Kierunek studiów Specjalista ds. PR i Brand Manager powstał w odpowiedzi na tendencję w biznesie i na rynku pracy w Polsce:
- Polska to najważniejszy rynek Europy Wschodniej i baza wypadowa na rynki regionu dla korporacji międzynarodowych
- Polskie firmy dążą obecnie do konkurowania marką i polepszania swojej pozycji w międzynarodowych łańcuchach dostaw
- Poszukiwane są osoby, które potrafią rozwijając aktywa wizerunkowe organizacji zarówno na poziomie operacyjnym (w tym codziennej komunikacji online), jak i na poziomie strategicznym (w tym pozycjonowania marki w świadomości klientów i interesariuszy)
Program studiów jest tak skonstruowany, że umożliwia nie tylko poszerzenie wiedzy ale również praktycznych umiejętności, co wynika zarówno z doboru tematycznego, stosowanych metod dydaktycznych, jak i selekcji trenerów.
Liczba Godzin | Liczba Semestrów | Jednostka Prowadząca | Cena |
---|---|---|---|
136 | 2 | Centrum Badań i Rozwoju | 3400 zł |