Studia umożliwiają zdobycie wiedzy dotyczącej najnowszych osiągnięć w zakresie funkcjonowania przedsiębiorstwa w warunkach gospodarki rynkowej. Pozwalają na uzupełnienie wiedzy w zakresie budowy strategii marketingowej, wykorzystania instrumentów marketingu-mix oraz projektowania badań marketingowych. Studia kształtują i rozwijają umiejętności interpersonalne, podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów. Dają także możliwości nawiązywania nowych kontaktów biznesowych oraz networkingu. Studia wyjaśniają zasady budowania programu marketingowego i public relations, a praktyczne przekazanie doświadczeń i wiedzy badaczy marketingu i public relations umożliwia kompleksowe podejście do studiowanej problematyki. Studia dostarczają umiejętności działania na rynku zgodnie z zasadami marketingowymi, w tym w zakresie właściwego kształtowania relacji z podmiotami otoczenia.

Liczba Godzin Liczba Semestrów Jednostka Prowadząca Cena
160 2 Wydział Ekonomii 2900 zł