Zadania Biura Obsługi Wydziałów
Biuro Obsługi Wydziałów jest jednostką odpowiedzialną za obsługę organizacyjno-administracyjną Wydziałów oraz wsparcie zespołów naukowo-dydaktycznych.
Do zadań Biura Obsługi Wydziałów należy w szczególności:
· zapewnienie obsługi sekretarskiej dziekanów wydziałów
· organizowanie i obsługa posiedzeń Rad Wydziałów, i innych wydarzeń organizowanych przez dziekanów wydziałów,
· współpraca z innymi jednostkami w zakresie sprawozdawczości związanej z działalnością wydziałów i Uniwersytetu,
·odbiór i przekazywanie korespondencji, prowadzenie jej rejestru,
· prowadzenie stron internetowych wydziałów/ współpraca w zakresie prowadzenia stron internetowych katedr,
· administracyjne wsparcie zespołów realizujących badania naukowe/projekty w zakresie uzgodnionym
z kierownikami projektów,
· organizacyjne wsparcie kierowników katedr w zakresie realizowanych przez nich zadań w tym zapewnianie wsparcia organizacyjnego wydarzeń inicjowanych przez zespoły naukowo-dydaktyczne,
· wsparcie osób zatrudnianych na podstawie umów cywilno-prawnych w zakresie obowiązujących
w Uniwersytecie procedur związanych z realizacją i zadań, zawarciem i rozliczeniem umów,
· wsparcie nauczycieli akademickich w sprawach administracyjnych (w tym związanych z przygotowywaniem wniosków/rozliczaniem podróży służbowych itp.),
· realizacja zadań na rzecz innych jednostek Uniwersytetu (przy współpracy z kierownikami katedr), np. plany urlopów, plany rzeczowo finansowe, sprawozdania, itp.),
· wsparcie kierowników katedr w zakresie procesów związanych z ewidencjonowaniem majątku.