Kierunek studiów Specjalista ds. PR i Brand Manager powstał w odpowiedzi na tendencję w biznesie i na rynku pracy w Polsce:

  • Polska to najważniejszy rynek Europy Wschodniej i baza wypadowa na rynki regionu dla korporacji międzynarodowych
  • Polskie firmy dążą obecnie do konkurowania marką i polepszania swojej pozycji w międzynarodowych łańcuchach dostaw
  • Poszukiwane są osoby, które potrafią rozwijając aktywa wizerunkowe organizacji zarówno na poziomie operacyjnym (w tym codziennej komunikacji online), jak i na poziomie strategicznym (w tym pozycjonowania marki w świadomości klientów i interesariuszy)

Program studiów jest tak skonstruowany, że umożliwia nie tylko poszerzenie wiedzy ale również praktycznych umiejętności, co wynika zarówno z doboru tematycznego, stosowanych metod dydaktycznych, jak i selekcji trenerów.

Liczba Godzin Liczba Semestrów Jednostka Prowadząca Cena
136 2 Kolegium Informatyki i Komunikacji 3500 zł