
dr Barbara Filipczyk
ul. Bogucicka 3
Konsultacje:
w semestrze zimowym 2019/2020
studia stacjonarne:
środy, godz. 9.50 - 11.20, bud. A, 201
Uwaga! W środę 29.01.2020 konsultacje odbędą się w godz. 11:40 - 13:10, bud. A, 201
studia niestacjonarne:
13.10.2019 (niedziela) - godz. 10:40-11:25, bud. A, 201
24.11.2019 (niedziela) - godz. 10:40-11:25, bud. A, 201
12.01.2020 (niedziela) - godz. 10:40-11:25, bud. N, 148- pokój nauczycielski
Seminaria dyplomowe/magisterskie
09.12.2019 (poniedziałek) - godz. 13:30 - 15:00, bud. A, 201
15.12.2019 (niedziela) - godz. 10:45 - 12:15, bud. N, 148- pokój nauczycielski
16.12.2019 (poniedziałek) - godz. 13:30 - 15:00, bud. A, 201A
08.01.2020 (środa) - godz. 18:00 - 19:30, mailowo: barbara.filipczyk@uekat.pl
12.01.2020 (niedziela) - godz. 11:30 - 12:15, bud. N, 148- pokój nauczycielski
15.01.2020 (środa) - godz. 18:00 -19:30, mailowo: barbara.filipczyk@uekat.pl
20.01.2020 (poniedziałek) - godz. 13:30 - 15:00, bud. A, 201
29.01.2020 (poniedziałek) - godz. 13:30 - 15:00, bud. A, 201
Dydaktyka
– Gry poważne
– Programowanie komputerów
– Wizualizacja wiedzy
– Technologie internetowe
– Tworzenie systemów dialogowych
– Seminarium dyplomowe
– Seminarium magisterskie
Pełnione funkcje
– menedżer kierunku Informatyka
(od października 2019)
– opiekun Koła Naukowego „Scientia Ingenium”
(od października 2012)
– członek Uczelnianego Kolegium Elektorów UE Katowice
(I kadencja 2012-2016, II kadencja 2016-2020)
Specjalizacja naukowo-badawcza
– technologie zarządzania wiedzą
– inżynieria wiedzy (wizualizacja wiedzy, ontologie)
– interakcja człowiek – komputer
– user experience
– narzędzia komunikacji elektronicznej
Publikacje
Lata 2015 - 2017:
- Gołuchowski J., Filipczyk B., Paliszkiewicz J.: Social Media and Trust, [W:] Intuition, Trust, and Analytics, red. Liebowitz J., Paliszkiewicz J., Goluchowski J., Taylor & Francis LLC, 2017.
- Filipczyk B.: Ontologie jako metoda organizacji i reprezentacji wiedzy, [W:] Technologie informatyczne w zarządzaniu kapitałem ludzkim w organizacji, red. Smolarek M., Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Katowice 2016.
- Filipczyk B., Gołuchowski J., Paliszkiewcz J., Janas A.: Success and failure in improvement of knowledge delivery to customers using chatbot – result of a case study in a Polish, [W:] Succcess and Failures of Knowledge Management, red. Liebowitz J., Elsevier, Amsterdam 2016.
- Filipczyk B., Szyndzielorz Ł., Wachowicz T., Wiśniewska M.: System wspomagania negocjacji dwustronnych TONSS, [W:] Negocjacje. Analiza i wspomaganie decyzji, red. Roszkowska E., Wachowicz T., Wolters Kluwer, Warszawa 2016.
- Gołuchowski J., Filipczyk B., Smolarek M.: Doświadczenia z wdrażania zintegrowanego systemu zarządzania uczelnią SIMPLE, „Studia Ekonomiczne”, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Katowice 2015.