Przejdź do menu Przejdź do treści

Seminaria dyplomowe/magisterskie, kierunek Ekonomia

PromotorProblematyka i przykładowe tematy prac
dr hab. Robert WOLNY, prof. UE

Problematyka:

Funkcjonowanie rynku e-usług w Polsce i Europie, Handel elektroniczny i inne pozasklepowe formy sprzedaży, Funkcjonowanie sieci handlowej i usługowej w wybranych miejscowościach, Techniki sprzedaży, Postawy konsumentów wobec zjawisk społeczno-gospodarczych, Zachowania konsumentów na wybranych rynkach 

 

Wybrane tytuły prac: 

  • Konsumpcja żywności w wybranych krajach Unii Europejskiej – analiza porównawcza
  • Postawy kobiet wobec książek tradycyjnych i elektronicznych
  • Lokowanie produktu w polskich filmach kinowych
  • Postawy konsumentów wobec platform streamingowych
  • Patologiczne zachowania konsumentów na rynku usług gastronomicznych
  • Zachowania konsumentów na wtórnym rynku nieruchomości mieszkalnych
 
dr hab. Magdalena JACIOW, prof. UE 

Problematyka

digitalizacja/cyfryzacja gospodarki; transformacja cyfrowa procesów rynkowych; efekty cyfryzacji gospodarki i ich wpływ na potrzeby i zachowania podmiotów rynkowych (przedsiębiorstw, konsumentów, e-konsumentów), decyzje marketingoweprzedsiębiorstw, strategie działania przedsiębiorstw i ich skuteczność; wpływ zmian otoczenia (trendów)na zachowania konsumentów i przedsiębiorstw, współczesne trendy w konsumpcji, konsumpcja 4.0, przedmiotowo-podmiotowo-czasowo-przestrzenne analizy wybranych rynków.

 

Wybrane tytuły prac:

  • Komunikacja marketingowa w warunkach kryzysu
  • Spędzanie czasu wolnego w sieci
  • Funkcjonowanie rynku usług kinowych w Polsce
  • Techniki sprzedaży w budowaniu lojalności klientów marki Zalando
  • Postawy konsumentów wobec programu telewizyjnego „Kuchenne Rewolucje"  
 

dr hab. Izabela Marzec, prof. UE

Problematyka:

gospodarowanie zasobami ludzkimi organizacji w gospodarce opartej na wiedzy, zarządzanie kapitałem społecznym przedsiębiorstw, zarządzanie wiedzą, przedsiębiorczość organizacyjna w Przemyśle 4.0, przywództwo organizacyjne w warunkach nowej ekonomii, zatrudnialność pracowników, motywowanie finansowe i pozafinansowe pracowników w nowej ekonomii.

Przykładowe tematy prac:

  • Turkusowe zarządzanie w gospodarce opartej na wiedzy.
  • Dobór pracowników w Przemyśle 4.0,
  • Zarządzanie kulturą organizacyjną przedsiębiorstw w gospodarce opartej na wiedzy,
  • Upełnomocnienie pracowników w Przemyśle 4.0,
  • Strategiczne aspekty gospodarowania zasobami ludzkimi we współczesnym przedsiębiorstwie w warunkach nowej ekonomii,
  • Zatrudnialność pracowników na współczesnym rynku pracy,
  • Rozwój kompetencji pracowników w Przemyśle 4.0,
  • System oceny okresowej pracowników w warunkach nowej ekonomii,
  • Partycypacja pracownicza jako czynnik rozwoju organizacji w gospodarce opartej na wiedzy,
  • Elastyczne formy zatrudnienia w nowej ekonomii,
  • Przywództwo organizacyjne w gospodarce opartej na wiedzy,
  • Zarządzanie kapitałem społecznym przedsiębiorstw w gospodarce opartej na wiedzy,
  • Czynniki sukcesu zawodowego w warunkach nowej ekonomii,
  • Zachowania przedsiębiorcze pracowników w Przemyśle 4.0,
  • Zarządzanie wiedzą w Przemyśle 4.0.
 

 

Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp hr
logotyp cima
logotyp eaie
logotyp bauhaus4
logotyp progres3
logotyp acca
logotyp ela