A. Bajdak: Polska w Unii Europejskiej, szansa czy zagrożenie dla małych i średnich przedsiębiorstw, w: Zachowania podmiotów rynkowych w Polsce a proces integracji europejskiej, praca zbiorowa pod red. U. Janeczek, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Katowice, 2001.
A. Bajdak: Współpraca małych i średnich przedsiębiorstw z partnerami zagranicznymi u progu przystąpienia Polski do Unii Europejskiej, w: Konsument i przedsiębiorstwo w otoczeniu wielokulturowym, praca zbiorowa pod red. J. Kramer i U. Janeczek, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Katowice, 2002.
U. Janeczek, A. Bajdak: Małe i średnie firmy wobec internacjonalizacji, Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, nr 930, Internacjonalizacja i globalizacja przedsiębiorstwa i gospodarki, red. nauk. J. Rymarczyk, W. Michalczyk, Wrocław, 2002.
A. Bajdak: Wpływ kluczowych osób w przedsiębiorstwie na decyzje zakupu, w: Marketing – koncepcje, badania, zarządzanie, praca zbiorowa pod red. L. Żabińskiego i K. Śliwińskiej, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa, 2002.
A. Bajdak, U. Janeczek: Preferencje nabywców produktów przemysłowych w zakresie form przekazywania informacji przez oferentów, w: Zarządzanie marketingowe w polskich przedsiębiorstwach, red. nauk. S. Kaczmarczyk, Wydawnictwo Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, Toruń, 2002.
A. Bajdak: Perspektywy rozwoju zakupów w Internecie z punktu widzenia ich wad i zalet, w: Internet w marketingu, praca zbiorowa pod red. A. Bajdaka, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa, 2003.
A. Bajdak: Uwarunkowania wykorzystania Internetu w badaniach marketingowych, Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, nr 1004, Badania marketingowe. Metody, tendencje, zastosowania, red. nauk. K. Mazurek-Łopacińska, Wrocław, 2003.
A. Bajdak: Badania marketingowe preferencji przedsiębiorstw jako nabywców produktów przemysłowych – wybrane podstawy teoretyczne i metodyczne, Zeszyty Naukowe Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej, 20, Katowice, 2003.
A. Bajdak: Badania marketingowe nabywców instytucjonalnych – wybrane podstawy teoretyczne i metodyczne, w: Systemy komunikacji marketingowej, praca zbiorowa pod red. T. Kramer. Wydawnictwo Wyższej Szkoły Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych, Katowice, 2004.
A. Bajdak: Badania marketingowe preferencji nabywców instytucjonalnych a koncepcja marketingu relacji, w: Konsument, Przedsiębiorstwo, Przestrzeń, red. nauk. Z. Kędzior, J. Pyka, U. Zagóra-Jonszta, K. Znaniecka, T. Żabińska, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Katowice, 2004.
A. Bajdak, K. Karcz: Wykorzystanie Internetu w badaniach marketingowych, t. I, red. nauk. B. Gregor, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 179, Łódź, 2004.
A. Bajdak: Determinanty rozwoju badań marketingowych w Internecie, w: Badania marketingowe w Internecie, praca zbiorowa pod red. K. Karcz i A. Bajdaka, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Katowice, 2004.
K. Karcz, A. Bajdak: Specyfika badań marketingowych w Internecie, w: Badania marketingowe w Internecie, praca zbiorowa pod red. K. Karcz i A. Bajdaka Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Katowice, 2005.
A. Bajdak: Znajomość preferencji jako podstawa budowania relacji z klientem instytucjonalnym, w: Marketing relacji w przedsiębiorstwach i instytucjach rynkowych, red. A. Limański i R. Milic-Czerniak, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych, Katowice, 2005.
A. Bajdak: Zmiany w zakresie zbierania i wykorzystywania informacji o klientach przedsiębiorstwa wywołane przyjęciem koncepcji marketingu relacji, w: Zmiany zachowań podmiotów rynkowych, cz.1, red. R. Milic-Czerniak, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych, Katowice, 2006.
