Przejdź do menu Przejdź do treści

Kierunek: Zarządzanie

PromotorProblematyka i przykładowe tematy prac 

dr hab. Małgorzata Kieżel, 

prof. UE

Problematyka:  strategie i narzędzia marketingowe w ujęciu sektorowym (np. w turystyce); nowoczesne narzędzia komunikacji marketingowej, marka i wizerunek podmiotów rynkowych, jakość obsługi klienta, innowacje w działalności przedsiębiorstw, zachowania konsumentów na rynku, e-marketing.

Wybrane tytuły prac:

  • Planowanie marketingowe na potrzeby budowy strategii marketingowych przedsiębiorstwa w branży ...
  • Instrumenty marketingowe w działalności wybranego przedsiębiorstwa
  • Wykorzystywanie mediów społecznościowych w komunikacji marketingowej firmy
  • Kreowanie wizerunku marki produktu i jego odbiór przez konsumentów
  • Rola personelu w procesie usługowym na przykładzie branży ...
  • Kształtowanie jakości obsługi i jej wpływ na decyzje konsumentów
  • Wdrażanie innowacji marketingowych i technologicznych w przedsiębiorstwie ...
  • Zachowania konsumentów w placówce handlowej na przykładzie ...
 
 
dr Joanna Wiechoczek

Problematyka: rynek i marketing produktów zaawansowanych technologicznie; strategie internacjonalizacji przedsiębiorstw; sieci przedsiębiorstw; strategie marketingowe firm na rynku międzynarodowym i w środowisku wirtualnym; strategie innowacji marketingowych przedsiębiorstw; zarządzanie marką na rynku międzynarodowym; komunikacja marketingowa; zachowania konsumentów na rynku; kształtowanie wartości dla klienta; zrównoważony marketing.

Wybrane tytuły prac:

  • Strategie ekspansji przedsiębiorstwa X na rynki zagraniczne
  • Strategia marketingowa firmy X na rynku międzynarodowym / w środowisku wielokulturowym
  • Marketing cyfrowy w kreowaniu wizerunku marki X
  • Marketing marek luksusowych z wybranego sektora (np. motoryzacyjnego, odzieżowego, hotelarskiego)
  • Wpływ transformacji cyfrowej na marketing przedsiębiorstw z wybranego sektora
  • Kształtowanie innowacji produktowych w sieci przedsiębiorstw
  • Innowacje marketingowe w kształtowaniu wartości dla klienta 
  • Wykorzystanie social mediów w strategii marketingowej sieci handlowych
  • Advergaming w komunikacji marketingowej marek
  • Zrównoważony marketing w budowaniu relacji z klientami
  • Zachowania konsumentów z pokolenia Z na wybranym rynku (np. produktów wegańskich, produktów elektronicznych)
 
 
dr Adrian Pietrzyk

Problematyka:  zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwach sektora sportowego (szczególnie hokej, piłka nożna oraz sporty walki),  turystycznego; szkoła zasobowa (Resource-Based View) w budowaniu przewagi konkurencyjnej; zastosowanie nowoczesnych technologii (w tym VR/AR i sztucznej inteligencji) w działalności marketingowej przedsiębiorstw; zarządzanie eventami sportowymi; marketing i psychologia sportu oraz turystyki sportowej; zachowania konsumentów na rynku sportowym; rola influencerów w komunikacji marketingowej; wpływ mediów społecznościowych i trendów konsumenckich na działalność przedsiębiorstw; motywowanie pracowników w przedsiębiorstwach sportowych; rola motywacji w przedsiębiorstwach sportowych; zachowania konsumentów w branży Fitness & Wellness; marketing federacji MMA.

