Konsultacje:
Konsultacje w semestrze letnim 2023/24 (Google Meet):
- 25.02, 11:40-13:10 (wyjątkowo - stacjonarnie, sala 150N)
- 26.02, 13:30-15:00
- 6.03, 9:50-11:20
- 11.03, 13:30-15:00
- 20.03, 9:50-11:20
- 25.03, 13:30-15:00
- 10.04, 9:50-11:20
- 15.04, 13:30-15:00
- 24.04., 9:50-11:20
- 29.04, 13:30-15:00
- 8.05, 9:50-11:20
- 22.05, 9:50-11:20
- 27.05, 13:30-15:00
- 05.06, 9:50-11:20
- 12.06, 13:10-13:55
Dydaktyka (prowadzone przedmioty)
- Wstęp do programowania komputerów
- Programowanie komputerów
- Technologie semantyczne
- Systemy dialogowe
- Wprowadzenie do inżynierii wiedzy
- Tworzenie aplikacji mobilnych
- Projektowanie aplikacji mobilnych
- Tworzenie gier
- Technologie informacyjne
Zajmowane stanowiska
- Koordynator współpracy z I Liceum Ogólnokształcącym im. 14 Pułku Powstańców Śląskich w Wodzisławiu Śl.
Specjalizacja naukowo-badawcza
- Automatyczne streszczanie tekstów
- Analiza komunikacji z wykorzystaniem narzędzi informatycznych
- Ontologie w organizacjach
- Techniki komputerowego przetwarzania argumentacji
Publikacje
- Glenc P. (2024), Narzędzia do tworzenia i analizy argumentacji [w:] Budzyńska-Daca A., Modrzejewska E. (red.), Debata. Retoryka dla demokracji. Wydawnictwo Naukowe PWN.
- Glenc P. (2022), Poland’s energy transition: towards an ontology. Organization Review, No. 3(986), pp. 24-31
- Glenc P. (2021), Narzędzia do automatycznego streszczania tekstów w języku polskim. Stan badań naukowych i prac wdrożeniowych. e-mentor, (2 (89)), s. 67-77.
- Glenc P. (2020), Automatyzacja analizy cyfrowej komunikacji organizacji [w:] Filipczyk B., Gołuchowski J. (red.), Cyfrowa komunikacja organizacji. Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.
- Glenc P. (2018), Internetowe platformy dyskusyjne jako narzędzia angażowania pracowników w procesy podejmowania decyzji. Human Resource Management/Zarzadzanie Zasobami Ludzkimi, 124(5).
- Glenc P. (2018). E-debata–narzędzie tworzenia argumentacji w dyskusjach internetowych. Studia Ekonomiczne, 368, s. 76-93.
- Glenc P., Gołuchowski, J. (2017). Perspektywy automatycznej strukturalizacji argumentacji stosowanych w dyskusjach/debatach online. Studia Ekonomiczne, 317, s. 16-26.
Dołącz do nas