A. Bajdak: Komunikacja marketingowa z klientem instytucjonalnym w warunkach stosowania koncepcji marketingu relacji, Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Katowicach, nr 42, 2006.
Internet w marketingu, praca zbiorowa pod red. A. Bajdaka, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa, 2003.
Badania marketingowe w Internecie, praca zbiorowa pod red. K. Karcz i A. Bajdaka Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Katowice, 2005.
A. Bajdak: Modele zachowań nabywczych jako podstawa teoretyczna badania preferencji przedsiębiorstw, praca zbiorowa pod red. nauk. E. Kieżel, Prace Naukowe Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej, nr 36, Katowice, 2007.
A. Bajdak: Proces wyboru dostawcy na rynku instytucjonalnym – uwarunkowania, modele, w: Marketing relacji na rynku business to business, wybrane zagadnienia, praca zbiorowa pod red. M. Mitręgi, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Katowice, 2007.
A. Bajdak: Organisational buyer preferences as research subject, w: Research in the area of economics and company management. Education and development of competencies in managerial and economic disciplines. European structural funds projects : conference proceedings : International conference on the occasion of 15 th anniversary of the establishment of Faculty of Business and Management - Brno University of Technology, ed. T. Heralecky, J. Kolenak, L. Masterova, P. Novak, Brno, 2007, CD-ROM.
A. Bajdak: Zastosowanie metod jakościowych w badaniach relacji z klientem instytucjonalnym, w: Badania marketingowe: metody, nowe technologie, obszary aplikacji, praca zbiorowa pod red. K. Mazurek-Łopacinskiej, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa, 2008.
A. Bajdak: Relacje między małymi przedsiębiorstwami a władzami lokalnymi w Polsce, w: Współczesny marketing: trendy, działania, praca zbiorowa pod red. G. Sobczyk. Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa, 2008.
A. Bajdak: Relacje pomiędzy władzami lokalnymi a małymi przedsiębiorstwami w aspekcie marketingowym – wyniki międzynarodowych badań porównawczych, w: Zarządzanie. Współczesne problemy badawcze, praca zbiorowa pod red. A. Bajdaka i W. Czakona, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Katowice, 2008.
Zarządzanie. Współczesne problemy badawcze, praca zbiorowa pod red. A. Bajdaka i W. Czakona, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Katowice, 2008.
A. Bajdak: Usługi w procesie budowania trwałych relacji z klientem na rynku maszyn i urządzeń, w: Przedsiębiorstwo i klient w gospodarce opartej na wiedzy, praca zbiorowa pod red. I. Rudawskiej i M. Soboń, Difin, 2009.
A. Bajdak, L. Kaňovská: Znajomość, stosowanie i rozumienie pojęcia „marketing relacji” w małych przedsiębiorstwach i jednostkach samorządu terytorialnego w Polsce i Czechach, w: Tożsamość i wizerunek marketingu, praca zbiorowa pod red. R. Niestroja, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa, 2009.
Relationship marketing in micro and small enterprises and local authorities – international comparison, ed. A. Bajdak, R. Lukášová, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Katowice, 2009.
A.Bajdak, Wizerunek marketing w Polsce, Marketing i Rynek nr 11/ 2009
A.Bajdak, R.Lukášová: Local authorities and their attitudes towards stakeholders:comparison of Polish and Czech local authorities. Verejná správa a spoločnost’. Faculta verejnej správy UPJŠ v Košiciach, ročnik X. 2/2009.
A.Bajdak: Wybór podmiotu badania a wiarygodność informacji o preferencjach nabywców instytucjonalnych. W: Badania marketingowe – skuteczność w zarządzaniu przedsiębiorstwem pr. Zb. Pod red. Naukową K.Mazurek-Łopacińskiej, Prace naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, nr 97, Wydawnictwo UEW, Wrocław 2010.
