Przejdź do menu Przejdź do treści

W rozdziale 1 wskazano czynniki, które wpływają na zmiany dotychczasowych sposobów prowadzenia działalności, kreowania strategii i jej wdrażania. W rozdziale 2 omówiono wpływ informacji na rozwój e-przedsiębiorstwa, przedstawiono istotę e-biznesu, relacje między podmiotami w e-biznesie oraz typowe modele działalności e-biznesowej. W rozdziale 3 przedstawiono wpływ internetu na makrośrodowisko. W rozdziale 4 wskazano determinanty osiągania optymalnego poziomu rentowności w branży przez firmy w e-gospodarce. W rozdziale 5 przedstawiono ogólną koncepcję zarządzania wartością, służącą do analizy etapów procesu kreowania wartości w e-biznesie. W rozdziale 6 zaprezentowano koncepcje korzyści skali i korzyści zakresu. W rozdziale 7 przedstawione zostały rozważania na ten temat zmian w sposobie prowadzenia działalności przez organizacje i firmy ze względu na rozwój rozwiązań internetowych. Rozdział 8 podejmuje się próbę scharakteryzowania i identyfikacji wpływu systemów e-biznesu na organizację w aspekcie mikro- i makroekonomicznym w Polsce i na świecie. W rozdziale 9 skupiono uwagę na rozważaniach dotyczących wzajemnych zależności pomiędzy systemami gospodarki elektronicznej, a systemami zarządzania wiedzą.

Redakcja naukowaHenryk Sroka, Joanna Palonka
ISBN978-83-7246-612-9
Rok wydania2010
Liczba stron196
Format B5
Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp hr
logotyp cima
logotyp eaie
logotyp bauhaus4
logotyp progres3