Przejdź do menu Przejdź do treści

Pracownicy Katedry na I Sympozjum naukowo – eksperckim​ „Badania, Edukacja i Konsument w przestrzeni Metaverse - wyzwania, zagrożenia”​.

Dnia 6 grudnia 2023 r. we Wrocławiu odbyło się I Sympozjum naukowo – eksperckie​
„Badania, Edukacja i Konsument w przestrzeni Metaverse - wyzwania,
zagrożenia”​. Sympozjum zorganizowane było przez Katedrę Marketingu,
Katedrę Zarządzania Marketingowego oraz  Katedrę Badań Marketingowych
Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Celem Sympozjum było
zachęcenie do dyskusji na temat zmian w badaniach naukowych, edukacji
uniwersyteckiej oraz zachowaniach konsumenckich związanych z
rozwojowem wirtualnej rzeczywistości, wirtualnych gier oraz sztucznej
inteligencji.

W tym wydarzeniu wzięli udział pracownicy Katedry Marketingu: dr hab.
Marcin Komor, prof. UE, mgr Justyna Krawczyk oraz mgr Anna Wójcik.

Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp hr
logotyp cima
logotyp eaie
logotyp bauhaus4
logotyp progres3