- Smyczek, S (2020) Postawy konsumentów wobec koncepcji zrównoważonej konsumpcji, [w:] Zrównoważona konsumpcja w polskich gospodarstwach domowych - postawy, zachowania, determinanty, Wydawnictwo UE Katowice, Zrównoważona konsumpcja w polskich gospodarstwach domowych - postawy, zachowania, determinanty, red. S. Smyczek, Wydawnictwo UE Katowice, s. 204-222.
- Smyczek, S. (red) (2020) Zrównoważona konsumpcja w polskich gospodarstwach domowych - postawy, zachowania, determinanty, Wydawnictwo UE Katowice, 270 s.
- Smyczek, S. (ed.) (2020) Consumer rights protection. Threats and opportunities for enhancing consumer awareness, Katowice: Publishing House of the University of Economics in Katowice, 350 s.
- Smyczek, S. (2020) Consumer values and misbehavior in the context of sustainable consumption, Review of Business, vol. 40, iss. 2 s. 75-88.
- Smyczek, S., Festa, G., Rossi, M., Mazzoleni, A. (2020) Contextual complexity in business relationships within the input-output model evidence of misbehavior in grocery stores, British Food Journal, 10.1108/BFJ-12-2019-0894.
- Matysiewicz, J., Smyczek, S. (2020) Determinants of the relationship of medical service entities in the virtual environment, Sustainability, vol. 12, iss. 18, 16 s.
- Smyczek, S., Festa, G., Rossi, M., Monge, F. (2020) Economic sustainability of wine tourism services and direct sales performance emergent profiles from Italy, British Food Journal, vol. 122, iss. 5 s. 1519-1529.
- Smyczek, S. (red.) (2019) Consumer protection. Standards in Europe, Warszawa: Wydawnictwo Placet, 319 s.
- Cui, H., Zhao, T., Smyczek, S., Sheng, Y., Xu, M., Yang, X. (2019) Dual path effects of self-worth on status consumption. Evidence from Chinese consumers, Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics, doi.org/10.1108/APJML-06-2019-0364.
- Gola, J., Smyczek, S. (2019) Zachowania finansowe gospodarstw domowych, Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowice, 280 s.
- Smyczek, S., Matysiewicz, J., Kim, F. (2018) Challenges for companies and consumers on International market, Katowice: Publisher of the University of Economics in Katowice, 250 s.
- Smyczek, S. (2017) Challenges for marketing in 21st century, Katowice: Publishing House of the University of Economics in Katowice, 275 s.
Prof. dr hab. Sławomir Smyczek
Wybrane publikacje naukowe
Dołącz do nas