Seminaria dyplomowe / magisterskie

Kierunek Ekonomia

PromotorProblematyka i przykładowe tematy prac
Kajetan Suchecki

Problematyka:

  • obsługa klienta (m.in. w ochronie zdrowia),
  • ekonomika ochrony zdrowia i aspekty ekonomiczne w działalności medycznej,
  • zachowania konsumentów (m.in. na rynku usług turystycznych i rynkach powiązanych, na rynku usług medycznych i in.),
  • marketing i segmentacja rynku,
  • potrzeby i preferencje konsumentów na wybranych rynkach,
  • produkt jako przedmiot sprzedaży w przedsiębiorstwie.

Kierunek Przedsiębiorczość i Finanse

PromotorProblematyka i przykładowe tematy prac
Barbara Kucharska

Problematyka

  • obsługa klienta (reklamacje, personel, standardy, program, wirtualizacja, obsługa w warunkach pandemii),
  • merchandising (możliwości wykorzystania w handlu stacjonarnym i internetowym, wpływ na wybory konsumentów),
  • instrumenty oddziaływania przedsiębiorstwa na rynek (produkt, cena, promocja, dystrybucja, personel),
  • satysfakcja i lojalność klienta (sposoby budowania, metody badania),
  • współpraca przedsiębiorstw w budowaniu przewagi konkurencyjnej w handlu detalicznym (m.in. w ramach systemów franchisingowych),
  • przedsiębiorstwa wobec wirtualizacji zachowań konsumentów,
  • media społecznościowe w decyzjach konsumentów.
Beata Kolny

 

Problematyka

  • proces obsługi klienta w wybranych przedsiębiorstwach,
  • ocena działań marketingowych przedsiębiorstw,
  • badania zachowań podmiotów rynkowych (przedsiębiorstw i gospodarstw domowych),
  • badania zachowań konsumentów jako podstawa budowy strategii przedsiębiorstwa,
  • analiza otoczenia przedsiębiorstw produkcyjnych, handlowych i usługowych.

 

Wybrane tytuły prac:

  • Podstawy budowy strategii marketingowej przedsiębiorstwa X;
  • Marketing-mix w działalności przedsiębiorstwa X;
  • Obsługa klienta w obiekcie hotelarskim na przykładzie hotelu X;
  • Funkcjonowanie klubów fitness w mieście Katowice w opinii klientów.

Kierunek Gospodarka Cyfrowa

PromotorProblematyka i przykładowe tematy prac
Michał KuciaProblematyka:
  • handel elektroniczny;
  • cross border e-commerce;
  • wirtualizacja działalności handlowej;
  • reklama i sprzedaż w mediach społecznościowych;
  • trendy nowoczesnego marketingu (influencer marketing, marketing doświadczeń, growth hacker marketing);
  • zaangażowanie klienta;
  • marketing internetowy;
  • monitoring mediów społecznościowych;
  • wirtualizacja metod i techniki sprzedaży w handlu elektronicznym.