Miło nam poinformować, że Nowo wybrany Zarząd Polskiego naukowego Towarzystwa Marketingu powołał do dziewięcioosobowej Rady Naukowej dr hab. Grzegorza Maciejewskiego, prof. UE, kierownika Katedry Rynku i Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.
Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu reprezentuje obszar marketingu i od ponad 20 lat prowadzi badania naukowe oraz kształci kadry menedżerskie w licznych ośrodkach akademickich. Jego powołanie jest spełnieniem odczuwanej od dłuższego czasu potrzeby integracji licznej rzeszy przedstawicieli marketingu, którzy obecnie włączając się w prace Towarzystwa będą mogli wspólnie wyrażać swoją opinię oraz wzmacniać pozycję i rolę marketingu w naukach ekonomicznych.
Podstawowymi celami działania Towarzystwa są:
- Tworzenie sprzyjających warunków do rozwoju nauki o marketingu w Polsce i popularyzacji wiedzy z tego zakresu we wszystkich ośrodkach akademickich, na każdym poziomie kształcenia.
- Integracja przedstawicieli nauki o marketingu w Polsce, tworzenie wspólnoty osób zawodowo zajmujących się marketingiem, zarówno od strony dydaktycznej jak i badawczej.
- Monitoring prowadzonych w różnych ośrodkach akademickich badań naukowych z zakresu marketingu, koordynowanie wysiłków zmierzających do upowszechnienia ich wyników, a także identyfikacja nowych, niezagospodarowanych obszarów badawczych.
Zarząd Towarzystwa tworzy 10 osób, w tym jako Członek Komisji Rewizyjnej dr hab. Robert Wolny, prof. UE, Prorektor ds. Rozwoju i Współpracy z Otoczeniem.
W skład Rady Naukowej Towarzystwa wchodzi 9 przedstawicieli świata nauki. Wśród nich jest Prorektor ds. Edukacji i Współpracy Międzynarodowej prof. dr hab. Sławomir Smyczek, a także od września br. dr hab. Grzegorz Maciejewski, prof. UE, kierownik Katedry Rynku i Konsumpcji.
Więcej informacji na stronie: pntm.pl
Dołącz do nas