Oferta usługowo - badawcza
Oferta CBiR obejmuje:
- badania rynkowe i marketingowe na rynku dóbr konsumpcyjnych i przemysłowych oraz na rynku usług, od fazy projektowania badań, poprzez ich realizacje, po opracowanie wyników w formie raportu, bazy wynikowej, pogłębionych obliczeń i analiz statystycznych,
- opracowanie marketingowej strategii działania przedsiębiorstw i instytucji,
- usługi doradcze z zakresu: organizacji, zarządzania, marketingu, transportu, edukacji,
- prowadzenie warsztatów menedżerskich z zakresu marketingu (analizy strategicznej, badań marketingowych, planowania marketingowego, aktywnych metod i technik sprzedaży),
- ekspertyzy ekonomiczno-finansowe,
- rozwiązanie optymalizacyjne w zakresie funkcjonowania różnych komórek przedsiębiorstwa,
- stałą współpracę badawczo-konsultingową z zainteresowanymi jednostkami.
Ofertę CBiR kieruje do wszystkich podmiotów gospodarczych: przedsiębiorstw różnych branż i wielkości działających zarówno na rynku krajowym, jak i zagranicznym oraz organizacji non-profit, instytucji lokalnych i regionalnych.
Metody badawcze
CBiR realizując projekty badawcze wykorzystuje następujące metody badawcze:
- wywiad – bezpośredni (osobisty), pogłębiony, zogniskowany (tzw. focus group), telefoniczny
- obserwacja – jawna, ukryta, uczestnicząca i nieuczestnicząca
- ankieta – pocztowa, audytoryjna, online
- metody projekcyjne – testy akceptacji produktu, testy akceptacji ceny
- metody heurystyczne – burza mózgów, metoda ocen ekspertów
Zespoły badawcze
Zespoły badawcze powoływane do realizacji projektów składają się z pracowników naukowych między innymi z następujących katedr:
- Katedry Badań Strategicznych i Regionalnych
- Katedry Bankowości i Finansów Międzynarodowych
- Katedry Demografii i Statystyki Ekonomicznej,
- Katedry Ekonomii
- Katedry Finansów
- Katedry Inwestycji i Nieruchomości
- Katedry Inżynierii Wiedzy
- Katedry Logistyki
- Katedry Polityki Rynkowej i Zarządzania Marketingowego
- Katedry Przedsiębiorczości i Zarządzania Innowacyjnego
- Katedry Rachunkowości
- Katedry Rynku i Konsumpcji
- Katedry Statystyki
- Katedry Transportu
CBiR realizując badania ogólnopolskie współpracuje z przeszkolonymi koordynatorami badań terenowych z następujących ośrodków w kraju:
- Szkoła Główna Handlowa,
- Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu,
- Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu,
- Uniwersytet Szczeciński,
- Politechnika Gdańska,
- Politechnika Białostocka,
- Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu,
- Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie,
- Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie,
- Politechnika Łódzka,
- Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie,
- Wyższa Szkoła Biznesu – National-Louis Univercsity w Nowym Sączu.
Dołącz do nas