Przejdź do menu Przejdź do treści

Dr hab. Monika Sulimowska-Formowicz, prof. UE

  Wybrane publikacje z lat 2000-2024:

  • Sulimowska-Formowicz, M., Trąpczyński, P., Szymura-Tyc, M. (2024). Export market experience, relational capital, and export performance in the context of different levels of psychic distance. Entrepreneurial Business and Economics Review, Vol. 12, No. 4, 97-113.
     
  • Szymura-Tyc, M., Sulimowska-Formowicz, M., Babińska, D. (2024). Zasobowe uwarunkowania zdolności internacjonalizacyjnej przedsiębiorstw. Wiedza. Relacje. Kultura. Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, s. 155.
     
  • Zieliński, M., Sulimowska-Formowicz, M., Takemura, M. (2019), Business communication and trust in business relationships from the perspective of Polish managers. The Bulletin of The Faculty of Commerce Meiji University, Vol. 101, No. 3, s. 1-14.
     
  • Sulimowska-Formowicz, M. (2018). Kompetencja relacyjna jako czynnik sukcesu przedsiębiorstwa w relacjach międzyorganizacyjnych. Wydawnictwo Difin, Warszawa, s. 270.
     
  • Sulimowska-Formowicz, M. (2018). Is foreign partnering experience of a company valuable for developing its relational competence? International Business and Global Economy, Tom 37, s. 446-457.
     
  • Chrupała-Pniak, M., Grabowski, D., Sulimowska-Formowicz. M. (2017). Trust in effective international business cooperation – mediating effect of work engagement. Entrepreneurial Business and Economics Review, Vol. 5, No. 2), s. 27-50.
     
  • Sulimowska-Formowicz, M. (2017). Kompetencja zarządzania wiedzą jako źródło sukcesu firmy w międzynarodowych relacjach międzyorganizacyjnych. Studia Ekonomiczne UE w Katowicach, nr 319, s. 238-248.
     
  • Czarnecka, A., Sulimowska-Formowicz, M. (2017). Źródła korzyści z działania skutecznych międzynarodowych zespołów wirtualnych. Studia Ekonomiczne UE w Katowicach, Nr 319, s. 7-18.
     
  • Sulimowska-Formowicz, M., Chrupała-Pniak, M., Grabowski, D. (2016). The value of trust in inter-organizational relations. Economics and Business Review, Vol. 2, No. 2, s. 127-144.
     
  • Chrupała-Pniak, M., Sulimowska-Formowicz, M. (2016). Wpływ zaufania na wyniki firmy w relacjach międzyorganizacyjnych. Organizacja i Kierowanie, Nr 4, s. 119-138.
     
  • Stępień, B., Sulimowska-Formowicz, M. (2016). Economic vs. organizational perspective on inter-organizational relations’ analysis – are economists on the dead-end track? Equlibrium, Vol. 11, No. 1, s. 159-177.
     
  • Sulimowska-Formowicz, M. (2015), Naruszenie kontraktu na przykładzie umowy na montaż kotła w Umeå w Szwecji — studium przypadku. (W:) Handel zagraniczny. Studia przypadków, B. Stępień (red.), PWE, Warszawa.
     
  • Stępień, B., Sulimowska-Formowicz, M. (2011). Warunki skuteczności i efekty kooperacji gospodarczej. (W:) Międzynarodowa kooperacja gospodarcza z polskiej perspektywy, B. Stępień (red.), PWE. Warszawa.
     
  • Sulimowska-Formowicz, M. (2011). Formy i rozwój międzynarodowej współpracy gospodarczej. (W:) Międzynarodowa kooperacja gospodarcza z polskiej perspektywy, B. Stępień (red.) PWE. Warszawa.
     
  • Chrupała-Pniak, M., Sulimowska-Formowicz, M. (2010), Organizacyjna kompetencja innowacyjności – determinanty psychospołeczne i ekonomiczne. Chowanna, Nr 2/35, s. 119-144.
     
  • Chrupała-Pniak, M., Sulimowska-Formowicz, M. (2010). Budowanie kompetencji innowacyjności organizacyjnej – znaczenie kooperacji. (W:) Kapitał ludzki w procesie przemian Europy Środkowej i Wschodniej. Aspekty makroekonomiczne i regionalne, W. Kosiedowski (red.), TNOiK "Dom Organizatora", Toruń.
     
  • Stępień, B., Sulimowska-Formowicz, M. (2004). Zamykanie luki konkurencyjnej w przedsiębiorstwie. Gospodarka Narodowa, Nr 10, s.87-103.
     
  • Stępień, B., Sulimowska-Formowicz, M. (2004). Metody pomiaru konkurencyjności przedsiębiorstwa. Gospodarka Narodowa, Nr 5-6, s. 44-72.
     
  • Stępień, B., Sulimowska-Formowicz, M. (2003). Rodzaje luki konkurencyjnej i przyczyny jej powstania w przedsiębiorstwie. Gospodarka Narodowa, Nr 11-12, s. 51-63.
     
  • Sulimowska-Formowicz, M. (2002). Podstawy i trwałość przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa. OPTIMUM. Studia Ekonomiczne, nr 4.

https://scholar.google.pl/citations?user=iZoiXB0AAAAJ&hl=pl

Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp hr
logotyp bauhaus4
logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp eaie
logotyp cima
logotyp acca
logotyp ela
logotyp SAP University Alliances
logotyp progres3