W obecnej sytuacji, aż do odwołania, wszystkie konsultacje odbywają się zdalnie. Proszę o kontakt pod adresem izabela.sowa@uekat.pl w celu ustalenia dokładnej godziny spotkania, które może odbyć się za pośrednictwem Google Meet (meet.google.com/haf-svsb-qru) w ramach podanych niżej terminów konsultacji:
Konsultacje w semestrze letnim:
środa 24 lutego godz. 18.00- 19.30
czwartek 4 marca 10.45- 12.15
wtorek 9 marca 13.50 - 15.20
wtorek 16 marca 13.30 - 15.00
wtorek 13 kwietnia 14.30 - 16.00
wtorek 20 kwietnia 13.30 - 15.00
wtorki: 27 kwietnia, 11 maja, 1 czerwca 16.30 - 18.00
czwartki 8.04, 6.05, 20.05 godz. 15.10 - 16.40
środa 9 czerwca 17.00 - 18.30
Konsultacje dla studiów niestacjonarnych:
niedziela: 7 marca, 13.30 - 15.00
niedziela: 28 marca 14.15 - 15.00
niedziela 13 czerwca 13.30 - 14.15
Terminy seminariów:
23 lutego godz. 15.20 - 17.05 meet.google.com/lookup/exdva2ieu7
24 lutego 16.15 - 17.55 meet.google.com/lookup/gfisl65k45
6 marca 16.15 - 18.50 meet.google.com/lookup/ckt6w33itbw
9 marca 15.20 - 17.00 meet.google.com/lookup/exdva2ieu7
18 marca 15.20 - 17.10 meet.google.com/lookup/exdva2ieu7
28 marca 13.30 14.15 meet.google.com/lookup/cktw33itbw
30 marca 16.00 - 16.45 meet.google.com/lookup/gfisl65k45
30 marca 16.45 - 18.15 meet.google.com/lookup/exdva2ieu7
13 kwietnia 16.00 - 16.45 meet.google.com/lookup/gfisl65k45
13 kwietnia 16.45 - 18.15 meet.google.com/lookup/exdva2ieu7
25 kwietnia 13.30 - 15.00 meet.google.com/lookup/cktw33itbw
25 maja 13.30 - 15.00 meet.google.com/lookup/cktw33itbw
1 czerwca 16.45 - 17.30 meet.google.com/lookup/gfisl65k45
1 czerwca 17.30 - 18.15 https://meet.google.com/lookup/exdva2ieu7?authuser=1&hs=179
5 czerwca 16.15 - 18.50 meet.google.com/lookup/cktw33itbw
Zaliczenie poprawkowe z badań rynkowych odbędzie się 18 marca o godzinie 16.30. Link do spotkania: meet.google.com/lookup/exdva2ieu7 (to nie jest Meet z zajęć!); zaliczenie przez platformę Moodle.
Informacja dla osób zainteresowanych seminarium dyplomowym
Obszary zainteresowań: badania marketingowe, metody badań klientów instytucjonalnych lub konsumentów, ocena jakości świadczonych usług, procesy sprzedaży lub zakupu dóbr i usług (w tym usług logistycznych), nowe zjawiska i trendy w zachowaniach konsumentów, działalność marketingowa przedsiębiorstw, obsługa klientów, techniki i metody sprzedaży, badanie poziomu obsługi klienta, badanie satysfakcji klientów w branży logistycznej, jakość i skuteczność wybranych narzędzi marketingowych (technik sprzedażowych) w praktyce działań przedsiębiorstwa logistycznego, wykorzystanie wyników badań marketingowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem logistycznym, zachowania konsumentów, nowe trendy w zachowaniach konsumentów.
Powyższe tematy proponuję przede wszystkim Studentom, którzy nie pracują i w związku z tym mają utrudniony dostęp do danych z firm. Jestem otwarta na propozycje tematów zgłaszane przez osoby o skonkretyzowanych zainteresowaniach. W przypadku wątpliwości, czy zaakceptuję zaproponowany przez Studenta temat, zachęcam do kontaktu mailowego - w tytule maila proszę wpisać Seminarium 2021.
Seminaria na I stopniu będą wymagały kilku spotkań wspólnych (całej grupy), w celu przedstawienia zasad pisania prac, pracy nad literaturą i tekstem. W kolejnych semestrach spotkania mają charakter indywidualny, choć zdarzają się spotkania kilku osób np. przy omawianiu zasad pracy z arkuszem kalkulacyjnym lub programem statystycznym oraz przy dokonywaniu analiz statystycznych.
Podstawą zaliczenia I semestru seminarium jest ustalenie tematu pracy, przedstawienie koncepcji pracy, spisu literatury oraz referatu będącego częścią I rozdziału.
Zaliczenie II semestru wymaga oddania I i II rozdziału. Zaliczenie III rozdziału otrzymuje się po oddaniu całości pracy.