A.Bajdak: Formy pomocy preferowane przez przedsiębiorstwa zainteresowane budowaniem relacji z podmiotami otoczenia na rynkach krajów europejskich. W: Marketing międzynarodowy. Uwarunkowania i kierunki rozwoju. Red. naukowa J.W.Wiktor, A.Żbikowska, PWE, Warszawa 2010.
A.Bajdak: Budowanie trwałych relacji polskich przedsiębiorstw z podmiotami otoczenia na rynkach europejskich. W:Marketing w realiach współczesnego rynku. Strategie i działania marketingowe. Sz. Figiel [red. naukowa]. PWE, Warszawa 2010.
Zarządzanie Informatyka. Dylematy i kierunki rozwoju. A.Bajdak, M.Nowak, A.Samborski, H.Zawadzki [red]. IV Forum Naukowe UE Katowice, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach. Centrum Badań i Ekspertyz, Katowice 2010.
A.Bajdak: Regionalne zróżnicowanie wydatków na towary i usługi konsumpcyjne w Polsce w latach 2002-2008. W: Tendencje zachowań konsumenckich na regionalnym rynku. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Nr 609 Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin 2010.
A.Bajdak: Digital signage jako nowy kanał komunikacji marketingowej. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego nr. 660, Ekonomiczne problemy Usług nr 72, Szczecin 2011.
A.Bajdak: Budowanie relacji polskich przedsiębiorstw z partnerami biznesowymi na rynkach krajów sąsiedzkich.w: "Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze – internacjonalizacja i konkurencyjność międzynarodowa - wybrane problemy", T. Sporek [red.], Studia Ekonomiczne Nr 116, Katowice 2012.
A.Bajdak, M.Drzazga: Komunikacja marketingowa w procesie tworzenia wartości w przedsiębiorstwach handlu detalicznego. Handel Wewnętrzny 2013, maj-czerwiec.
A.Bajdak, M.Drzazga: Digital signage jako kanał komunikacji marketingowej w handlu detalicznym. Handel Wewnętrzny 2013, maj-czerwiec.
Tendencje w zarządzaniu. Konteksty teoretyczne i rozwiązania praktyczne. Red. A. Bajdak, M. Nowak, A.Samborski, H. Zawadzki. UE w Katowicach, Katowice 2013.
A. Bajdak, U.Janeczek, Marketing Communication Strategies of Polish Enterprises In EU Markets (Chosen Aspects). ЛОГІСТИКА. BІСНИК, НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ “ЛЬВІВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА”, Wydawnictwo Politechniki Lwowskiej, Lwów 2013, Nr. 762.
Komunikacja marketingowa – współczesne wyzwania i kierunki rozwoju,[red].A.Bajdak, Studia Ekonomiczne, Zeszyty Naukowe Wydziałowe, nr 140, UE w Katowicach, Katowice 2013.
A.Bajdak: Komunikacja marketingowa przedsiębiorstw a budowanie relacji z podmiotami otoczenia na rynkach zagranicznych, [w]: Komunikacja marketingowa – współczesne wyzwania i kierunki rozwoju,[red].A.Bajdak, Studia Ekonomiczne, Zeszyty Naukowe Wydziałowe, nr 140, UE w Katowicach, Katowice 2013.
A.Bajdak: Nowe media w komunikacji przedsiębiorstw z klientami, [w:] Marketing w 25-leciu gospodarki rynkowej w Polsce, A.Czubała, P.Hadrian, J.W.Wiktor [red.], PWE, Warszawa 2014, ss. 291-300 (10 str.), ISBN 978-83-208-2163-5
A.Bajdak: Konsumenci wobec wykorzystywania nowych mediów w komunikacji marketingowej. Marketing i Rynek 4/2014
Marketing Communications – selected issues. Edited by Andrzej Bajdak. Studia Ekonomiczne, Zeszyty Naukowe Wydziałowe nr 205, UE w Katowicach, Katowice 2014
A.Bajdak: Marketing automation – systemy wspierające prace sprzedawców na rynku b2c, Marketing i Rynek. - 2015, nr 8 (CD), s. 25-32 ISSN 1231-7853.
Dołącz do nas