Rejestracja cudzoziemców na studia
Rekrutacja cudzoziemców, z polskim oraz zagranicznym wykształceniem, przebiega dwuetapowo:
- W celu weryfikacji wykształcenia, najpierw należy zarejestrować się w systemie rekrutacyjnym Dream Apply i postępować zgodnie z procesem rekrutacji.
- Następnie po otrzymaniu wiadomości o pozytywnym zweryfikowaniu dokumentów aplikacyjnych, należy zarejestrować się w systemie rekrutacyjnym IRK i postępować zgodnie z instrukcjami pracowników Działu Rekrutacji. Szczegóły na temat dalszego procesu rekrutacji:
- Studia I stopnia (stacjonarne)
- Studia I stopnia (niestacjonarne)
- Studia II stopnia (stacjonarne)
- Studia II stopnia (niestacjonarne)
Uwaga!
Niezależnie od typu podejmowanych studiów i zasad odpłatności, podczas składania dokumentów na studia, wszyscy cudzoziemcy zobowiązani są do przedstawienia dokumentów potwierdzających:
- legalny pobyt w Polsce (np. karta pobytu lub wiza),
- posiadanie obowiązkowego ubezpieczenia zdrowotnego (pobierz oświadczenie),
- uprawnienie do odbywania studiów na zasadach odpłatności takich jak Polacy (jeśli dotyczy).
Więcej informacji na stronie "Zasady odpłatności".
W razie jakichkolwiek pytań dotyczących rejestracji na studia zachęcamy do kontaktu.