mgr Dagmara Modrzejewska

Bogucicka 3
Bud. B; pok. 115
40-228 Katowice

Konsultacje:

Konsultacje dla Studentów studiów stacjonarnych w sesji zimowej 2019/2020 odbywać się będą w dniach:

16.10.2019, godz.  12:00 - 16:00, pok. 115B

21.10.2019, godz.  12:00 - 16:00, pok. 148N
30.10.2019, godz.  12:00 - 16:00, pok. 115B

06.11.2019, godz.  9:00 - 16:00, pok. 115B

13.11.2019, godz.   12:00 - 16:00, pok. 115B

18.11.2019, godz.  12:00 - 16:00, pok. 148N

27.11.2019, godz.   12:00 - 16:00, pok. 115B

04.12.2019, godz.  9:00 - 16:00, pok. 115B

09.12.2019, godz. 10:00 - 16:00, pok. 148N

11.12.2019, godz.   12:00 - 16:00, pok. 115B

16.12.2019, godz. 12:00 - 16:00, pok. 148N

18.12.2019, godz. 12:00 - 16:00, pok. 115B

23.12.2019, godz. 10:00 - 16:00, pok. 148N

08.01.2020, godz.  12:00 - 16:00, pok. 115B

13.01.2020, godz. 12:00 - 16:00, pok. 148N
22.01.2020, godz.  12:00 - 16:00, pok. 115B

27.01.2020, godz. 12:00 - 16:00, pok. 148N 

Konsultacje dla Studentów studiów niestacjonarnych w sesji zimowej 2019/2020 odbywać się będą w dniach:

20.10.2019, godz. 11:00 - 16:00, pok. 148N

26.10.2019, godz. 16:15 - 18:15, pok. 148N

10.11.2019, godz. 9:00 - 10:30, pok. 115B

17.11.2019, godz. 11:00 - 13:00, pok. 148N

01.12.2019, godz. 16:15 - 18:15, pok. 115B

08.12.2019, godz. 11:00 - 13:00, pok. 148N

12.01.2020, godz. 11:00 - 13:00, pok. 148N

26.01.2020, godz. 11:00 - 13:00, pok. 148N

Dydaktyka (prowadzone przedmioty)

Zajmowane stanowiska

Specjalizacja naukowo-badawcza

Publikacje

  1. Modrzejewska D. (2005): Ścieżki kariery, „Marketing w Praktyce”, nr 10, ISSN: 1425-8315 indeks 334626, s. 26-27.
  2. Modrzejewska D. (2006): Sztuka dobrych relacji, „Marketing w Praktyce”, nr 6, ISSN: 1425-8315 indeks 334626, s. 66-68.
  3. Modrzejewska D. (2006): Wykorzystanie nowoczesnych narzędzi do kształtowania interakcji międzyludzkich w firmie [w:] Marketing przyszłości. Trendy. Strategie. Instrumenty. Interakcje w tworzeniu partnerstwa organizacji z otoczeniem, red. Rosa G., Smalec A., Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Nr 438. Ekonomiczne problemy usług nr 5, „Wyd. Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego”, Szczecin, ISSN: 1640-6818, ISSN: 1896-382X, s. 497-500.
  4. Modrzejewska D. (2007): Wizualizacja jako system wpływający na sukces firmy, [w:] Balcerzak A.P., Górecka D. (red. nauk.), Dylematy teorii ekonomii w rzeczywistości gospodarczej XXI wieku, „Wyd. Adam Marszałek”, Toruń, ISBN: 978-83-7441-721-1, s. 234-245.
  5. Modrzejewska D. (2007): Kompetencje społeczno-psychologiczne a zarządzanie nowoczesną organizacją, [w:] Urbańczyk E. (red.), Uwarunkowania wzrostu wartości przedsiębiorstwa, „Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego”, Szczecin,  ISBN: 978-83-60585-05-4, s. 533-538.
  6. Modrzejewska D. (2008): Tendencje w procesie motywowania w Polsce, [w:] Stankiewicz-Mróz A., Lendzion J.P. (red.), Wyzwania dla zarządzania zasobami ludzkimi w sytuacji przemian na rynku pracy, ”Media Press”, ISBN: 978-83-61215-04-2,  Łódź,  s.170-176.
  7. Modrzejewska D. (2009): Non-financial motivation for Staff members, [w:] Stankiewicz-Mróz A. Lendzion J.P. (ed.), Human Resources Management: Theory and Practice, Technical University of Lodz, ”Media Press”, Łódź, ISBN: 978-83-61215-18-9, s. 121-132.
  8. Modrzejewska D. (2016): Motywowanie w metodach wyceny kapitału ludzkiego, [w:] Jabłoński M. (red.), Zarządzanie wartością przedsiębiorstw w warunkach niepewności, zmienności i nieprzewidywalności. Strategie – Finanse – Kompetencje, „Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej, Dąbrowa Górnicza, ISBN: 978-83-64927-99-7, s. 73-79.
  9. Modrzejewska D. (2016): Determinanty rozwoju twórczości organizacyjnej w obszarze IT, [w:] Francik A., Maráková A., Szczepańska-Woszczyna K. (red.), Innowacje i przedsiębiorczość. Ujęcie makro- i mikroekonomiczne,  „Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej, Dąbrowa Górnicza, ISBN: 978-83-65621-06-1, s. 187-197.
  10. Mach-Król M., Modrzejewska D. (2017): Potrzeby analityczne polskich firm a Big Data, „Informatyka Ekonomiczna (Business Informatics)”, 2(44), ISSN: 1507-3858, e-ISSN: 2450-0003, s. 82-93.
  11. Modrzejewska D. (2019): Koncepcja aplikacji wspierających twórczą organizację z wykorzystaniem metodyki TRIZ, „Informatyka Ekonomiczna (Business Informatics)” – w druku.

Zainteresowania

Dodatkowe