Przejdź do menu Przejdź do treści

Rynek usług zagospodarowujących czas wolny - diagnoza i perspektywy rozwoju

W rozdziale I omówiono problemy terminologiczne związane z pojęciem rynku usług zagospodarowujących czas wolny. Wskazano na powiązania rynku usług i czasu wolnego, zaprezentowano strukturę rynku usług zagospodarowujących czas wolny oraz omówiono podmioty i przedmioty tego rynku. Rozdział II dotyczy metodycznych aspektów badania rynku usług zagospodarowujących czas wolny.  Na podstawie informacji ze źródeł wtórnych w rozdziale III opisano rynek usług zagospodarowujących czas wolny w Polsce na początku XXI stulecia i warunki jego funkcjonowania. W rozdziale IV na podstawie wyników badań bezpośrednich opisano postępowanie konsumentów na rynku usług zagospodarowujących czas wolny. Omówiono usługi świadczone konsumentom oraz czynniki warunkujące ich zakup, scharakteryzowano częstotliwość korzystania z usług i sposoby jej zintensyfikowania, a także wydatki na usługi zagospodarowujące czas wolny. Ostatni, V rozdział stanowi próbę określenia perspektyw rozwoju badanego rynku do roku 2025.

 

AutorBeata Kolny
ISBN978-83-7875-131-1
Rok wydania2013
Liczba stron239
Format B5
Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp hr
logotyp cima
logotyp eaie
logotyp bauhaus4
logotyp progres3