Przejdź do menu Przejdź do treści

Wizyty studyjne u Pracodawców

Informacje ogólne

W ramach Projektu odbywać się będą dwudniowe wizyty studyjne u pracodawców. Celem wizyt jest zapoznanie uczestników z aspektami funkcjonowania firm, co ma przełożyć się na podniesienie u studentów kompetencji zawodowych. Nadzór nad grupą będzie sprawował opiekun (kadra UEK). Studenci opracują krótki raport z wyjazdu, który umożliwi weryfikację uzyskanych kompetencji. W ramach projektu sfinansowane zostaną koszty noclegu i wyżywienia oraz koszty podróży.

Informacje dotyczą studentów I stopnia stacjonarnych z podziałem na kierunki:

  • Ekonomia - III, IV, V, VI semestr
  • Logistyka (wydział Zarządzania) - III, IV, V, VI semestr
  • Logistyka (wydział Ekonomii) - IV, V, VI, VII semestr
  • Analityka gospodarcza - III, IV, V, VI semestr
  • Finanse i Rachunkowość - III, IV, V, VI semestr

Rekrutacja na wizyty studyjne on-line

Studiujesz Finanse i Rachunkowość?

Weź udział w wizycie studyjnej z @PwC Service Delivery Center!

Spotkajmy się #online 19 oraz 20 października. W programie m.in quiz z nagrodami, spotkania z ekspertami organizacji oraz certyfikowane szkolenia:

  • “Oko w oko z rekruterem”,
  • "Możliwości wykorzystania Programu MS Excel w weryfikacji poprawności sprawozdania skonsolidowanego".

 Zarejestruj się poprzez formularz zgłoszeniowy

docs.google.com/forms/d/16F9pEuKlPUfS2EIbzQs5VHysjpT0E2qWr-IgMbjubkI/edit

PwC Service Delivery Center jest jedną z największych firm w branży BPO/SSC w Polsce i na rynku lokalnym. Wspiera ponad 70 globalnych procesów w ramach sieci PwC w obszarze wsparcia audytu finansowego (Assurance), podatków od osób prawnych (Corporate Tax), podatków od osób fizycznych (Personal Tax) oraz procesów księgowych i HR (Internal Firm Services). W dwóch biurach, zlokalizowanych w Katowicach i Opolu, pracuje ponad 2000 pracowników dostarczających usługi do około 50 biur PwC na świecie.

 

UWAGA WIZYTA skierowana do studentów czterech ostatnich semestrów studiów stacjonarnych I stopnia.

 

 Jeżeli jesteś zainteresowany wizytą studyjną:

Krok 1. Wypełnij poprawnie formularz:

Krok 2. Dostarcz komplet dokumentów do Biura Organizacyjno-Kancelaryjnego p.218 bud N przy ul. Adamskiego 7, Katowice

e-mail: bwgia.projekt@ue.katowice.pl,

Komplet dokumentów do pobrania:

 

 

Rekrutacja została zakończona

W dniach 8 – 9 kwiecień 2019  odbyła się wizyta studyjna do Port Gdański oraz DCT Gdańsk

Wizyty studyjne to 2-dniowe wyjazdy do potencjalnych pracodawców z noclegiem i wyżywieniem. Pozwolą one poszerzyć horyzonty, a także umożliwią obserwację przyszłych pracodawców. Poznasz funkcjonowanie firm z różnych perspektyw. 

Tym razem zapraszamy na wizytę studyjną w Porcie Gdańskim w tym Terminalu kontenerowym DCT Gdańsk S.A.

Port Gdańsk jest największym polskim portem morskim. Od lat znajduje się w czołówce portów bałtyckich pod względem przeładunków. Dzięki dynamicznemu rozwojowi głębokowodnego terminalu kontenerowego, osiągnął drugą pozycję w obrocie kontenerowym na Bałtyku oraz uzyskał status hubu, do którego zawijają statki oceaniczne. Port Gdańsk jest portem uniwersalnym oferującym obsługę ładunków przez nowoczesne terminale masowe i drobnicowe, w tym ro-ro.

DCT Gdańsk S.A. jest największym terminal kontenerowym w Polsce.

Olbrzymie zdolności przeładunkowe terminalu kontenerowego sięgają 1,5 miliona TEU. Terminal został utworzony, by na Morzu Bałtyckim przyjmować głębokowodne, transoceaniczne kontenerowce.

Zachęcamy do obejrzenia:

Harmonogram wsparcia (pobierz)
__________________________________________________________________________________

Rekrutacja została zakończona.