Wybrane tytuły prac:

  • Zarządzanie zasobami niematerialnymi w przedsiębiorstwach sportowych jako źródło przewagi konkurencyjnej  
  • Wpływ technologii VR/AR na atrakcyjność i innowacyjność oferty turystycznej regionu 
  • Zarządzanie eventem sportowym na przykładzie gali MMA 
  • Model biznesu „freak fightów”
  • Kreowanie marki osobistej sportowców z wykorzystaniem influencer marketingu 
  • Media społecznościowe jako narzędzie promocji wydarzeń sportowych 
  • Psychologiczne aspekty podejmowania decyzji konsumentów na rynku turystyki sportowej 
  • Rola influencerów w kształtowaniu trendów konsumenckich na przykładzie branży fitness 
  • Zastosowanie sztucznej inteligencji w budowaniu strategii marketingowych klubów sportowych 
  • Trendy konsumenckie pokolenia Z na rynku usług rekreacyjno-sportowych 
  •  Zarządzanie jakością obsługi klienta w przedsiębiorstwach eventowych
  • Marketing firm bukmacherskich na przykładzie….
 
 

Kierunek: Logistyka w biznesie

PromotorProblematyka i przykładowe tematy prac

dr hab. Małgorzata Kieżel,

prof. UE

Problematyka: marketing przedsiębiorstw logistycznych i handlowych, komunikacja marketingowa podmiotów branży TSL, logistyczna obsługa klienta i jej jakość, innowacje w działalności przedsiębiorstw logistycznych, zachowania konsumentów na rynku usług logistycznych, zarządzanie sprzedażą.

 

Wybrane tytuły prac:

  • Narzędzia marketingowe w działalności wybranego przedsiębiorstwa logistycznego
  • Rola personelu w przedsiębiorstwie logistycznym
  • Wykorzystywanie mediów społecznościowych w komunikacji marketingowej firmy
  • Innowacje technologiczne i procesowe w działaniach logistycznych
  • Zarządzanie logistyczną obsługą klienta w przedsiębiorstwach z branży TSL
  • Zachowania konsumentów na rynku usług logistycznych
  • Kształtowanie jakości obsługi operatora logistycznego i jej wpływ na decyzje konsumentów
  • Logistyka dla e-commerce na tle determinant rozwoju branż
 
dr Adrian Pietrzyk

Problematyka:  zarządzanie logistyczne w przedsiębiorstwach sportowych, eventowych oraz turystycznych; optymalizacja procesów logistycznych związanych z organizacją wydarzeń sportowych (w tym gal MMA); zastosowanie nowych technologii (VR/AR, AI) w logistyce oraz zarządzaniu łańcuchem dostaw; logistyczna obsługa klienta w e-commerce i branży sportowej; wpływ influencerów na kształtowanie zachowań konsumentów w kontekście logistyki usług; logistyka eventowa i turystyka sportowa jako czynniki rozwoju gospodarczego regionu; psychologiczne aspekty zarządzania procesami logistycznymi.

Wybrane tytuły prac:

  • Optymalizacja procesów logistycznych w organizacji gal sztuk walki (MMA) 
  • Wykorzystanie technologii VR/AR w zarządzaniu logistyką przedsiębiorstw e-commerce 
  • Logistyczne aspekty obsługi klienta podczas imprez sportowych i rekreacyjnych 
  • Zarządzanie jakością obsługi logistycznej w turystyce sportowej – analiza oczekiwań konsumentów 
  • Zastosowanie sztucznej inteligencji w procesie optymalizacji łańcucha dostaw przedsiębiorstw eventowych 
  • Psychologia konsumenta a procesy logistyczne w przedsiębiorstwach sportowych 
  • Wpływ influencerów na decyzje zakupowe klientów usług logistycznych w branży sportowej 
  • Logistyka eventowa jako narzędzie promocji regionu na przykładzie wydarzeń sportowych 
  • Wpływ trendów konsumenckich na zarządzanie logistyką w branży fitness 
  • Zarządzanie ryzykiem logistycznym podczas masowych wydarzeń sportowych i turystycznych

 

Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp hr
logotyp bauhaus4
logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp eaie
logotyp cima
logotyp acca
logotyp ela
logotyp SAP University Alliances
logotyp progres3