Przejdź do menu Przejdź do treści

Dr inż. Kamila Bartuś

NAJWAŻNIEJSZE ARTYKUŁY (w języku angielskim):

  1. Bartuś K., Gajdzik B., Jaciow M., Wolniak R., Wolny R., Grebski W. W. (2024): Evolution of Polish E-Consumers' Environmental Awareness and Purchasing Behavior over Ten Years, Sustainability 16 (11), p-ISSN: 2071-1050.

  2. Olszak C. M., Bartuś K., Sączewska-Piotrowska A. (2023): Competitive Intelligence as a Lever of Added Value, Procedia Computer Science, 27 th KES International Conference on Knowledge-Based and Intelligent Information & Engineering Systems KES2023 / Edited by George A. Tsihrintzis, Carlos Toro,Sebastian Rios, Robert J. Howlett, Lakhmi C. Jain.

  3. Bartuś K. (2023): Designing the Competitive Intelligence Model for Organization, Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia.

  4. Bartuś K, Batko K. (2022): Special Issue Digital Transformation of Education for Sustainable Development, vol. 14, nr 20, Sustainability, p-ISSN: 2071-1050.

  5. Bartuś K., Batko K.: (2021): A Digital Platform to Support the Design and Creation of Digital Social Innovations, Innovation Management and Sustainable Economic Development in the Era of Global Pandemic. Proceedings of the 38th International Business Information Management Association Conference (IBIMA), 23-24 November 2021, Seville, Spain / ed. Khalid S. Soliman, p-ISBN: 978-0-9998551-7-1.

  6. Bartuś K. (2021): Computer support for Competitive Intelligence, Informatyka Ekonomiczna 2 (60), 2021, p-ISSN: 1507-3858.

  7. Bartuś K. (2017): Use of Competitive Intelligence in the organization - Selected results of research, 9th International Conference on Applied Economics Contemporary Issues in Economy, p-ISBN: 978-83-65605-03-0, Toruń.

  8. Olszak C.M., Bartuś K., Bartuś T. (2007): Application of Web Mining in creating a long Lasting Customer Relationship. In: Mass-Customization. Ed by. K. Winczura. University of Information Technology and Management, Rzeszów.

 

NAJWAŻNIEJSZE ARTYKUŁY (w języku polskim):

  1. Kocot D., Bartuś K.: Wykorzystanie technologii eyetrackingu w zarządzaniu układem treści na stronach internetowych. [w:] Wiedza - gospodarka - społeczeństwo. Innowacje i rachunkowość na drodze cyfrowej transformacji gospodarki. Red. Andrzej Jaki, Janusz Nesterak, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, 2020, p-ISBN: 978-83-7285-965-5.

  2. Ostoj I., Bartuś K.: Innowacje na poziomie mikro- i makroekonomicznym, redakcja naukowa, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Katowice 2020, p-ISBN: 978-83-7875-667-5.

  3. Bartuś K. Batko K., Lorek P. (2018):  Wykorzystanie rozwiązań Business Intelligence, Competitive Intelligence i Big Data w przedsiębiorstwach województwa śląskiego. Przegląd Organizacji 2(2018),  ISSN: 0137-7221.

  4. Bartuś K., Batko K., Lorek P. (2017): Diagnoza wykorzystania Big data w organizacjach. „Informatyka ekonomiczna” („Business Informatics”) Wydawnictwo UE Wrocław, ISSN 1507-3858.

  5. Bartuś K., Bartuś T. (2016): Konceptualny model Competitive Intelligence. Studia Ekonomiczne, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach Nr 278, 2016, str. 105-119. ISSN 2083-8611.
     
  6. Bartuś K. (2015): Innowacyjne zastosowanie systemów Competitive Intelligence do wspomagania twórczości organizacyjnej. „Studia Ekonomiczne”, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Katowice 2015, Nr 212, s. 5-13, ISSN 2083-8611.
     
