Przejdź do menu Przejdź do treści

Sprzedaż i Obsługa Klienta

Liczba miejsc ograniczona!
(decyduje kolejność zgłoszeń z kompletem dokumentów)

Studia pozwalają na zdobycie wiedzy i wykształcenie umiejętności w zakresie sprzedaży oraz obsługi klienta indywidualnego (B2C) i biznesowego (B2B) zarówno w przestrzeni stacjonarnej, jak i internetowej. Umożliwiają pozyskanie niezbędnej wiedzy do kształtowania strategii i planów sprzedaży oraz procesu obsługi klienta, a także projektowania działań służących ich skutecznej realizacji. Rozwijają umiejętności m.in. w zakresie negocjacji, technik sprzedaży, komunikacji w biznesie i wirtualizacji sprzedaży. Program studiów służy wykształceniu kluczowych kompetencji do zarządzania sprzedażą i obsługą klienta.

 


Liczba godzin: 154 godzin(y)
Czas trwania: 2 semestry
Jezyk wykładów: Język polski
Certyfikat: Bez certyfikatu
Forma studiów: Blended Learning**
Miejsce studiów: Katowice
Cena: 3850 zł

Dołącz do nas

Nasi partnerzy

logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp hr
logotyp cima
logotyp eaie
logotyp bauhaus4
logotyp progres3