Lider Sprzedaży
Liczba miejsc ograniczona!
(decyduje kolejność zgłoszeń z kompletem dokumentów)
dwa semestry (175 godzin)
Studia podyplomowe Lider Sprzedaży organizowane są we współpracy i pod Patronatem GPRE Management Sp. z o.o.
Opis studiów
Studia służą wykształceniu kluczowych kompetencji do zarządzania sprzedażą. Pozwalają na zdobycie wiedzy i umiejętności w zakresie sprzedaży klientom indywidualnym (B2C) i klientom biznesowym (B2B) - zarówno w przestrzeni stacjonarnej, jak i internetowej. Umożliwiają pozyskanie niezbędnej wiedzy do kształtowania strategii i planów sprzedaży oraz projektowania działań służących ich skutecznej realizacji. Studia dają możliwość rozwijania umiejętności w zakresie negocjacji i technik sprzedaży. Studia rozwiną umiejętności interpersonalne niezbędne w pracy w zespole oraz zarządzania zespołami sprzedażowymi i działami obsługi klienta.
Adresaci
Studia kierowane są do:
- osób, które chcą pogłębić swoją wiedzę, zdobyć i doskonalić umiejętności niezbędne w strukturach sprzedaży,
- pracowników działów sprzedaży, marketingu i obsługi klienta, doradców klienta,
- osób, które zarządzają lub planują zarządzać sprzedażą w przedsiębiorstwach różnych profilów działalności.
Program studiów został opracowany z zamiarem kształcenia nie tylko menedżerów zajmujących funkcje kierownicze różnych szczebli zarządzania, ale również tych osób, które są zainteresowane pełnieniem roli lidera: wszystkich, których interesuje nowoczesne spojrzenie na rolę sprzedaży w organizacji.
Uczestnikiem studiów podyplomowych „Lider sprzedaży” może być każdy absolwent wyższej uczelni (studiów I-go lub II-go stopnia lub studiów magisterksich lednolitych) o dowolnym profilu i specjalności.
Korzyści
- przygotowanie do pełnienia funkcji liderów sprzedaży: poszerzenie wiedzy oraz wykształcenie i rozwijanie umiejętności dotyczących budowania postawy lidera sprzedaży oraz kluczowych cech lidera, w tym wspierania, inspirowania i motywowania zespołu, przewodzenia oraz dbania o rozwój pracowników;
- pozyskanie i rozwijanie kluczowych umiejętności z zakresu zarządzania sprzedażą, w szczególności odnoszących się do identyfikacji rynku i zachowań klientów, budowy i realizacji strategii i planów sprzedażowych w obszarze multi- i omnichannel, projektowania i wdrażania programu obsługi klienta, negocjacji i technik sprzedaży, komunikacji w obszarze multi- i omnichannel, zarządzania zespołami sprzedażowymi;
- możliwość nawiązania nowych kontaktów biznesowych poprzez wymianę wiedzy i doświadczeń z zakresu sprzedaży.
Dokument końcowy (certyfikaty i uprawnienia)
- Świadectwo ukończenia studiów podyplomowych wydane przez Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Założenia studiów
Zdobycie przez uczestników zajęć profesjonalnych kwalifikacji w obszarze sprzedaży:
- pełnienia roli lidera sprzedaży,
- zarządzania sprzedażą,
- kierowania zespołem sprzedażowym,
- samodzielnego prowadzenia projektów i przedsięwzięć w zakresie sprzedaży w przestrzeni stacjonarnej i internetowej wobec klientów indywidulanych (B2C) i instytucjonalnych (B2B),
- przygotowania do rozpoczęcia własnej działalności gospodarczej.
Metody prowadzenia zajęć
Metody aktywizujące:
- wykłady interaktywne,
- zajęcia warsztatowo-treningowe,
- case study,
- dyskusje.
Program
Lp. | Przedmiot | Liczba godzin teoretycznych | Liczba godzin praktycznych | Punkty ECTS |
---|---|---|---|---|
1 | Komunikacja interpersonalna w sprzedaży | 7 | 7 | 2 |
2 | Marketing i komunikacja marketingowa w erze multi- i omnichannel | 6 | 8 | 2 |
3 | Klient w procesie sprzedaży | 3 | 4 | 2 |
4 | Badania rynku | 3 | 4 | 2 |
5 | Budowanie postawy lidera sprzedaży | 3 | 4 | 1 |
6 | Strategie i plany sprzedaży z elementami sztucznej inteligencji AI | 7 | 7 | 2 |
7 | Zarządzanie zespołem sprzedaży | 6 | 12 | 2 |
8 | Zarządzanie obsługą klienta w erze multi- i omnichannel | 6 | 8 | 2 |
9 | Negocjacje i techniki sprzedaży w pracy menedżera | 10 | 18 | 3 |
10 | Psychologia w sprzedaży i przywództwie | 3 | 4 | 2 |
11 | Teamwork i budowanie relacji z działami wspierającymi | 3 | 4 | 2 |
12 | Zarządzanie marką i planowanie marketingowe | 3 | 4 | 2 |
13 | Merchandising w erze multi- i omnichannel | 3 | 7 | 2 |
14 | Podstawy finansów i analityki sprzedaży | 6 | 8 | 2 |
15 | Podatki w obrocie handlowym | 4 | 3 | 2 |
Razem | 73 | 102 | 30 |
Organizacja
Organizacja studiów (cykl zajęć i miejsce ich odbywania)
Studia są realizowane stacjonarnie, na terenie kampusu Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Zajęcia odbywają się w soboty i niedziele (najczęściej co dwa tygodnie) w godzinach 08.55 -15.10 (max 7x45 minut zajęć).
Kryteria ukończenia studiów
- Aktywny udział w zajęciach (w przypadku nieobecności na zajęciach słuchacze otrzymują dodatkowe zadania w celu nadrobienia zaległości) - minimalna frekwencja na zajęciach wynosi 80%.
- Zintegrowany egzamin pisemny i ustny.
Kadra dydaktyczna
Kadrę wykładowców i trenerów stanowią praktycy biznesu z różnych branż (w tym retail, nieruchomości, doradztwo zawodowe, negocjacje) oraz pracownicy Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach z doświadczeniem praktycznym w zakresie prowadzonych zajęć.
Kierownicy studiów
dr hab. Barbara Kucharska, prof. UE, e-mail: barbara.kucharska@ue.katowice.pl
mgr Weronika Kuna, e-mail: weronika.kuna@uekat.pl
Cena
Czesne w roku akademickim 2024/2025
- 4400 zł (cena studiów przy płatności w dwóch ratach)
- dla absolwentów UE Katowice obowiązuje zniżka w wysokości 20%
- płatność jednorazowa: wysokość czesnego zostaje pomniejszona o 100 zł
- płatność w 4 ratach: wysokość czesnego wzrasta o 100 zł
- rejestracja na studia jest bezpłatna - nie pobieramy wpisowego!
Kontakt
Rekrutacja na studia podyplomowe na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach:
e-mail: podyplomowe@uekat.pl
tel.: +48 32 257-7300
ul. 1 Maja 50 Budynek: Rektorat; pok. 1.16
40-287 Katowice
Dołącz do nas