Studia Ekonomiczne nr 328/17
00. Spis treści
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
01. Katarzyna Dziewanowska – Współtworzenie i współniszczenie wartości, czyli wady i zalety współpracy z klientem
02. Wioletta Krawiec, Kamila Szymańska – Przewaga konkurencyjna w świetle korzyści i doświadczeń dostarczanych klientom teatrów i filharmonii
03. Magdalena Grębosz-Krawczyk, Dagna Siuda – Typy uczestników wirtualnych społeczności marek
04. Anita Proszowska – Cele udziału w targach gospodarczych z perspektywy zwiedzających
05. Wojciech Kozłowski – Wpływ znaczenia sprawy społecznej i postaw konsumentów wobec działań społecznie odpowiedzialnych na intencję zakupu w cause-related marketing
06. Andrzej Bajdak – Wybrane uwarunkowania stosowania reklamy mobilnej w Polsce
07. Magdalena Hofman-Kohlmeyer – Komunikacja marketingowa w grach komputerowych współczesne kierunki badań
08. Izabela Ostrowska – Etyczne aspekty promocji adresowanych do dzieci
09. Szymon Łęgowski – Budowanie relacji z klientem jako determinanta lojalności i satysfakcji konsumenta na rynku telefonii komórkowej
10. Marek Rawski – Ocena relacji: oczekiwania turystów produkt turystyczny metodą refleksji strategicznej
11. Marcin Awdziej – Skłonność do temporalnego poszukiwania korzystnych cen a wiek nabywcy
12. Tomasz Olejniczak – Innowacyjność w zachowaniach konsumentów seniorów – wybrane aspekty
13. Iwona Kowalczuk, Adam Szymański – Innowacyjność konsumentów na rynku jogurtów
14. Aneta Kuźniarska, Izabela Stańczyk – Wybrane wskaźniki efektywności przedsiębiorstw w obszarze ZZL na przykładzie firm z WIG 30
15. Małgorzata Twardzik – Informacja wizualna w przestrzeni miasta – przykład Katowic
Akredytacje i partnerzy
Dołącz do nas