Przejdź do menu Przejdź do treści

Ph. D. Kamila Bartuś, Asisstant Professor

Major  chapters in monographs (in English)

  1. Bartuś K. Bartuś T.:  Methodology of Implementing Multi Agent Systems to Support Organisation Creativity, Proceedings on IT for Practice,VSB-TU, Ostrava 2014

  2. Bartuś T., Bartuś K.: Information systems in acquiring, storing and analysing customer information, Proceedings on IT for Practice,VSB-TU, Ostrava 2013

Major chapters in monographs (in Polish)

  1. Bartuś K.: Zasoby informacyjne współczesnej organizacji. W: Informatyka dla biznesu, Praca pod red.: C. M. Olszak, UE, Katowice 2014.

  2. Bartuś K.: ICT czynnikiem kluczowym sukcesu firmy. Jak za pomocą BI poznać własną firmę, Ostrava 2013 (współautor).

  3. Bartuś K.: Moduł usługa. [w]: Zintegrowane systemy informatyczne zarządzania w praktyce małych i średnich przedsiębiorstw. Praca zbiorowa pod red.: C. M. Olszak, Śląska Wyższa Szkoła Zarządzania im. gen. J. Ziętka w Katowicach, Katowice 2011.

  4. Bartuś K.: Eksploracja danych w organizacjach opartych na wiedzy, [w:] Kierunki rozwoju społeczeństwa informacyjnego i gospodarki opartej na wiedzy w świetle śląskich uwarunkowań regionalnych. Praca zbiorowa pod red. C. M. Olszak i E. Ziemby, UE w Katowicach, Katowice 2010.

  5. Bartuś K.: Przewodnik do obsługi platformy e-learningowej, Praca zbiorowa pod red.: C. M. Olszak, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Katowice 2010.

  6. Bartuś K.: „Eksploracja danych”, [w:] „Strategie i modele gospodarki elektronicznej”, red.: Celina M. Olszak, Ewa Ziemba, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2007.

Major research papers (in English)

  1. Olszak C. M., Bartuś K., Bartuś T.: Application of Web Mining in creating a long Lasting Customer Relationship. In: Mass-Customization. Ed by. K. Winczura. University of Information Technology and Management, Rzeszów 2007

Major research papers (in Polish)

  1. Olszak C.M. Bartuś K. Billewicz G.: Skala wykorzystania innowacyjnej strategii zarządzania relacjami z klientami-wybrane wyniki badań. Studia Ekonomiczne Zeszyty Naukowe Wydziałowe, Innowacyjność współczesnych organizacji. Koncepcje i modele. Red. nauk.: Henryk Bieniok, UE Katowice 2014.

  2. Bartuś K. Bartuś T.: Systemy informatyczne w pozyskiwaniu, przechowywaniu i analizowaniu informacji o klientach. Zeszyty Naukowe UE, Red. nauk.: Barbara Kos, UE Katowice 2014.

  3. Bartuś K., Bartuś T.: Zastosowanie analitycznych systemów zarządzania relacjami z klientami w przetwarzaniu wiedzy o klientach rynku elektronicznego [w:] Technologie informacyjne w transformacji współczesnej gospodarki. Studia Ekonomiczne Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach pod red.: C. M. Olszak, E. Ziemba, UE Katowice 2012.

  4. Bartuś K., Bartuś T.: Technologia inteligentnych agentów na rynku elektronicznym. W: Zeszyty naukowe UE we Wrocławiu, pod red. Jadwigi Sobieskiej-Karpińskiej, Wrocław 2010.

  5. Bartuś K.: Eksploracja danych w organizacjach opartych na wiedzy, [w:] Kierunki rozwoju społeczeństwa informacyjnego i gospodarki opartej na wiedzy w świetle śląskich uwarunkowań regionalnych. Praca zbiorowa pod red. C. M. Olszak i E. Ziemby, UE w Katowicach, Katowice 2010.

  6. Bartuś K., Bartuś T.: Technologia inteligentnych agentów na rynku elektronicznym. W: Informatyka ekonomiczna. Informatyka w zarządzaniu. Praca zbiorowa pod red. J. Sobieskiej-Karpińskiej. Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, Wrocław 2010, s. 90-104.

  7. Olszak C. M., Bartuś K.: Analiza i ocena wybranych modeli eksploracji danych. W: Komputerowo zintegrowane zarządzanie. Praca zbiorowa pod redakcją R. Knosali. Oficyna Wydawnicza Polskiego Towarzystwa Zarządzania Produkcją, Opole 2009, s. 253-262.

  8. Olszak C. M., Bartuś K., Bartuś T.: „Wykorzystanie wybranych technik drążenia danych w systemach zarządzania relacjami z klientami”, [w:] „Komputerowo Zintegrowane Zarządzanie”, red.: Ryszard Knosala, Oficyna Wydawnicza Polskiego Towarzystwa Zarządzania Produkcją, Opole 2006.

  9. Bartuś K., Bartuś T.: „Zastosowanie wybranych źródeł pozyskania informacji w zarządzaniu relacjami z klientami”, [w:] „Informatyka w zarządzaniu logistyką” red.: Janusz K. Grabara, PTI, Szczyrk 2006.

Join us

Accreditations and partners

logotyp hr
logotyp bauhaus4
logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp eaie
logotyp cima
logotyp acca
logotyp ela
logotyp SAP University Alliances
logotyp progres3