Rekrutacja
Sprawdź listę kierunków na które prowadzimy rekrutację w semestrze letnim.
Rekrutacja potrwa od 11 stycznia 2021 r. do 28 lutego 2021 r.
Podstawą kwalifikacji kandydatów jest rejestracja elektroniczna w systemie Internetowej Rekrutacji Kandydatów (IRK) i złożenie w formie elektronicznej wymaganej kompletnej dokumentacji:
• dyplomu ukończenia studiów wyższych lub jego odpisu - dyplom lub jego odpis powinien być podpisany (jeżeli jest na to miejsce na dokumencie),
• dokumentów dodatkowo wymaganych na konkretnym kierunku,
• aktualnego zdjęcia (informacje o wymogach i sposobie wykadrowania),
• osoby ubiegające się o zniżkę składają w formie skanów podania o udzielenie zniżki w opłacie czesnego oraz Karty Absolwenta wraz z dokumentem poświadczającymi prawo do zniżki,
Kandydaci na dwusemestralne studia Rachunkowość ze ścieżką ACCA oprócz powyższych dokumentów powinny dostarczyć:
• skan dyplomu oraz suplementu do dyplomu dokumentującego wykształcenie kierunkowe w dziedzinie rachunkowości.
- Przy zapisie nie jest pobierane wpisowe!
- O wynikach rekrutacji kandydaci zostaną poinformowani mailem po jej zamknięciu.
Wszystkie dokumenty, o których mowa w Informacje dotyczące rekrutacji należy zeskanować i w formacie pdf. załączyć na swoim koncie w systemie Internetowej Rekrutacji Kandydatów.
Dokumenty, które należy przesłać:
- DYPLOM lub jego odpis – skan pierwszej strony dokumentu z widocznym zdjęciem, imieniem i nazwiskiem, nazwą uczelni, oceną i datą ukończenia studiów - dokument obligatoryjny dla wszystkich kandydatów. Dyplom lub jego odpis powinien być podpisany.
- DOKUMENTY ZWIĄZANE Z ZNIŻKAMI:
a) Karta Absolwenta – strona z imieniem i nazwiskiem
b) podanie o zniżkę – wypełnione i podpisane przez kandydata
c) dokument uprawniający do jej otrzymania (wykaz dokumentów i zniżek)
Dokumenty należy zeskanować do jednego pliku w formacie pdf. - INNE DOKUMENTY WYMAGANE NA KONKRETNY KIERUNEK STUDIÓW - tutaj należy załączyć wszystkie dokumenty, które wymagane są na konkretnym kierunku studiów, np. certyfikaty językowe.
Dokumenty na studia dwusemestralne Rachunkowość – ścieżka ACCA
a) dyplom dokumentujący wykształcenie kierunkowe z rachunkowości,
b) suplement do tego dyplomu – wszystkie strony
c) podanie o zwolnienie z pierwszego semestru studiów
Dokumenty należy zeskanować do jednego pliku w formacie pdf. - DOKUMENTY WYMAGANE OD CUDZOZIEMCÓW:
a) dokument potwierdzający legalny pobyt w Polsce,
b) w przypadku dyplomu zagranicznej uczelni tłumaczenie przysięgłe dyplomu na j. polski, dokument o przebiegu studiów (suplement do dyplomu) wydany w języku angielskim lub z tłumaczeniem przysięgłym na język polski.
W przypadku dyplomu wydanego przez polską uczelnię w tym miejscu prosimy w tym miejscu o załączenie tylko skanu dokumentu potwierdzającego legalność pobytu w Polsce.
Dokumenty należy zeskanować do jednego pliku w formacie pdf.
Rekrutacja - zagraniczne dyplomy:
Kandydaci, którzy uzyskali dyplom ukończenia studiów wyższych za granicą mogą ubiegać się o przyjęcie na studia podyplomowe w Polsce, jeśli ich dyplom jest objęty umową międzynarodową lub jeśli uprawnia on do kontynuacji kształcenia na studiach podyplomowych w kraju wydania.
Dyplom powinien być zalegalizowany lub opatrzony apostille, należy też do niego dołączyć tłumaczenie przysięgłe na język polski oraz dokument o przebiegu studiów (suplement lub wykaz ocen i zaliczeń –także z tłumaczeniem na j. polski lub bez tłumaczenia, jeśli został wydany w wersji angielskiej).
Rekrutacja - cudzoziemcy:
Cudzoziemcy, którzy posiadają dyplom ukończenia studiów wyższych polskiej uczelni kwalifikowani są na podstawie rejestracji elektronicznej w systemie Internetowej Rekrutacji Kandydatów (IRK) oraz załączonej w systemie kompletnej dokumentacji:
- skanu dyplomu ukończenia studiów wyższych lub jego odpisu - dyplom lub jego odpis powinien być podpisany,
- skanu dokumentu potwierdzającego legalny pobyt w Polsce (wiza, karta pobytu).
W warunkach rekrutacji cudzoziemców na studia podyplomowe opisano szczegółowo ścieżkę rekrutacji kandydatów z dyplomem uczelni zagranicznej.
Status przyjęty
Kandydaci, którzy otrzymali wiadomość o przyjęciu na studia podyplomowe zostaną poinformowani o kwestiach związanych z płatnością, podpisaniem umowy, procedurze związanej z dofinansowaniem oraz harmonogramem zajęć w późniejszym terminie. Informacje te zostaną przesłane odpowiednio wcześniej przed rozpoczęciem zajęć przez konkretne Kolegia.
Status kandydat
Kandydat jest zarejestrowany w systemie na wybrany kierunek, nie załączył skanów dokumentów i/lub jego kandydatura nie została jeszcze zatwierdzona.
Status zakwalifikowany
Dotyczy kandydatów, którzy złożyli dokumenty i dopełnili wszystkich niezbędnych formalności. Decyzja o uruchomieniu wybranego kierunku nie została jeszcze jednak podjęta przez Kierownika Kolegium. O uruchomieniu kierunku będą Państwo informowani droga mailową po zakończeniu naboru.
Status nieprzyjęty z opisem nie utworzono kierunku/specjalności
Status dotyczy kandydatów na kierunki, które nie zostaną uruchomione w roku akademickim 2020/2021. Istnieje możliwość przepisania się na inny, uruchomiony kierunek. Szczegóły będą przesyłane mailowo przez Uczelnię.
Kontakt
W razie pytań i wątpliwości dotyczących procesu rekrutacji na studia podyplomowe prosimy o kontakt z
Rekrutacją:
e-mail: podyplomowe@ue.katowice.pl
tel.: +48 32257-7337
tel.: +48 32257-7749
ul. 1 Maja 50 Budynek: Rektorat; pok. 1.17
40-287 Katowice
Szczegółowych informacji dotyczących programów i organizacji studiów udziela Dział Studiów Podyplomowych i Szkoleń - KONTAKT