Przejdź do menu Przejdź do treści

Projektowanie portali korporacyjnych dla organizacji opartych na wiedzy

W pracy przedstawiono autorski model portali korporacyjnych na potrzeby organizacji opartych na wiedzy oraz autorską metodykę ich projektowania. Rozdział pierwszy poświęcono rozważaniom nad istotą i trajektorią rozwoju gospodarki opartej na wiedzy (GOW). W rozdziale drugim poddano analizie założenie o strategicznej roli wiedzy i zarządzania wiedzą w kreowaniu kompetencji organizacji opartych na wiedzy. Punktem wyjścia rozdziału trzeciego jest konstatacja, iż niezwykle ważnym elementem w organizacjach opartych na wiedzy są technologie informatyczne wspierające zarządzanie wiedzą. W rozdziale czwartym skupiono uwagę na portalach korporacyjnych jako rozwiązaniu właściwym dla organizacji opartych na wiedzy. Rozdział piąty traktuje w obszerny sposób o metodologii budowy i wdrażania portali korporacyjnych na potrzeby organizacji opartych na wiedzy. W rozdziale szóstym przedstawiono podsumowanie własnych prac pragmatycznych nad budową i wdrażaniem portali korporacyjnych.

AutorEwa Ziemba
ISBN978-83-7246-578-8
Rok wydania2009
Liczba stron270
Format B5
Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp hr
logotyp cima
logotyp eaie
logotyp bauhaus4
logotyp progres3