dr hab. Magdalena Jaciow, prof. UE | Problematyka: cyfryzacja gospodarki (przedsiębiorstw i konsumentów); wpływ technologii na marketing w przedsiębiorstwach, wpływ technologii na zachowania rynkowe konsumentów, gromadzenie informacji w gospodarce cyfrowej (źródła, metody, narzędzia, technologie) Wybrane tytuły prac: - Technologie cyfrowe w procesie edukacyjnym i ich wpływ na motywacje uczniów
- Skuteczność content marketingu na przykładzie funpage marki “X” - case study
- Wykluczenie cyfrowe seniorów w obszarze usług publicznych świadczonych przez GZM
- Marketing relacji na rynku gier komputerowych
|
dr hab. Robert Wolny, prof. UE | Problematyka: Rynek 4.0, Konsument 4.0, Praca 4.0, Globalizacja 4.0, Produkcja 4.0, Państwo 4.0, Funkcjonowanie rynku e-usług w Polsce i Europie, E-kultura, E-administracja, E-bankowość, E-zdrowie, E-turystyka, E-ubezpieczenia, E-edukacja, Zachowania konsumentów na rynku cyfrowym, Postawy konsumentów wobec zjawisk cyfryzacji, Analiza popytu/podaży/cen na rynku cyfrowym, Analiza działań marketingowych w wybranych wymiarach Wybrane tytuły prac:
- Postawy konsumentów wobec wykorzystania AI w działaniach marketingowych
- Wykorzystanie narzędzi cyfrowych w podejmowaniu decyzji inwestycyjnych na rynkach finansowych
- Analiza ryku usług gier video w Polsce w latach 2015-2021
- Funkcjonowanie systemu informacji pasażerskiej w GZM w opinii mieszkańców
- Analiza rynku e-kultury w Polsce w latach 2015-2021
- Strategia sprzedaży systemów informatycznych w przedsiębiorstwie Equesystem
- Wykorzystanie technologii cyfrowych w funkcjonowaniu restauracji w Katowicach
|
dr hab. Izabela Marzec, prof. UE | Problematyka: gospodarowanie kapitałem społecznym, ludzkim i intelektualnym w erze cyfrowej, funkcje personalne w dobie cyfryzacji, kultura i klimat organizacyjny, przedsiębiorczość i przywództwo w gospodarce cyfrowej Przykłady tematów pracy: - Kształtowanie kapitału ludzkiego w gospodarce cyfrowej na przykładzie X
- Polityka zasobów ludzkich organizacjach ery cyfrowej na przykładzie X
- Rozwój pracowników w gospodarce cyfrowej na przykładzie X
- Zarządzanie karierą pracowników w gospodarce cyfrowej
- Motywowanie pracowników w erze digitalizacji
- Rekrutacja i selekcja pracowników w organizacjach opartych na wiedzy
- Kapitał społeczny jako czynnik rozwoju przedsiębiorstw w gospodarce cyfrowej
- Przywództwo organizacyjne w erze cyfrowej
- Ocenianie pracowników w organizacjach w gospodarce cyfrowej
- Przedsiębiorczość organizacyjna w gospodarce cyfrowej
- Nagradzanie pracowników w przedsiębiorstwach ery cyfrowej
- Zarządzanie kapitałem intelektualnym organizacji w erze digitalizacji i internetyzacji
- Kultura organizacyjna przedsiębiorstw w gospodarce cyfrowej
- Zarządzanie kompetencjami pracowników w przedsiębiorstwach ery cyfrowej
- Klimat organizacyjny jako czynnik rozwoju przedsiębiorstwa w gospodarce cyfrowej
|
dr Kinga Hoffmann-Burdzińska | Problematyka: praca 4.0, rozwój pracowników, rozwój osobisty, przedsiębiorczość w gospodarce cyfrowej, biznes plan, marketing 4.0, nowoczesne narzędzia i technologie w marketingu, marketing wewnętrzny, relacje biznesowe, organizacja pracy (zdalna, hybrydowa), zarządzanie zasobami ludzkimi, szkolenia pracowników i ich wpływ na rozwój przedsiębiorstwa, kapitał intelektualny organizacji, kultura organizacyjna, badania rynku, konsument 4.0, media społecznościowe, platformy subskrypcyjne Wybrane tytuły prac: - Zastosowanie nowoczesnej technologii w wybranych procesach zarządzania zasobami ludzkimi
- Wpływ brandingu marek branży modowej na decyzje zakupowe konsumentów
- Wpływ influencer marketingu na zachowania nabywcze konsumentów
- Analiza wizerunku Chóru Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach w mediach społecznościowych
- Wpływ strategii influencer marketingowych opartych na autentyczności i zaangażowaniu na decyzje zakupowe młodych młodych konsumentów
- Wykorzystanie mediów społecznościowych oraz narzędzi Google w budowaniu wizerunku marki
- Dobrostan psychiczny pracowników a wykorzystanie nowoczesnych technologii
- Stres i wypalenie zawodowe wśród pracowników
- Kompetencje cyfrowe w wybranej grupie społeczno-zawodowej - diagnoza i rozwój
|
dr Agata Stolecka-Makowska | Problematyka: Konsument 4.0, zachowania konsumentów na rynku cyfrowym, potrzeby konsumentów cyfrowych, postawy konsumentów wobec różnych procesów związanych z cyfryzacją i usieciowieniem, cyfrowy ślad konsumenta w sieci, trendy w zachowaniach konsumentów cyfrowych, wpływ uwarunkowań kulturowych na aktywność konsumentów cyfrowych, cyfrowa akulturacja konsumentów, wpływ elementów marketingowych i social – mediów na zachowania rynkowe konsumentów cyfrowych, analiza rynków cyfrowych, badania ilościowe i jakościowe konsumentów cyfrowych Wybrane tytuły prac: - Influencer marketing jako narzędzie promocji zdrowego stylu życia w mediach społecznościowych
- Zachowania nabywcze pokolenia Z na cyfrowym rynku muzycznym
- System rekomendacji produktów lub usług na stronach internetowych
- Postrzeganie kampanii marketingowych przedsiębiorstw przez młodych konsumentów w mediach społecznościowych (na przykładzie Tik Tok'a)
- Znaczenie influencerów w decyzjach nabywczych konsumentów pokolenia Z (na przykładzie mediów społecznościowych)
- Obsługa klienta w bankowości mobilnej w opinii klientów banków
|
Dołącz do nas