Sprzedaż i obsługa klienta

28.06.2021 - Rozpoczęcie rekrutacji na rok akademicki 2021/2022

Studia pozwalają na zdobycie wiedzy i wykształcenie umiejętności w zakresie sprzedaży oraz obsługi klienta indywidualnego (B2C) i biznesowego (B2B) zarówno w przestrzeni stacjonarnej, jak i internetowej. Umożliwiają pozyskanie niezbędnej wiedzy do kształtowania strategii i planów sprzedaży oraz procesu obsługi klienta, a także projektowania działań służących ich skutecznej realizacji. Rozwijają umiejętności m.in. w zakresie negocjacji, technik sprzedaży, komunikacji w biznesie i wirtualizacji sprzedaży. Program studiów służy wykształceniu kluczowych kompetencji do zarządzania sprzedażą i obsługą klienta.


Liczba godzin: Informacje wkrótce godzin(y)
Czas trwania: 2 semestry
Jezyk wykładów: Język polski
Certyfikat: Bez certyfikatu
Forma studiów: Niestacjonarne
Miejsce studiów: Katowice
Cena: Informacje wkrótce