Układ stron katedr - wzór

Dla katedr obowiązują 4 stałe obszary zgodnie z legendą przedstawioną na poniższej grafice:

Legenda: 

  1. W tym miejscu na każdej stronie powinny znaleźć się informacje kontaktowe: nazwa katedry, adres, numer telefonu i adres e-mail w formie przedstawionej powyżej.

  2. Poniżej informacji kontaktowych proponujemy umieszczenie aktualności danej katedry. Pozycja ta nie jest jednak obligatoryjna.

  3. W menu po lewej stronie na pierwszym miejscu powinny znaleźć się informacje ogólne odnośnie katedry, a następnie (na drugiej pozycji) informacje na temat pracowników (opcjonalnie z informacjami i godzinami konsultacji). Zakładki te powinny mieć nazwy: 

    • „Informacje wstępne” – dla pierwszego odnośnika
    • „Pracownicy katedry” lub „Pracownicy katedry – konsultacje” dla odnośnika drugiego.

    UWAGA - wygląd zakładki oraz sposób zamieszczania informacji o pracownikach katedr w chwili obecnej pozostaje bez zmian.


  4. Na dole menu powinien znaleźć się odnośnik do informacji kontaktowych.

  5. Pozostałe odnośniki w menu po lewej stronie są opcjonalne. Istotne jest jedynie, by były one umieszczone pomiędzy obowiązkowymi punktami.
    UWAGA - Przed przystąpieniem do tworzenia podstrony dla wydarzeń (np. konferencje) w strukturze strony katedry prosimy o konsultację z Działem Nowych Mediów w celu ustalenia najdogodniejszej formy prezentacji tych treści.