Zajęcia on-line Google Classroom
Platforma e-learningowa GSuite dla Szkół i Uczelni
Do wszystkich zajęć prowadzonych w trybie zdalnym wykorzystywana jest platforma e-learningowa G Suite - Google Classroom, Google Meet. Logowanie możliwe jest tylko z adresów w domenie uekat.pl
Google Classroom - prowadzenie zajęć
- Przed rozpoczęciem procesu dydaktycznego w Google Classroom należy utworzyć zajęcia:
- Nazwa: Kierunek_NazwaPrzedmiotu np. ZP_PlanowanieRyzyka (zalecane) lub ZarzadzanieProjektem_PlanowanieRyzyka
- Kolejnym krokiem jest wygenerowanie adresu meet oraz kodu do zajęć.
- Ostatnim etapem jest zaproszenie słuchaczy do udziału w zajęciach.
Dodanie numeru grupy z dopiskiem @edu.uekat.pl (np. ZP_K-ce_20_z_NSPD_gc01@edu.uekat.pl) spowoduje automatyczne zaproszenie wszystkich słuchaczy z danej grupy do udziału w zajęciach. Nazwa grupy zostanie udostępniona przez Kierownika Studiów Podyplomowych.
Uwaga! Dostęp do kursów „sekcja nauczyciel” musi zostać przyznany Dyrektorom Centrum Badań i Rozwoju (robert.wolny@uekat.pl; kamila.bartus@uekat.pl) oraz Dyrektorowi Centrum Informatycznego (dariusz.rajfura@uekat.pl) (na wypadek wystąpienia trudności technicznych).
Używanie pokoi podgrup w Google Meet
Filmy instruktażowe oraz pomoc:
https://drive.google.com/open?id=1jjT6mn0Xfw6frxw0ZnxsFNUi02xYi1xq
- https://drive.google.com/open?id=1jjT6mn0Xfw6frxw0ZnxsFNUi02xYi1xq
- https://drive.google.com/open?id=1jjT6mn0Xfw6frxw0ZnxsFNUi02xYi1xqJak rozpocząć pracę z Google Classroom?
- Usługi Google – podstawy
- Zakładanie zajęć oraz dodawanie uczniów w Classroom
- Kod zajęć
- Tworzenie pytań
- Tworzenie zadań domowych dla ucznia
- Dodawanie materiału przez ucznia
- Wysyłanie wiadomości na adres grupowy
- Udostępnianie dokumentów – Dysk Google
- Kopiowanie, archiwizacja i usuwanie zajęć
- Dodawanie grup oraz zarządzanie studentami
- Używanie pokoi podgrup w Google Meet - nowość!!!
- Microsoft Teams
- Instrukcja połączenia z VPN
Dołącz do nas