Przejdź do menu Przejdź do treści

Seminaria dyplomowe / magisterskie

Kierunek Informatyka

PromotorProblematyka i przykładowe tematy prac

Prof. dr hab.

M. Pańkowska

Problematyka: 

  • Architektury i modelowanie systemów informatycznych, w tym systemów Business Intelligence z wykorzystaniem Big Data 
  • Zarządzanie IT i bezpieczeństwo systemów informatycznych
  • Testowanie oprogramowania
  • Projektowanie i implementacja oprogramowania no code/low code
  • Automatyzacja Procesów Biznesowych, zastosowanie technologii bezdotykowych i Internet of Things (IoT)
  • Modelowanie Równań Strukturalnych
  • Zarządzanie jakością w przedsiębiorstwach High-Tech    

Wybrane tytuły prac: 

  • Projektowanie Inteligentnego Budynku
  • Wdrożenie systemu Datalog Treasury Line
  • Testowanie techniczne strony internetowej
  • Możliwość wykorzystania nowoczesnych technologii informatycznych w procesie budowania aplikacji usprawniającej adaptację nowych pracowników w firmie
  • Porównanie frameworków aplikacji webowych
  • Projektowanie hurtowni danych i systemów Business Intelligence
  • Metody osiągania konsensusu w systemach blockchain
  • Doświadczenie użytkownika oraz prototypowanie interfejsu dla systemu zarządzania projektami informatycznymi
  • Zastosowanie systemów informatycznych klasy WMS w optymalizacji procesów logistycznych
  • Projekt witryny internetowej przy wykorzystaniu podejścia User Centered Design

Dr hab. inż.

A. Sołtysik-Piorunkiewicz, prof. UE  

Problematyka: 

  • Mobilne systemy informatyczne zarządzania
  • Zintegrowane systemy informatyczne zarządzania
  • System wspomagania decyzji
  • Systemy zarządzania wiedzą
  • Systemy i modele e-biznesu
  • ICT Web 2.0/3.0
  • Użyteczność i ergonomia systemów
  • Wdrażanie nowoczesnych systemów informatycznych zarządzania ERP
  • Rola ICT w rozwoju społeczeństwa i gospodarki
  • Cyberbezpieczeństwo
  • Czynniki informatyzacji przedsiębiorstwa.

 Wybrane tytuły prac:

  • Zastosowanie metod Design Thinking w projekcie strony internetowej wspomagającej proces rekrutacji w firmie IBM
  • Projekt mobilnej aplikacji „MetroInfo” do zarządzania informacją w Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii
  • Narzędzia marketingu internetowego w kampanii reklamowej firmy „BitMakler”
  • Kurs internetowy "Cyberbezpieczeństwo"
  • Zastosowanie technologii przetwarzania w chmurze w zarządzaniu przedsiębiorstwem transportowym
  • Analiza ryzyka bezpieczeństwa tożsamości użytkownika w sieci prywatnej
  • Uwierzytelnianie tożsamości w systemach administracji publicznej na przykładzie platformy ePUAP oraz Profilu Zaufanego
  • Budowa metodyki wdrożeń systemów ERP z wykorzystaniem blockchain i technologii chmurowych
  • Bezpieczeństwo aplikacji mobilnych w branży ubezpieczeń
  • Metody UX w projektowaniu interfejsu witryn internetowych
  • Nowoczesna architektura mikroserwisowa na przykładzie systemu zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie
  • Wdrożenie zasad User Experience w handlu elektronicznym na przykładzie sklepu internetowego Yogawoo  

Dr hab.

A. Strzelecki,

prof. UE

  Problematyka: 

Analiza w grach komputerowych, esporcie i innych sytuacjach społecznych w internecie za pomocą modelowania równań strukturalnych.

