O projekcie
Celem projektu „Greening Ideas - Klimatyczna kampania” jest promocja Uniwersytetu oraz poszerzenie kompetencji uczniów szkół ponadpodstawowych w zakresie pracy grupowej, sztucznej inteligencji i znajdowania rzetelnych źródeł informacji. Projekt będzie się opierał na serii warsztatów eksperckich, w ramach których uczniowie będą samodzielnie przygotowywać kampanię informacyjno-promocyjną w mediach społecznościowych (pracując w zespołach, pod okiem uznanych ekspertów). Tematyka kampanii społecznościowej przygotowywanej przez uczniów szkół ponadpodstawowych będzie dotyczyła kwestii związanych ze zmianami klimatu.
Projekt „Greening Ideas - Klimatyczna kampania” został dofinansowany przez Górnośląsko-Zagłębiowską Metropolię w ramach programu „Metropolitalny Fundusz Wspierania Nauki” w latach 2022-2024. Kwota dotacji wyniosła 13 063,00 zł.
Okres realizacji projektu luty - listopad 2023.
Koordynatorem projektu jest dr Anna Losa-Jonczyk.
Projekt jest częścią projektu klastrowego „ECOnomics4Climate”, który jest realizowany przez dr hab. Monikę Wieczorek-Kosmala, prof. UE, przy wsparciu Biura Internacjonalizacji.
Dołącz do nas