Koordynowanie procesu budżetowania, tj. planowania, tworzenia i zatwierdzenia planu rzeczowo-finansowego, a także kontrola jego realizacji.
Przygotowywanie projektu planu rzeczowo-finansowego w oparciu o budżety cząstkowe poszczególnych jednostek organizacyjnych, przedsięwzięć, projektów, funduszy.
Przygotowywanie zmian planu rzeczowo-finansowego.
Weryfikacja zmian budżetów zgłaszanych przez jednostki organizacyjne, monitorowanie zmian w budżetach jednostek organizacyjnych.
Przygotowywanie projektu sprawozdania z wykonania planu rzeczowo-finansowego.
Monitorowanie i kontrola realizacji budżetów jednostek organizacyjnych, przedsięwzięć, funduszy, projektów oraz Uniwersytetu.
Uzgadnianie wykonania planu rzeczowo-finansowego oraz wykonania budżetów jednostek organizacyjnych z ewidencją księgową.
Weryfikacja dokumentów finansowych pod względem zgodności z planem rzeczowo-finansowym w sposób zapobiegający przekroczeniom.
Raportowanie na potrzeby systemu POL-on.
Wsparcie kierowników jednostek organizacyjnych przy opracowywaniu budżetów.
Obsługa planu rzeczowo-finansowego Uczelni.
Potwierdzanie dostępności środków ujętych w planie rzeczowo-finansowym.
Sporządzanie analiz i zestawień w zakresie przychodów i kosztów, realizacji budżetów poszczególnych jednostek organizacyjnych, funduszy, przedsięwzięć.
Sporządzanie kwartalnych analiz w zakresie wykonania planu rzeczowo-finansowego, wykonania kosztów i przychodów według ewidencji księgowej.
Bieżąca analiza i weryfikowanie poprawności kwalifikowania wydatkowania środków przez jednostki organizacyjne w podziale na koszty rodzajowe oraz rozwiązywanie pojawiających się problemów.
Weryfikacja wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pod względem zgodności z planem rzeczowo-finansowym i dostępnymi środkami.
Weryfikacja wniosków o otwarcie zadań inwestycyjnych i remontowych pod względem zgodności z planem rzeczowo-finansowym i dostępnymi środkami.
Weryfikacja umów, zamówień i zleceń pod względem zgodności z planem rzeczowo-finansowym i dostępnymi środkami.
Bieżące i okresowe analizowanie realizacji kosztów i przychodów w różnych przekrojach.
Sporządzanie analiz ekonomiczno-finansowych na potrzeby władz Uczelni.
Weryfikacja przychodów - środków własnych (wpłaty bankowe i kasowe) jednostek organizacyjnych i organizacji studenckich.
Weryfikacja przychodów: kursów dokształcających, szkoleń, studiów podyplomowych, opłat za studia w języku obcym, programów edukacyjnych realizowanych w Centrum Kształcenia przez Całe Życie.
Weryfikacja kalkulacji kosztów: kursów dokształcających, szkoleń, studiów podyplomowych.
Weryfikacja kalkulacji kosztów kształcenia na studiach w języku obcym.
Weryfikacja kalkulacji kosztów opłat za świadczone przez Uczelnię usługi edukacyjne.
Weryfikacja kalkulacji kosztów programów edukacyjnych realizowanych w Centrum Kształcenia przez Całe Życie.
Weryfikacja propozycji zmian oraz aktualizacji kalkulacji.
Monitorowanie koniecznych zmian i uaktualnień kalkulacji.
Potwierdzanie możliwości realizacji działań w oparciu o sporządzone kalkulacje kosztów.
Sporządzanie kalkulacji kosztów kształcenia na studiach niestacjonarnych.
Weryfikacja dokumentów finansowych pod względem zgodności z zatwierdzonymi kalkulacjami.
Monitorowanie i kontrola realizacji zgodności kosztów i przychodów kursów dokształcających, szkoleń, studiów podyplomowych, studiów w języku obcym, programów edukacyjnych prowadzonych w ramach Centrum Kształcenia przez Całe Życie z zatwierdzonymi kalkulacjami.
Analiza prawidłowości i zgodności podejmowanych działań z zatwierdzonymi kalkulacjami.
Weryfikacja zgodności z ewidencją księgową rozliczenia z realizacji zakończonych studiów podyplomowych.
Kontrola wydatkowania i analiza środków pozostałych po rozliczeniu studiów podyplomowych oraz nadwyżki przychodów nad kosztami.
Obsługa systemu informatycznego Simple.erp w obszarze budżetowania, w szczególności:
definiowanie i aktualizacja szablonu budżetu kosztów, szablonu budżetu przychodów i szablonu planu rzeczowo-finansowego;
bieżąca analiza i weryfikacja realizacji budżetów kosztów i przychodów oraz planu rzeczowo-finansowego;
bieżąca kontrola powiązań pomiędzy budżetami kosztów i przychodów a planem rzeczowo-finansowym;
aktualizacja źródeł finansowania;
obsługa budżetów kosztów i przychodów na poziomie całej uczelni;
Dołącz do nas