Zadania Działu
Do zadań Działu Komunikacji należy m.in.:
- kreowanie polityki informacyjnej Uniwersytetu z uwzględnieniem różnych grup interesariuszy wewnętrznych i zewnętrznych,
- podejmowanie działań nakierowanych na wzmacnianie wizerunku Uczelni oraz władz rektorskich,
- opracowanie wytycznych w zakresie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w Uczelni,
- dbałość o spójność komunikacji wewnętrznej oraz zewnętrznej, w tym dbałość o prezentowanie treści i materiałów graficznych z wykorzystaniem mediów uniwersyteckich,
- koordynowanie komunikacji w mediach własnych Uniwersytetu, w tym na stronach internetowych, oficjalnych profilach Uniwersytetu w mediach społecznościowych itp.,
- udzielanie wsparcia w przygotowywaniu wystąpień́ prasowych oraz przemówień́ okolicznościowych, w szczególności dla władz rektorskich,
- utrzymanie, administracja i rozwój serwisu internetowego Uniwersytetu w języku polskim i angielskim,
- monitorowanie działań́ Uniwersytetu w elektronicznych mediach własnych przy wykorzystaniu systemów analitycznych,
- monitorowanie obecności marki Uniwersytetu w Internecie,
- redagowanie i dystrybucja Elektronicznego Biuletynu Uczelnianego,
- administrowanie Biuletynem Informacji Publicznej Uniwersytetu,
- redagowanie i publikacja informacji na ekranach elektronicznych,
- współpraca z jednostkami organizacyjnymi Uniwersytetu w zakresie pozyskiwania informacji o organizowanych inicjatywach i przedsięwzięciach,
- obsługa fotograficzna władz rektorskich oraz wydarzeń organizowanych na Uniwersytecie,
- prowadzenie serwisu fotograficznego Uniwersytetu oraz galerii zdjęć w serwisie internetowym Uniwersytetu.
Dołącz do nas