Przejdź do menu Przejdź do treści

Zarządzanie innowacjami wartości dla klienta w sieciach biznesowych producentów dóbr zaawansowanych technologicznie (monografia)

Problematyka podjęta w monografii dotyczy wartości dla klienta i jej innowacji oraz sieci biznesowych producentów dóbr zaawansowanych technologicznie, w których ta wartość jest definiowana, kształtowana, komunikowana i dostarczana, czyli podlega procesowi zarządzania. Badaniami objęto globalnych producentów zajmujących wiodące pozycje na światowym rynku, którzy oferują konsumpcyjne produkty wybieralne, oparte na zaawansowanych technologiach. Rozpatrywany zintegrowany model sieciowy innowacji w odniesieniu do produktów zaawansowanych technologicznie nie został do tej pory dobrze rozpoznany w literaturze, dzięki czemu niniejsza publikacja uzupełnia lukę badawczą w zakresie innowacji wartości dla klienta w ujęciu multisektorowym.

 

Autor Joanna Wiechoczek
ISBN 978-83-7875-649-1
Liczba stron 228
Format 170 x 240 mm
Oprawa Miękka
Rok wydania 2020
Wersja elektroniczna


 

Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp hr
logotyp cima
logotyp eaie
logotyp bauhaus4
logotyp progres3