IV Colloquium Przyszłość śląskich miast

 

Zmiana marki i wzmacnianie wizerunku miast śląskich

 

pod honorowym patronatem

Prof. dr hab. n. med. Andrzeja Więcka - Prezesa Oddziału PAN w Katowicach

Prof. dr hab. Tomasza Komornickiego - Przewodniczącego KPZK PAN w Warszawie

Kazimierza Karolczaka - Przewodniczącego Zarządu Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii 

 

Organizatorzy

Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

Politechnika Śląska w Gliwicach

Uniwersytet Śląski w Katowicach

Instytut Ekologii Terenów Uprzemysłowionych

Górnośląska Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości im. Karola Goduli w Chorzowie

Komisja Studiów nad Przyszłością Górnego Śląska Oddział PAN Katowice

Komitet Przestrzennego Zagospodarowania Kraju PAN w Warszawie

przy współudziale

Biblioteki Śląskiej w Katowicach

 

UE KatowicePŚUŚ
logotyp IETUPANGWSP

Partnerzy

  • Miasto Katowice
  • Miasto Dąbrowa Górnicza
  • Miasto Tychy
  • Miasto Rybnik

Cele kolokwium

  • Poszerzenie wiedzy o praktyce budowania marki miast śląskich.
  • Określenie skali i zakresu zmiany tożsamościowo-wizerunkowej miast śląskich.
  • Inicjowanie dyskusji o zmianach postrzegania miast Górnego Śląska i o działaniach służących przezwyciężeniu stereotypu miast i regionu.

Wątki tematyczne

  • Teoretyczne aspekty oraz wyznaczniki marki i wizerunku miasta.
  • Co było, co jest, a co może być marką miast.
  • Postrzeganie miast śląskich przez mieszkańców i inwestorów.
  • Współtworzenie przez miasta marki i wizerunku aglomeracji oraz obszaru metropolitalnego.
  • Miejsce marki i wizerunku w zarządzaniu miastem.
  • Wizerunek miasta w marketingu terytorialnym.

Sekretariat

mgr Justyna Szymańska
adres e-mail: justyna.szymanska@ue.katowice.pl
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach    

mgr Monika Janiszek
Komisja Studiów nad Przyszłością Górnego Śląska Oddział PAN Katowice

Miejsce obrad

Biblioteka Śląska w Katowicach, Plac Rady Europy 1

(wjazd na parking od strony ul. Granicznej)

Audytorium Parnassos