W dniach 12 – 13 marzec 2019  odbyła się wizyta studyjna do Ustronia i Żor do firmy MOKATE

Wizyty studyjne to 2-dniowe wyjazdy do potencjalnych pracodawców z noclegiem i wyżywieniem. Pozwolą one poszerzyć horyzonty, a także umożliwią obserwację przyszłych pracodawców. Poznasz funkcjonowanie firm z różnych perspektyw. 

Obecnie Grupa Mokate składa się z ośmiu przedsiębiorstw działających w: Polsce, Czechach, na Słowacji i Węgrzech, które eksportują swoje produkty do prawie wszystkich krajów na świecie. Mokate to dziś nie tylko dynamiczny eksport, innowacyjne produkty i skuteczna walka o konsumentów na całym świecie. Spółka Mokate traktuje kwestię zrównoważonego rozwoju niezwykle poważnie. Oprócz opracowania dobrej polityki wewnętrznej w zakresie ochrony środowiska, Mokate Sp. z o.o. zamierza doprowadzić do głębszego włączenia zasad zrównoważonego rozwoju do kluczowych procedur organizacyjnych, takich jak: obsługa klientów, rozwój nowych produktów oraz polityka inwestycyjna. Aspekty zrównoważonego rozwoju uwzględniane są także we wszystkich wewnętrznych obszarach działalności Spółki Mokate. Obejmują one: zasoby ludzkie (zadowolenie pracowników, ocena wyników i przegląd wynagrodzeń, rozwój osobisty), marketing (postrzeganie spółki przez klientów, zadowolenie klientów, wartość marki), komunikacja zewnętrzna (reputacja), informacje finansowe (preferencje inwestorskie), polityka ogólna (wybór dostawców, polityka zamówień, polityka środowiskowa). Adam Mokrysz członek Zarządu Mokate jest absolwentem Akademii Ekonomicznej w Katowicach kierunku Zarządzanie i Marketing. Na tej samej uczelni uzyskał tytuł doktora z zakresu nauk o zarządzaniu. Posiada także dyplom Uniwersytetu w Londynie z zakresu handlu zagranicznego. Ponadto ukończył prestiżowe studia podyplomowe IMD-AEDP - Accelerated Executive Development Program na Uniwersytecie w Lozannie w Szwajcarii. Jako członek Zarządu Mokate (od 2009 roku) przewodził międzynarodowemu zespołowi najlepszych specjalistów i menadżerów w branży FMCG dalej rozwijając globalny rozwój firmy.  1 stycznia 2016 objął stanowisko Prezesa Grupy Mokate.

Harmonogram wsparcia (pobierz)

_________________________________________________________________________________

Rekrutacja została zakończona.

W dniach 28 luty – 01 marzec 2019  odbyła się wizyta studyjna do Warszawy - Centrum Logistycznego No Limit

Wizyty studyjne to 2-dniowe wyjazdy do potencjalnych pracodawców z noclegiem i wyżywieniem. Pozwolą one poszerzyć horyzonty, a także umożliwią obserwację przyszłych pracodawców. Poznasz funkcjonowanie firm z różnych perspektyw.

No Limit działa na rynku usług logistycznych od ponad 25 lat. Współpracuje z największymi firmami – liderami poszczególnych branż dzięki konsekwentnemu rozwojowi oraz specjalizacjom w usługach magazynowych i dystrybucyjnych.

Wdraża złożone projekty technologiczne w celu ciągłego podnoszenia jakości obsługi. Dzięki automatyzacji i innowacjom w procesach magazynowych oraz stosowaniu nowoczesnych technologii w flocie transportowej osiągają najwyższe parametry jakościowe. Oferuje usługi na terenie całej Europy, ze szczególnym naciskiem na obszar Polski i krajów CEE.

Link do materiałów 

Tematy poruszane w trakcie wizyty:

  • Oprowadzenie po magazynie, poznanie podstawowych zasad gospodarki magazynowej. Sami przygotujecie zamówienie e-commerce krok po kroku.
  • Czy optymalizacja jest potrzebna? Omówienie case study - Sorter Wrocław
  • Rozwój sektora e-commerce. Maszyna pakująca - case study.
  • Z czym zmagamy się w codziennej pracy-jak przygotować właściwie załadunek (formułowanie paletowej jednostki ładunkowej)
  • Czy położenie magazynu ma znaczenie?
  • Znaczenie komunikacji w logistyce
  • 5S narzędzie stosowane w lean management - jak ważne jest dobre zorganizowanie środowiska pracy (niezależnie od stanowiska).

Harmonogram wsparcia (pobierz)

Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp hr
logotyp cima
logotyp eaie
logotyp bauhaus4
logotyp progres3