  Wybrane tytuły prac:

  • Kryzysy wizerunkowe marek w mediach społecznościowych
  • Analiza wpływu TikToka na intencje zakupowe użytkowników
  • Wpływ rozwoju nowoczesnych technologii informatycznych na grę w szachy
  • Bankowość mobilna na przykładzie systemu płatności BLIK
  • Rynek wirtualnych przedmiotów kosmetycznych oraz czynniki wpływające na zakupy w grze Counter-Strike: Global Offensive
  • Czynniki wpływające na zmianę kursu bukmacherskiego w oparciu o spotkania piłki nożnej z wykorzystaniem modelowania równań strukturalnych
  • Meta w E-sporcie oraz czynniki wpływające na wynik meczu w grze e-sportowej z wykorzystaniem modelowania równań strukturalnych
  • Wpływ wycofania third-party cookies na retargeting
  • Świadomość oraz nastawienie do korzystania z kryptowalut wśród polskiego społeczeństwa
  • Budowanie wizerunku marki za pomocą wideo marketingu na przykładzie TikToka
  • Skuteczność algorytmów rekomendacyjnych na platformie streamingowej Netflix
  • Wpływ lootboxów na graczy komputerowych i mobilnych
  • Postrzeganie probabilistyki w meczach esportowych
  • Social media i ich wpływ na wizerunek firmy przed i podczas wojny na Ukrainie
  • Wpływ pandemii COVID-19 na działalność turystyczną oraz rozwój e-turystyki
  • Satysfakcja klientów z użytkowania bankowości mobilnej
  • Budowa strony internetowej
  • Mikropłatności w darmowych grach
  • Czynniki wpływające na motywację oraz satysfakcję graczy gier wideo
  • Implementacja aplikacji do zarządzania domowym budżetem „BPlan”
  • Rozwój systemów asystujących kierowcę. Od wspomagań po autonomiczne samochody
  • Gra poważna dla uczniów szkół średnich przygotowująca do matury podstawowej z matematyki
  • Projekt systemu Web CMS
  • Algorytm wyszukiwania drogi jako element sztucznej inteligencji w grze
  • Firmowa aplikacja internetowa wykorzystująca szkielet Bootstrap
  • Analiza działań reklamowych biura podróży Radsas Fun oraz ocena wpływu pandemii COVID-19 na promocję marki online
  • Wpływ mediów społecznościowych i aplikacji mobilnych na budowę relacji z klientami i wynik finansowy przedsiębiorstwa przed i w trakcie pandemii Covid-19 na przykładzie klubów piłkarskich
  • Reklama produktów i usług w mediach społecznościowych przed i w czasie pandemii COVID-19 w Polsce
  • Czynniki rozwoju e-turystyki w Polsce z uwzględnieniem COVID-19
  • Czynnik losowy w grach e-sportowych na przykładzie gry Playerunknown's Battlegrounds
  • Akceptacja rozwiązań technologii chmurowej wśród użytkowników
  • Wpływ czynników zewnętrznych na wirtualny rynek w trybie Ultimate Team na przykładzie gier serii FIFA
  • Fake news - realne zagrożenie XXI wieku
  • Czynniki wpływające na satysfakcję użytkownika z korzystania z profilu społecznościowego na przykładzie organizacji e-sportowej
  • Analiza możliwości rozwoju przedsiębiorstwa z wykorzystaniem serwisu społecznościowego Instagram
  • Wpływ odczuwanej satysfakcji z „okienek” na odczuwaną efektywność nauki
  • Tworzenie więzi kibica z klubem piłkarskim w mediach społecznościowych
  • Analiza zachowań użytkowników wirtualnych walut przy użyciu modelowania równań strukturalnych

Dr E.Abramek

Problematyka: 

