Autor Beata Kolny
ISBN 978-83-7875-131-1
Liczba stron 239
Format 170 x 240 mm
Oprawa miękka
Rok wydania 2013
Cena 5 zł
W strukturze pracy wyróżnia się: wstęp, pięć rozdziałów i zakończenie. W rozdziale I omówiono problemy terminologiczne związane z pojęciem rynku usług zagospodarowujących czas wolny. Wskazano na powiązania rynku usług i czasu wolnego, zaprezentowano strukturę rynku usług zagospodarowujących czas wolny oraz omówiono podmioty i przedmioty tego rynku. Rozdział II dotyczy metodycznych aspektów badania rynku usług zagospodarowujących czas wolny. Na podstawie informacji ze źródeł wtórnych w rozdziale III opisano rynek usług zagospodarowujących czas wolny w Polsce na początku XXI stulecia i warunki jego funkcjonowania. W rozdziale IV na podstawie wyników badań bezpośrednich opisano postępowanie konsumentów na rynku usług zagospodarowujących czas wolny. Omówiono usługi świadczone konsumentom oraz czynniki warunkujące ich zakup, scharakteryzowano częstotliwość korzystania z usług i sposoby jej zintensyfikowania, a także wydatki na usługi zagospodarowujące czas wolny. Ostatni, V rozdział stanowi próbę określenia perspektyw rozwoju badanego rynku do roku 2025.