznego.

Akademia Prawdziwego PR stanowi część powstałego w 2013 roku projektu PRawdziwy PR, którego celem jest propagowanie wiedzy z zakresu public relations i etycznych postaw w tej dziedzinie. W ramach projektu odbyło się ok 40 otwartych, bezpłatnych wykładów w różnych miejscach kraju m.in. w: Katowicach, Sosnowcu, Warszawie, Rzeszowie, Pruszczu Gdańskim, Wrocławiu, Bielsku-Białej czy Chorzowie. Wykłady prowadzili uznani w branży eksperci, a uczestnikami projektu było już ponad 3000 osób. Na potrzeby tego projektu swojej grafiki, symbolizującej często błędne postrzeganie dziedziny Public Relations użyczył Andrzej Mleczko. Pomysłodawcą i autorem przedsięwzięcia jest dr Krystian Dudek, Prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Wraz z zespołem, który realizował pierwszą edycję tego projektu otrzymał wyróżnienie specjalne Lew PR 2013.

Trzy proste kroki, by wziąć udział w Akademii!

  1. Odpowiedz na pytanie: CZYM DLA CIEBIE JEST PUBLIC RELATIONS?

    Forma dowolna, im bardziej kreatywne rozwiązanie tym większa szansa na zakwalifikowanie sie. Nie ograniczaj się, może być krótkie video, animacja, tekst, grafika. Po prostu wyraź to zwartym komunikatem :)

  2. Odpowiedź razem z CV wyślij do 30.04 na adres m.janowski@polskipr.pl 
  3. Czekaj na wiadomość do 06.05. Osoby, które się zakwalifikują powiadomimy mailowo i telefonicznie!

Więcej informacji o Akademii Prawdziwego PR: www.akademia.prawdziwypr.pl

Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp hr
logotyp cima
logotyp eaie
logotyp bauhaus4
logotyp progres3