Przejdź do menu Przejdź do treści

Lean Service w teorii i praktyce

Lean Management jest relatywnie nowym instrumentem strategicznego nurtu zarządzania mającym ukierunkować organizacje na osiąganie sukcesu rynkowego. Jest instrumentem realizacji filozofii projakościowego zarządzania organizacjami, znanym pod akronimem TQM (Total Quality Management), która została wdrożona w przemyśle motoryzacyjnym pod nazwą Toyota Production System (TPS). Książka skierowana jest do środowiska przedstawicieli nauk o zarządzaniu i do praktyków, do osób, które profesjonalnie zajmują się tematyką odchudzania zarządzania, a także do studentów i doktorantów kierunków zarządzanie, administracja, socjologia oraz innych osób, dla których problematyka minimalizowania marnotrawstwa ma znaczenie.

AutorzyKrystyna Lisiecka, Iwona Burka
ISBN978-83-7875-288-2
Rok wydania2016
Liczba stron177
Format B5
Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp hr
logotyp cima
logotyp eaie
logotyp bauhaus4
logotyp progres3