  • Zastosowania informatyki w organizacjach (w tym AR i VR)
  • Systemy Informatyczne Zarządzania (SIZ),
  • Systemy ERP/ERPII, procesy, wdrożenia, zastosowania (magazyn, zaopatrzenie, sprzedaż),
  • E-biznes i e-logistyka, 
  • Strategia informatyzacji i wdrażania systemów e-biznesu, 
  • Sieci społecznościowe, media społecznościowe,
  • Analityka e-biznesu (w tym e-commerce), raportowanie i wizualizacja danych z zastosowaniem narzędzi informatycznych,
  • Technologia low-code w biznesie,
  • Prosumpcja,
  • Podejście Design Thinking w projektach informatycznych,
  • Rozwiązania wspomagające e-learning oraz zdalne nauczanie    

Wybrane tytuły prac:  

  • Analiza aktywności przedsiębiorstw o zasięgu międzynarodowym w serwisach społecznościowych
  • Wdrażanie systemów informatycznych z wykorzystaniem metodyk zwinnych
  • Wykorzystanie systemu zarządzania relacjami z klientami w działalności firmy informatycznej
  • Prototyp systemu wspomagającego użytkowników stacji ładowania pojazdów elektrycznych
  • Wpływ mediów społecznościowych na rozwój nowych zawodów i specjalności
  • Analiza rynku nowych zawodów związanych z mediami społecznościowymi
  • Tworzenie koncepcji innowacyjnych rozwiązań informatycznych z wykorzystaniem design thinking i SAP Build
Dr A.Machura

  Problematyka:  

  • Przetwarzanie w chmurze (ang. Cloud Computing).
  • Inżynieria oprogramowania (ang. Software Engineering).
  • Analiza danych (ang. Data Science).

  Wybrane propozycje tytułów prac:

  • Analiza procesów biznesowych MSP w celu zastosowania usług sieciowych.
  • Rozszerzenie systemu informatycznego o usługi sieciowe Google.
  • Wpływ wymagań dostawcy usług sieciowych Microsoft na realizację przedsięwzięcia informatycznego.
  • Zastosowanie platformy AWS Cloud9 na przykładzie budowy aplikacji webowej.
  • Analiza wpływu funkcjonalności aplikacji webowych na efekty kształcenia studentów.
  • Specyfikacja procesu wytwórczego z wykorzystaniem frameworka EPF.
  • Zastosowanie sztucznej inteligencji na stanowisku programisty języka Python.
  • Implementacja aplikacji webowej z wykorzystaniem frameworka Django.
  • Analiza rozszerzeń funkcjonalności Visual Studio Code.
  • Kooperacja zespołu projektowego z wykorzystaniem oprogramowania Lucidchart. 
  • Wpływ analizy danych przedsiębiorstwa usługowego na proces obsługi klienta.
  • Analiza danych Internetu Semantycznego z wykorzystaniem języka Python.
  • Wizualizacja danych biznesowych w aplikacjach webowych i urządzeniach mobilnych.
  • Wykorzystanie języka ontologii OWL w celu analizy danych opartej na usługach wnioskowania.
  • Proces analizy danych z wykorzystaniem oprogramowania Microsoft Power BI.
 
Dr inż. P.Rutecka

  Problematyka:

Problematyka: UX/UI w projektowaniu stron internetowych i aplikacji webowych, logika aplikacji webowych, aplikacje mobilne, jakość stron internetowych i aplikacji webowych, projektowanie no-code i low-code, zagadnienia związane z cyberbezpieczeństwem w szczególności OSINT.  

  Wybrane propozycje tytułów prac:

  • Analiza i projektowanie interfejsów użytkownika dla aplikacji webowej z wykorzystaniem najnowszych trendów w UX/UI
  • Aplikacja mobilna wspomagająca nawigację na terenie uniwersytetu
  • Projekt aplikacji webowej wspierającej komunikację wewnętrzną w przedsiębiorstwie
  • Zastosowanie UX/UI w projektowaniu aplikacji mobilnej dla osób starszych
  • OSINT w bezpieczeństwie aplikacji webowych

 Dr A.Sołtysik

  Problematyka: 

  • