Zadania Działu Windykacji i Rozliczeń ze Studentami

  1. Przestrzeganie zgodnego z przepisami dochodzenia należności,
  2. Niedopuszczenie do nieegzekwowania należności lub dochodzenia w wysokości niższej niż wynikająca z prawidłowego obliczenia,
  3. Niedopuszczenie do przedawnienia należności lub niezgodnego z przepisami umorzenia,
  4. Koordynowanie zadań związanych z prowadzonym postępowaniem windykacyjnym (kompletacja dokumentacji, wstępna analiza dokumentacji, sporządzenie kalkulacji porównawczej, zaproponowanie rozwiązań, konsultacja sytuacji prawnej z radcą prawnym, przedłożenie do podjęcia decyzji władzom Uniwersytetu),
  5. Sprawdzanie i kompletowanie dokumentacji przekazywanej do sądu w związku z prowadzonymi sprawami,
  6. Współpraca z Biurem Organizacyjno-Prawnym i Działem Radców Prawnych w zakresie prowadzonych spraw sądowych (pilotowanie spraw przekazanych do rozpatrzenia przez sąd)
  7. Obsługa finansowa studentów:
    - rozliczanie wpłat za usługi edukacyjne w systemie informatycznym Bazus,
    - udzielanie informacji studentom o sposobach płatności, terminach i wysokości opłat za usługi edukacyjne oraz naliczonych odsetkach.
  8. Wystawianie faktur proforma, faktur VAT, faktur korygujących oraz zaświadczeń w zakresie świadczonych przez uczelnię usług,
  9. Obsługa formalna umów zawieranych z pracodawcami w zakresie finansowania studiów niestacjonarnych, podyplomowych oraz kursów,
  10. Przyjmowanie dokumentów finansowych, kontrola formalno-rachunkowa oraz ewidencjowanie w systemie informatycznym:
    - zwrotów nadpłat za usługi edukacyjne,
    - zwrotów opłat oraz kaucji osób zakwaterowanych w Domu Studenta,
    - list stypendialnych.
  11. Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi Uczelni zaangażowanymi w obsługę finansową studentów,
  12. Prowadzenie i przechowywanie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującymi zasadami ustawowymi oraz zapewnienie ochrony danych zawartych w księgach rachunkowych prowadzonych przy użyciu systemu informatycznego.