Czy marketing jest w ogóle potrzebny NGO-som? Czy nie wystarczy fajnie działać i czy te działania nie będą dostatecznie nas promować? Otóż, zakładając, że marketing to nic innego jak szerzenie jakiejś idei to nawet jeśli nie zdajecie sobie z tego sprawy już podejmujecie działania marketingowe.
Linki do wydarzenia:
www.facebook.com/events/2583137708653453
Niezależnie od tego czy Wasze działania marketingowe sprowadzają się przede wszystkim do poszukiwania środków i wsparcia dla swoich działań, akcji, kampanii oraz codziennego funkcjonowania potrzebujesz solidnej bazy, aby działania byłe efektywne.
Nie istnieje jeden uniwersalny model marketingowy dla organizacji pozarządowych, duża organizacja zmaga się z innymi problemami niż mała, ale każda z nich powinna zacząć od określenia swoich najważniejszych wartości oraz określić dla kogo tak naprawdę działa, jaka jest jej grupa odbiorców.Niezależnie od tego czy Wasze działania marketingowe sprowadzają się przede wszystkim do poszukiwania środków i wsparcia dla swoich działań, akcji, kampanii oraz codziennego funkcjonowania potrzebujesz solidnej bazy, aby działania byłe efektywne. Nie istnieje jeden uniwersalny model marketingowy dla organizacji pozarządowych, duża organizacja zmaga się z innymi problemami niż mała, ale każda z nich powinna zacząć od określenia swoich najważniejszych wartości oraz określić dla kogo tak naprawdę działa, jaka jest jej grupa odbiorców.
Dołącz do nas