Przejdź do menu Przejdź do treści

O projekcie

Celem projektu „Greening Ideas - Klimatyczna kampania” jest promocja Uniwersytetu oraz poszerzenie kompetencji uczniów szkół ponadpodstawowych w zakresie pracy grupowej, sztucznej inteligencji i znajdowania rzetelnych źródeł informacji. Projekt będzie się opierał na serii warsztatów eksperckich, w ramach których uczniowie będą samodzielnie przygotowywać kampanię informacyjno-promocyjną w mediach społecznościowych (pracując w zespołach, pod okiem uznanych ekspertów). Tematyka kampanii społecznościowej przygotowywanej przez uczniów szkół ponadpodstawowych będzie dotyczyła kwestii związanych ze zmianami klimatu.  

Projekt „Greening Ideas - Klimatyczna kampania” został dofinansowany przez Górnośląsko-Zagłębiowską Metropolię w ramach programu „Metropolitalny Fundusz Wspierania Nauki” w latach 2022-2024. Kwota dotacji wyniosła 13 063,00 zł.

Okres realizacji projektu luty - listopad 2023.    

Koordynatorem projektu jest dr Anna Losa-Jonczyk.

Projekt jest częścią projektu klastrowego „ECOnomics4Climate”, który jest realizowany przez dr hab. Monikę Wieczorek-Kosmala, prof. UE, przy wsparciu Biura Internacjonalizacji.

Dowiedz się więcej

Warsztaty realizowane w ramach projektu

Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp hr
logotyp cima
logotyp eaie
logotyp bauhaus4
logotyp progres3
logotyp acca
logotyp ela