Sprzedaż i Obsługa Klienta
Liczba miejsc ograniczona!
(decyduje kolejność zgłoszeń z kompletem dokumentów)
Studia pozwalają na zdobycie wiedzy i wykształcenie umiejętności w zakresie sprzedaży oraz obsługi klienta indywidualnego (B2C) i biznesowego (B2B) zarówno w przestrzeni stacjonarnej, jak i internetowej. Umożliwiają pozyskanie niezbędnej wiedzy do kształtowania strategii i planów sprzedaży oraz procesu obsługi klienta, a także projektowania działań służących ich skutecznej realizacji. Rozwijają umiejętności m.in. w zakresie negocjacji, technik sprzedaży, komunikacji w biznesie i wirtualizacji sprzedaży. Program studiów służy wykształceniu kluczowych kompetencji do zarządzania sprzedażą i obsługą klienta.
Liczba godzin: 154 godzin(y)
Czas trwania:
2 semestry
Jezyk wykładów:
Język polski
Certyfikat:
Bez certyfikatu
Forma studiów:
Blended Learning**
Miejsce studiów:
Katowice
Cena: 3850 zł
Dołącz do nas