  7. Olszak C.M., Bartuś K. Billewicz G. (2015): Wykorzystanie systemów klasy CRM w działalności biznesowej przedsiębiorstw – wybrane wyniki badań. „Studia Ekonomiczne”, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Katowice, Nr 232, s. 178-192, ISSN 2083-8611.
     
  8. Olszak C.M. Bartuś K. Billewicz G. (2014): Skala wykorzystania innowacyjnej strategii zarządzania relacjami z klientami-wybrane wyniki badań. Studia Ekonomiczne Zeszyty Naukowe Wydziałowe, Innowacyjność współczesnych organizacji. Koncepcje i modele. Red. nauk.: Henryk Bieniok, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Katowice.
     
  9. Bartuś K. Bartuś T. (2014): Systemy informatyczne w pozyskiwaniu, przechowywaniu i analizowaniu informacji o klientach. Zeszyty Naukowe UE, Red. nauk.: Barbara Kos, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Katowice.
     
  10. Bartuś K., Bartuś T. (2012): Zastosowanie analitycznych systemów zarządzania relacjami z klientami w przetwarzaniu wiedzy o klientach rynku elektronicznego [w:] Technologie informacyjne w transformacji współczesnej gospodarki. Studia Ekonomiczne Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach pod red.: C. M. Olszak, E. Ziemba, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Katowice.
     
  11. Bartuś K., Bartuś T. (2010): Technologia inteligentnych agentów na rynku elektronicznym. W: Zeszyty naukowe UE we Wrocławiu, pod red. Jadwigi Sobieskiej-Karpińskiej, Wrocław.
     
  12. Bartuś K. (2010): Eksploracja danych w organizacjach opartych na wiedzy, [w:] Kierunki rozwoju społeczeństwa informacyjnego i gospodarki opartej na wiedzy w świetle śląskich uwarunkowań regionalnych. Praca zbiorowa pod red. C. M. Olszak i E. Ziemby, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Katowice.
     
  13. Bartuś K., Bartuś T. (2010): Technologia inteligentnych agentów na rynku elektronicznym. W: Informatyka ekonomiczna. Informatyka w zarządzaniu. Praca zbiorowa pod red. J. Sobieskiej-Karpińskiej. Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, Wrocław, s. 90-104.
     
  14. Olszak C. M., Bartuś K. (2009): Analiza i ocena wybranych modeli eksploracji danych. W: Komputerowo zintegrowane zarządzanie. Praca zbiorowa pod redakcją R. Knosali. Oficyna Wydawnicza Polskiego Towarzystwa Zarządzania Produkcją, Opole, s. 253-262.
     
  15. Olszak C. M., Bartuś K., Bartuś T. (2006): „Wykorzystanie wybranych technik drążenia danych w systemach zarządzania relacjami z klientami”, [w:] „Komputerowo Zintegrowane Zarządzanie”, red.: Ryszard Knosala, Oficyna Wydawnicza Polskiego Towarzystwa Zarządzania Produkcją, Opole.
     
  16. Bartuś K., Bartuś T. (2006): „Zastosowanie wybranych źródeł pozyskania informacji w zarządzaniu relacjami z klientami”, [w:] „Informatyka w zarządzaniu logistyką” red.: Janusz K. Grabara, PTI, Szczyrk.

REDAKCJE NAUKOWE:

  1. Ostoj I., Bartuś K., (red.) (2020): Innowacje na poziomie mikro- i makroekonomicznym. Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Katowice 2020. 

NAJWAŻNIEJSZE ROZDZIAŁY W MONOGRAFIACH (w języku angielskim):

  1. Bartuś K., Batko K., Lorek P. (2017): Business Intelligence Systems: Barriers during Implementation. [W:] Strategic Performance Management. New Concept and Contemporary Trends, Jabłoński M. (red.), Nova Science Publishers, New York, ISBN 978-1-53612-681-5, ISBN 978-1-53612-682-2 (ebook), s. 299-327.
     
