dr hab.Andrzej Bajdak, prof. UE
Kierownik Katedry
Bogucicka 3a
Budynek: A; pok. 226A40-226Katowice
Konsultacje:
Terminy konsultacji w semestrze letnim, w roku akademickim 2023/2024
środa godz. 18.00-19.30
Konsultacje odbędą się w formie zdalnej. Proszę o wcześniejsze mailowe zgłoszenie chęci spotkania na adres: andrzej.bajdak@uekat.pl Link do spotkania będzie wysłany umówionym studentom.
Zajmowane stanowiska
- Kierownik Katedry Badań Rynkowych i Marketingowych
- Prodziekan Kolegium Studiów
Realizowane projekty naukowo - badawcze
- Komunikacja marketingowa polskich przedsiębiorstw na rynkach zintegrowanej Europy - kierownik projektu (2011-2012)
- Nowe media w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw - kierownik projektu (2013-2015)
- Technologie mobilne w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw Technologie mobilne w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw - kierownik projektu (2016-2018)
- Media społecznościowe w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw i instytucji (2019-2021)
- Społeczna odpowiedzialność mediów społecznościowych oraz wykorzystanie mediów społecznościowych w komunikowaniu działań organizacji z zakresu społecznej odpowiedzialności (2022-2024)
Specjalizacja naukowo-badawcza
- Zachowania nabywców na rynku instytucjonalnym
- Marketing w Internecie
- Komunikacja marketingowa
Publikacje (wybrane)
- Internet w marketingu, praca zbiorowa pod red. A. Bajdaka, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2003.
- Badania marketingowe w Internecie, praca zbiorowa pod red. K. Karcz i A. Bajdaka, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Katowicach, Katowice 2004.
- Preferencje nabywców instytucjonalnych, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Katowicach, Katowice 2005.
- Relationship marketing in micro and small enterprises and local authorities – international comparison, ed. A. Bajdak, R. Lukášová, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Katowice, 2009.
- Marketing Communication Strategies of Polish Enterprises In EU Markets (Chosen Aspects). ЛОГІСТИКА. BІСНИК, НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ “ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА”, Wydawnictwo Politechniki Lwowskiej, Lwów 2013, Nr. 762 (współautor U. Janeczek).
- Komunikacja marketingowa – współczesne wyzwania i kierunki rozwoju, [red]. A. Bajdak, Studia Ekonomiczne, Zeszyty Naukowe Wydziałowe, nr 140, UE w Katowicach, Katowice 2013.
- Nowe media w komunikacji przedsiębiorstw z klientami, [w:] Marketing w 25-leciu gospodarki rynkowej w Polsce, [red.] A. Czubała, P. Hadrian, J. W. Wiktor, PWE, Warszawa 2014.
- Konsumenci wobec wykorzystywania nowych mediów w komunikacji marketingowej. "Marketing i Rynek" 2014, nr 4.
- Marketing Communications – selected issues. Edited by Andrzej Bajdak. Studia Ekonomiczne, Zeszyty Naukowe Wydziałowe nr 205, UE w Katowicach, Katowice 2014
- Marketing automation – systemy wspierające prace sprzedawców na rynku b2c, "Marketing i Rynek" 2015, nr 8.
- Pokolenie Y wobec reklamy mobilnej, "Marketing i Rynek" 2018, nr 4 (współautor U. Janeczek).
- Wykorzystanie mediów społecznościowych w komunikacji marketingowej polskich przedsiębiorstw - wybrane zagadnienia, [w:] Marketing. Koncepcje i doświadczenia [red.] H. Mruk, A. Sawicki, Wydawnictwo "Bernardinum", Pelplin 2021 (współautor U. Janeczek).
Dołącz do nas