Projektowanie portali korporacyjnych dla organizacji opartych na wiedzy
W pracy przedstawiono autorski model portali korporacyjnych na potrzeby organizacji opartych na wiedzy oraz autorską metodykę ich projektowania. Rozdział pierwszy poświęcono rozważaniom nad istotą i trajektorią rozwoju gospodarki opartej na wiedzy (GOW). W rozdziale drugim poddano analizie założenie o strategicznej roli wiedzy i zarządzania wiedzą w kreowaniu kompetencji organizacji opartych na wiedzy. Punktem wyjścia rozdziału trzeciego jest konstatacja, iż niezwykle ważnym elementem w organizacjach opartych na wiedzy są technologie informatyczne wspierające zarządzanie wiedzą. W rozdziale czwartym skupiono uwagę na portalach korporacyjnych jako rozwiązaniu właściwym dla organizacji opartych na wiedzy. Rozdział piąty traktuje w obszerny sposób o metodologii budowy i wdrażania portali korporacyjnych na potrzeby organizacji opartych na wiedzy. W rozdziale szóstym przedstawiono podsumowanie własnych prac pragmatycznych nad budową i wdrażaniem portali korporacyjnych.
Autor | Ewa Ziemba |
ISBN | 978-83-7246-578-8 |
Rok wydania | 2009 |
Liczba stron | 270 |
Format | B5 |
Dołącz do nas