Seminaria dyplomowe / magisterskie

Kierunek Ekonomia

PromotorProblematyka i przykładowe tematy prac
Kajetan Suchecki

Problematyka:

  • obsługa klienta (m.in. w ochronie zdrowia);
  • ekonomika ochrony zdrowia i aspekty ekonomiczne w działalności medycznej;
  • zachowania konsumentów (m.in. na rynku usług turystycznych i rynkach powiązanych, na rynku usług medycznych i in.);
  • marketing i segmentacja rynku;
  • potrzeby i preferencje konsumentów na wybranych rynkach;
  • produkt jako przedmiot sprzedaży w przedsiębiorstwie.
Beata Kolny

Problematyka:

  • zachowania konsumentów i e-konsumentów na wybranych rynkach;
  • funkcjonowanie sieci handlowej lub/i usługowej miasta;
  • postawy konsumentów wobec produktów;
  • potrzeby i preferencje konsumentów i e-konsumentów na wybranych rynkach;
  • zachowania konsumentów w czasie wolnym;
  • ocena działań marketingowych wybranych przedsiębiorstwach.
 
Barbara Kucharska

Problematyka: 

  • obsługa klienta (reklamacje, personel, standardy, program, wirtualizacja, obsługa w warunkach pandemii),
  • merchandising (możliwości wykorzystania w handlu stacjonarnym i internetowym, wpływ na wybory konsumentów),
  • instrumenty oddziaływania przedsiębiorstwa na rynek (produkt, cena, promocja, dystrybucja, personel),
  • satysfakcja i lojalność klienta (sposoby budowania, metody badania),
  • współpraca przedsiębiorstw w budowaniu przewagi konkurencyjnej w handlu detalicznym (m.in. w ramach systemów franchisingowych),
  • przedsiębiorstwa wobec wirtualizacji zachowań konsumentów,
  • media społecznościowe w decyzjach konsumentów,
  • zachowania konsumentów na wybranych rynkach.
 

Kierunek Przedsiębiorczość i Finanse

PromotorProblematyka i przykładowe tematy prac
Barbara Kucharska

Problematyka

  • obsługa klienta (reklamacje, personel, standardy, program, wirtualizacja, obsługa w warunkach pandemii),
  • merchandising (możliwości wykorzystania w handlu stacjonarnym i internetowym, wpływ na wybory konsumentów),
  • instrumenty oddziaływania przedsiębiorstwa na rynek (produkt, cena, promocja, dystrybucja, personel),
  • satysfakcja i lojalność klienta (sposoby budowania, metody badania),
  • współpraca przedsiębiorstw w budowaniu przewagi konkurencyjnej w handlu detalicznym (m.in. w ramach systemów franchisingowych),
  • przedsiębiorstwa wobec wirtualizacji zachowań konsumentów,
  • media społecznościowe w decyzjach konsumentów,
  • zachowania konsumentów na wybranych rynkach.
Beata Kolny

 

Problematyka

  • proces obsługi klienta w wybranych przedsiębiorstwach,
  • ocena działań marketingowych przedsiębiorstw,
  • badania zachowań podmiotów rynkowych (przedsiębiorstw i gospodarstw domowych),
  • badania zachowań konsumentów jako podstawa budowy strategii przedsiębiorstwa,
  • analiza otoczenia przedsiębiorstw produkcyjnych, handlowych i usługowych.

 

Wybrane tytuły prac:

  • Podstawy budowy strategii marketingowej przedsiębiorstwa X;
  • Marketing-mix w działalności przedsiębiorstwa X;
  • Obsługa klienta w obiekcie hotelarskim na przykładzie hotelu X;
  • Funkcjonowanie klubów fitness w mieście Katowice w opinii klientów.
Mirosława Malinowska

Problematyka:

  • komunikacja marketingowa/promocja;
  • branding - kształtowanie marki;
  • media/kanały w marketingu;
  • zachowania konsumentów.