15. Akademia Biznesu – bezpłatne szkolenia i warsztaty dla studentów i absolwentów naszej Uczelni

Biuro Współpracy z Gospodarką i Absolwentami Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach zaprasza do udziału w projekcie edukacyjnym skierowanym do osób, które rozważają założenie własnej firmy.


19.03.2018, w godz. 11:30 - 14:30

Sprawdź czy jesteś przedsiębiorczy? – ekonomiczna gra symulacyjna /BRAK WOLNYCH MIEJSC/,
Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach

Cel szkolenia:
poznanie predyspozycji zawodowych, doskonalenie umiejętności społecznych i przedsiębiorczych, nabycie wiedzy niezbędnej do wejścia na rynek pracy.

Program:
prezentacja, ćwiczenia, badanie testowe, gra ekonomiczna.

Prowadzące:

  • Magdalena Miszczak – doradca zawodowy,
  • Aleksandra Ćwiklińska – doradca zawodowy.

Miejsce szkolenia:
sala 263 (II piętro), bud. N, wejście C od ul. Koszarowej 6.

ZGŁOSZENIA
Osoby zainteresowane uczestnictwem w szkoleniu proszone są o wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na stronie: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSd2HfQuiYwLuKQSHbv3yhHR6a4jd-TJZLUMyKdBTSIKdYn-Qg/viewform

------------------------------

20.03.2018, w godz. 9:00 - 14:00

Komunikacja interpersonalna oraz budowanie efektywnego zespołu /BRAK WOLNYCH MIEJSC/,
Yazaki Automotive Products Poland Sp. z o.o.

Cel szkolenia:
Rozwinięcie umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych.

Program:
Wykłady (wymieszane z ćwiczeniami praktycznymi, które zajmą większość czasu) na temat komunikatu "JA", aspektu oceniania innych, aktywnego słuchania, mowy ciała, konstruktywnego feedbacku, oraz prowadzenia efektywnych rozmów z zespołem.

Prowadzący:

  • Paulina Skalińska – Specjalista ds. rozwoju pracowników.

Miejsce szkolenia:
sala 263 (II piętro), bud. N, wejście C od ul. Koszarowej 6.

ZGŁOSZENIA
Osoby zainteresowane uczestnictwem w szkoleniu proszone są o wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na stronie:https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScJuszZcyQXCZblfaUhsfjNlsSkhAcrFBqK3KsO3lf6sDkPlw/viewform

------------------------------

21.03.2018, w godz. 10:00 - 13:00

VBA – czyli jak wykorzystać możliwości Excela w firmie /BRAK WOLNYCH MIEJSC/, 
Centrum Edukacyjno-Szkoleniowe Logos

Cele szkolenia:
Zaznajomienie uczestników z możliwościami jaki oferuje Excel i jego wbudowany język VBA i pokazanie, że korzystanie z tego narzędzia jest możliwe dla każdego. Zademonstrowanie jak przeciętny użytkownik, może ułatwić sobie codzienne zadania i zaoszczędzić ogromną ilość czasu. Szkolenie dla osób co najmniej na poziomie średnio-zaawansowanym. Dobrze gdy uczestnicy znają tabele przestawne.

Program:
1. Rejestrator Makr.
2. Elementy składni języka.
3. Proste triki i rozwiązania, które dają niesamowite oszczędności.

Jeśli:

  • jesteś już długoletnim użytkownikiem Excela, a w swojej codziennej pracy wykonujesz mnóstwo “powtarzalnych czynności” które chciałbyś zautomatyzować i robić za pomocą pojedynczego kliknięcia… by mieć czas na inne rzeczy…
  • chciałbyś zacząć swoją nową pracę, mając pewność, że Twoje umiejętności są na tyle duże, że w sposób komfortowy wykonasz każde polecenie przełożonego czy prośbę kolegi/koleżanki z pracy
  • masz poczucie, że wiedza dotycząca Excela wyniesiona ze studiów jest niewystarczająca i tak naprawdę nie wiesz jakie możliwości oferuje ten program i jak w pełni wykorzystać go do rozwoju własnej kariery
  • chciałbyś przeszkolić swoich pracowników i chciałbyś, żeby zdobyli praktyczną wiedzę, która jest im rzeczywiście potrzebna, aby pracowali sprawnie i komfortowo… oszczędzając czas.

To szkolenie jest dla Ciebie!

Prowadzący:
Piotr Majkowski - wykładowca/trener, specjalizuje się w nauczaniu programu Microsoft Excel, matematyki, statystyki i dziedzin pokrewnych. Ma wieloletnie doświadczenie zarówno w szkoleniach dla małych firm jak i wielkich międzynarodowych korporacji. Uczy konkretnych umiejętności i jego zajęcia nie mają nic wspólnego z "suchą teorią". Przekazuje przydatną wiedzę, sprawdzoną w praktyce i zaraża pasją do Excela… często takie osoby, które się nawet tego nie spodziewają.

Miejsce szkolenia:
sala 263 (II piętro), bud. N, wejście C od ul. Koszarowej 6.

ZGŁOSZENIA
Osoby zainteresowane uczestnictwem w szkoleniu proszone są o wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na stronie:https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSezDUO4X5Go0BuiJXlZUlvZIxSrgMUqASJbqNWtLK7NAoS8hw/viewform

Osoby, które zostaną zapisane na szkolenie prosimy o przyniesienie laptopa z zainstalowanym programem Microsoft Excel (w dowolnej wersji).
Mile widziane, by laptop był wyposażony w naładowaną baterię.

------------------------------

22.03.2018, w godz. 9:30 - 13:30

Twoi pracownicy kluczem do sukcesu firmy – czyli jak wybrać odpowiednich?
ManpowerGroup Sp. z o.o.

Cel szkolenia:

  • Przedstawienie zasad współpracy z Manpower
  • Przedstawienie realiów obecnej sytuacji na rynku
  • Przygotowanie przyszłych pracodawców do odpowiedniej rekrutacji swoich pracowników
  • Tworzenie profilu pod konkretne stanowisko.

Program:
1) Prezentacja firmy
2) Zasady działania agencji zatrudnienia
3) Sytuacja na rynku – era człowieka
4) Na co zwracać uwagę przy analizie CV
5) Case – o co dopytasz na rozmowie?
6) Kompetencje miękkie i twarde w praktyce
7) Którymi kompetencjami kierować się przy konkretnym stanowisku?
8) Case study – Gdy żaden z kandydatów nie spełnia wymogów
9) Jak zadać i interpretować podchwytliwe pytania?
10) Case – o co, w jaki sposób zapytasz?
11) Zabawa w parach z odgrywaniem ról na rozmowie
12) Podsumowanie.

Prowadząca:
Wiktoria Sowińska – Junior Permanent Placement Delivery Consultant w firmie Manpower. Konsultant obejmujący projekty rekrutacyjne na Polskę południową. Obecnie całościowo koordynuje i monitoruje przebieg rekrutacji dla największych międzynarodowych korporacji. Specjalizuje się w rekrutacjach stałych średniego i wyższego szczebla.

Miejsce szkolenia:
sala 263 (II piętro), bud. N, wejście C od ul. Koszarowej 6.

ZGŁOSZENIA
Osoby zainteresowane uczestnictwem w szkoleniu proszone są o wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który dostępny jest na stronie:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdAZnbNeVp8xOD0WDBxYXooLDVyCvUho6ov4SFjdVmaiErkRw/viewform