Przejdź do menu Przejdź do treści

Zadania Działu

Do zadań Działu Komunikacji należy m.in.:

  1. kreowanie polityki informacyjnej Uniwersytetu z uwzględnieniem różnych grup interesariuszy wewnętrznych i zewnętrznych,
  2. podejmowanie działań nakierowanych na wzmacnianie wizerunku Uczelni oraz władz rektorskich,
  3. opracowanie wytycznych w zakresie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w Uczelni,
  4. dbałość o spójność komunikacji wewnętrznej oraz zewnętrznej, w tym dbałość o prezentowanie treści i materiałów graficznych z wykorzystaniem mediów uniwersyteckich,
  5. koordynowanie komunikacji w mediach własnych Uniwersytetu, w tym na stronach internetowych, oficjalnych profilach Uniwersytetu w mediach społecznościowych itp.,
  6. udzielanie wsparcia w przygotowywaniu wystąpień́ prasowych oraz przemówień́ okolicznościowych, w szczególności dla władz rektorskich,
  7. utrzymanie, administracja i rozwój serwisu internetowego Uniwersytetu w języku polskim i angielskim,
  8. monitorowanie działań́ Uniwersytetu w elektronicznych mediach własnych przy wykorzystaniu systemów analitycznych,
  9. monitorowanie obecności marki Uniwersytetu w Internecie,
  10. redagowanie i dystrybucja Elektronicznego Biuletynu Uczelnianego,
  11. administrowanie Biuletynem Informacji Publicznej Uniwersytetu,
  12. redagowanie i publikacja informacji na ekranach elektronicznych,
  13. współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uniwersytetu w zakresie pozyskiwania informacji o organizowanych inicjatywach i przedsięwzięciach,
  14. obsługa fotograficzna władz rektorskich oraz wydarzeń organizowanych na Uniwersytecie,
  15. prowadzenie serwisu fotograficznego Uniwersytetu oraz galerii zdjęć w serwisie internetowym Uniwersytetu. 
Dołącz do nas

Akredytacje i partnerzy

logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp hr
logotyp cima
logotyp eaie
logotyp bauhaus4
logotyp progres3