Publikacje

Intuition, Trust and Analytics (Data Analytics Applications)

pod redakcją prof. Jay Liebowitza z Harrisburg University of Science and Technology, prof. Joanny Paliszkiewicz z SGGW w Warszawie oraz prof. Jerzego Gołuchowskiego.

Autorami rozdziałów są również pracownicy Katedry Projektowania i Analizy Komunikacji: dr Barbara Filipczyk, dr Dorota Marquardt (Konieczna) i mgr Anna Losa-Jonczyk.

Szczegóły: https://www.amazon.co.uk/Intuition-Trust-Analytics-Jay-liebowitz/dp/1138719129

 

 

Media Economics. Economic Issues in the Media (Theory and practice), PWN, Warszawa 2018

Redaktorzy: Bogusław Nierenberg, Jerzy Gołuchowski, Marek Łuczak, Dorota Marquardt, Marzena Barańska, Aleksandra Pethe.

Autorami poszczególnych rozdziałów są m.in. pracownicy Katedry Projektowania i Analizy Komunikacji: prof. Jerzy Gołuchowski, dr Karina Cicha, dr Dorota Marquardt, dr Katarzyna Zdanowicz-Cyganiak.

Szczegóły: ksiegarnia.pwn.pl/Media-Economics-Economic-Issues-in-the-Media,745894983,p.html