Dr hab. Justyna Ganassali, Prof. UE
Wybrane publikacje naukowe
- Matysiewicz J. (2020) Koncepcja zrównoważonej produkcji jako determinanta rozwoju konsumpcji zrównoważonej, [w:] Zrównoważona konsumpcja w polskich gospodarstwach domowych - postawy, zachowania, determinanty, Wydawnictwo UE Katowice, Zrównoważona konsumpcja w polskich gospodarstwach domowych - postawy, zachowania, determinanty, red. S. Smyczek, Wydawnictwo UE Katowice, s. 96-120.
- Ganassali S, Matysiewicz J., (2020) Echoing the golden legends. Storytelling archetypes and their impact on brand perceived value, Journal of Marketing Management, DOI: 10.1080/0267257X.2020.1831577.
- Matysiewicz J., Smyczek S., (2020) Determinants of the relationship of medical service entities in the virtual environment, Sustainability, 2020, vol. 12, iss. 18.
- Ganssali S., Matysiewicz J., (2018) Assessing visual survey protocols to capture brand-related emotional insights, Qualitative Market Research: An International Journal 2018, Vol. 21, iss. 1.
- Challenges for Companies and Consumers on International Market, (2018) red.: S. Smyczek, J. Matysiewicz, K. Fam, Publisher of the University of Economics in Katowice.
- Sztangret I., Matysiewicz J., (2018) Marketingowa wartość odpadów komunalnych. Garbologia, Handel Wewnętrzny 2018, nr 4 (375), t. 1.
- Matysiewicz J., Sztangret I., (2018) Prosumpcja w sektorze odbioru i przetwarzania odpadów komunalnych - perspektywa konsumenta, Handel Wewnętrzny 2018, nr 5 (376).
- Matysiewicz J., Smyczek S., (2017) Pathologies in students' behavior in higher education market , Proceedings of 2017 China Marketing International Conference: Marketing Strategy in the Sharing Economy: Localization and Globalization pod red. Zhilin Yang, Hong Kong: Asian Business Association.
- Smyczek S., Grybś-Kabocik M., Matysiewicz J., Tetla A., (2017) Patologie w zachowaniach konsumentów na rynku, Wydawnictwo Placet.
- Matysiewicz J., Sztangret I., (2017) The systemic products as an offer for demanding clients. The case of IT and healthcare sector, [w:] Challenges for marketing in 21st century, red. S. Smyczek, Katowice: Publishing House of the University of Economics in Katowice.
- Matysiewicz J., (2017) Value co-creation in health care networks. International perspective, Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H, Oeconomia, Vol. 51, no. 2.
Dołącz do nas