  2. Bartuś K., Bartuś T. (2015): Author's Project Computer Support Organizational Creativity. In: J. Minster, M. Tvrdikova (ed.), IT for Practice 2015, VSB – Technical University of Ostrava, pp. 107-122, ISBN 978-80-248-3820-5.
     
  3. Bartuś K., Bartuś T. (2014): Methodology of Implementing Multi Agent Systems to Support Organisation Creativity, Proceedings on IT for Practice,VSB-TU, Ostrava.
     
  4. Bartuś T., Bartuś K. (2013): Information systems in acquiring, storing and analysing customer information, Proceedings on IT for Practice,VSB-TU, Ostrava.
     

NAJWAŻNIEJSZE ROZDZIAŁY W MONOGRAFIACH (w języku polskim):

  1. Bartuś K. (2017): Architektura komputerowego wspomagania twórczości organizacyjnej. W: Twórcza organizacja. Komputerowe wspomaganie twórczości organizacyjnej, Red. Celina M. Olszak, Wydawnictwo BECK, Warszawa, ISBN: 978-83-255-9719-1, str. 183-189.
     
  2. Bartuś K., Bartuś T., Olszak C.M. (2017): Bariery rozwoju systemów wspomagania twórczości organizacyjnej. W: Twórcza organizacja. Komputerowe wspomaganie twórczości organizacyjnej, Wydawnictwo BECK, Warszawa, ISBN: 978-83-255-9719-1, s. 209-222.
     
  3. Bartuś K. (2015): Koncepcja wykorzystania systemów Competitive Intelligence w działalności organizacji. W: W. Chmielarz, J. Kisielnicki, T. Parys (red.), Informatyka 2 przyszłości. 30 lat informatyki na Wydziale Zarządzania UW. Wydawnictwo Naukowe Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa, s. 153-163, ISBN 978-83-63962-75-3.
     
  4. Bartuś K. (2015): Charakterystyka i ocena wybranych modeli twórczości organizacyjnej. W: D. Jelonek, T. Turek (red.), Kreowanie przedsiębiorczości. Perspektywa procesów i technologii informacyjnych. Wydawnictwo WWZPCz, Częstochowa , s. 37-47, ISBN 978-83-65179-18-0.
     
  5. Bartuś K. (2015): Zasoby informacyjne współczesnej organizacji. W: Informatyka dla biznesu, Praca pod red.: C. M. Olszak, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Katowice, s.39-75, ISBN 978-83-7875-207-3.
     
  6. Bartuś K. (2014): Zasoby informacyjne współczesnej organizacji. W: Informatyka dla biznesu, Praca pod red.: C. M. Olszak, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Katowice.
     
  7. Bartuś K. (2014): ICT czynnikiem kluczowym sukcesu firmy. Jak za pomocą BI poznać własną firmę, Professional Publishing, Ostrava.
     
  8. Bartuś K. (2011): Moduł usługa. W: Zintegrowane systemy informatyczne zarządzania w praktyce małych i średnich przedsiębiorstw. Praca zbiorowa pod red.: C. M. Olszak, Śląska Wyższa Szkoła Zarządzania im. gen. J. Ziętka w Katowicach, Katowice.
     
  9. Bartuś K. (2010): Eksploracja danych w organizacjach opartych na wiedzy, [w:] Kierunki rozwoju społeczeństwa informacyjnego i gospodarki opartej na wiedzy w świetle śląskich uwarunkowań regionalnych. Praca zbiorowa pod red. C. M. Olszak i E. Ziemby, UE w Katowicach, Katowice.
     
  10. Bartuś K. (2010): Przewodnik do obsługi platformy e-learningowej, Praca zbiorowa pod red.: C. M. Olszak, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Katowice.
     
  11. Bartuś K. (2007): „Eksploracja danych”. W: „Strategie i modele gospodarki elektronicznej”, red.: Celina M. Olszak, Ewa Ziemba, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.
Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp hr
logotyp cima
logotyp eaie
logotyp bauhaus4
logotyp progres3
logotyp acca
logotyp ela