Przejdź do menu Przejdź do treści

Oferta usługowo - badawcza

Oferta CBiR obejmuje:

  • badania rynkowe i marketingowe na rynku dóbr konsumpcyjnych i przemysłowych oraz na rynku usług, od fazy projektowania badań, poprzez ich realizacje, po opracowanie wyników w formie raportu, bazy wynikowej, pogłębionych obliczeń i analiz statystycznych,
  • opracowanie marketingowej strategii działania przedsiębiorstw i instytucji,
  • usługi doradcze z zakresu: organizacji, zarządzania, marketingu, transportu, edukacji,
  • prowadzenie warsztatów menedżerskich z zakresu marketingu (analizy strategicznej, badań marketingowych, planowania marketingowego, aktywnych metod i technik sprzedaży),
  • ekspertyzy ekonomiczno-finansowe,
  • rozwiązanie optymalizacyjne w zakresie funkcjonowania różnych komórek przedsiębiorstwa,
  • stałą współpracę badawczo-konsultingową z zainteresowanymi jednostkami.

Ofertę CBiR kieruje do wszystkich podmiotów gospodarczych: przedsiębiorstw różnych branż i wielkości działających zarówno na rynku krajowym, jak i zagranicznym oraz organizacji non-profit, instytucji lokalnych i regionalnych.

Metody badawcze

CBiR realizując projekty badawcze wykorzystuje następujące metody badawcze:

  • wywiad – bezpośredni (osobisty), pogłębiony, zogniskowany (tzw. focus group), telefoniczny
  • obserwacja – jawna, ukryta, uczestnicząca i nieuczestnicząca
  • ankieta – pocztowa, audytoryjna, online
  • metody projekcyjne – testy akceptacji produktu, testy akceptacji ceny
  • metody heurystyczne – burza mózgów, metoda ocen ekspertów

Zespoły badawcze

Zespoły badawcze powoływane do realizacji projektów składają się z pracowników naukowych między innymi z następujących katedr:

  • Katedry Badań Strategicznych i Regionalnych
  • Katedry Bankowości i Finansów Międzynarodowych
  • Katedry Demografii i Statystyki Ekonomicznej,
  • Katedry Ekonomii
  • Katedry Finansów
  • Katedry Inwestycji i Nieruchomości
  • Katedry Inżynierii Wiedzy
  • Katedry Logistyki
  • Katedry Polityki Rynkowej i Zarządzania Marketingowego
  • Katedry Przedsiębiorczości i Zarządzania Innowacyjnego
  • Katedry Rachunkowości
  • Katedry Rynku i Konsumpcji
  • Katedry Statystyki
  • Katedry Transportu

CBiR realizując badania ogólnopolskie współpracuje z przeszkolonymi koordynatorami badań terenowych z następujących ośrodków w kraju:

  • Szkoła Główna Handlowa,
  • Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu,
  • Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu,
  • Uniwersytet Szczeciński,
  • Politechnika Gdańska,
  • Politechnika Białostocka,
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu,
  • Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie,
  • Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie,
  • Politechnika Łódzka,
  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie,
  • Wyższa Szkoła Biznesu – National-Louis Univercsity w Nowym Sączu.
Dołącz do nas

Nasi partnerzy

logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp hr
logotyp cima
logotyp eaie
logotyp bauhaus4
logotyp progres3