Artykuły w tematyce E-commerce, których autorem jest dr Artur Strzelecki z Katedry Informatyki zostały opublikowane w czasopismach znajdujących się w bazie Web of Science w indeksach Journal Citation Reports oraz Emerging Sources Citation Index / Clarivate Analytics.
Autor w swoich pracach przedstawił wyniki badań nad różnymi obszarami E-commerce. W pierwszym artykule zdefiniował i omówił sześć kluczowych czynników mających wpływ na Cross-border E-commerce, czyli sprzedaż asortymentu ze sklepu internetowego za granicę. Badanie oparł o analizę 30 wiodących polskich sklepów internetowych z branży RTV oraz ich przygotowanie do sprzedaży na rynku europejskim.
W drugim artykule autor zdefiniował koncepcję Search Visibility, rozumianej jako widoczność w wyszukiwarce internetowej. Również w tej pracy badanie było oparte o analizę widoczności sklepu internetowego, którego asortyment jest oferowany na zagranicznych rynkach europejskich. Widoczność została zdefiniowana za pomocą 4 metryk oraz 5 wymiarów danych.
Artykuł pt. "Key Features of E-Tailer Shops in Adaptation to Cross-border E-Commerce in the EU" został opublikowany w czasopiśmie "Sustainability", który posiada Impact Factor 2,075 i jest dostępny w formie Open Access na stronie
Artykuł pt. "Google Web and Image Search Visibility Data for Online Store" został opublikowany w czasopiśmie "Data" i jest dostępny w formie Open Access na stronie
Dołącz do nas