Przejdź do menu Przejdź do treści

Doskonalenie komunikacji elektronicznej pomiędzy jednostkami administracji publicznej

Rozdział pierwszy publikacji jest swego rodzaju wprowadzeniem w problematykę e-administracji. Rysuje kontekst funkcjonowania e-administracji jako elementu zarządzania publicznego.Wskazuje na trendy rozwoju zarządzania publicznego, podkreślając koncepcję public governance. W rozdziale drugim przedstawiono istotę e-administracji jako nowoczesnego podejścia do zarządzania w administracji publicznej, wpisującego się w public governance. Jest to kontynuacja opisu trendów w zarządzaniu publicznym uszczegóławiająca jeden z nich, czyli e-administrację. Rozdział trzeci jest poświęcony tematyce komunikacji elektronicznej, która w ramach e-administracji przyjmuje różne formuły. Jedną z nich jest komunikacja A2A, która odgrywa szczególną rolę ze względu na liczbę urzędów w Polsce oraz urzędników w nich zatrudnionych. W rozdziale tym komunikacja A2A jest poddana analizie. Wskazuje się w nim zakres doskonalenia komunikacji A2A jako potencjał jej rozwoju, a szczególnie zwraca się uwagę na czynniki sukcesu tej komunikacji A2A. Rozdział czwarty ma charakter metodyczny. Zajmuje się opisem metodyki badań nad doskonaleniem komunikacji elektronicznej pomiędzy jednostkami administracji publicznej. Wyniki badań jako konsekwencja analizy literatury oraz przyjętej metodyki badań znajdują się w rozdziale piątym.

AutorTomasz Papaj
ISBN978-83-7875-355-1
Rok wydania2017
Liczba stron260
Format B5
Wersja elektroniczna
Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp hr
logotyp cima
logotyp eaie
logotyp bauhaus4
logotyp progres3