NCN "Relacje społeczne jako stymulanta innowacyjności organizacyjnej - kontekst współpracy międzyorganizacyjnej w wybranych sektorach kreatywnych"
Celem projektu jest określenie znaczenia relacji społecznych dla innowacyjności organizacyjnej, osiąganej dzięki współpracy międzyorganizacyjnej (ale także niezależnie od niej) w wybranych sektorach kreatywnych (turystyczny, gier komputerowych i wideo, sztuk performatywnych, samorządowe instytucje kultury – muzea).
Okres realizacji | Wartość projektu | Kierownik Projektu | Jednostka prowadząca |
---|---|---|---|
29.06.2018 r. - 28.06.2021 r. | 491 219 PLN | dr hab. Katarzyna Czernek, prof. UE | Biuro Badań i Projektów Naukowych |
Źródło finansowania | OPUS; edycja 14 |
Numer wniosku/numer umowy o dofinansowanie: | 2017/27/B/HS4/01051 |
Data podpisania umowy o dofinansowanie: | 29-06-2018 |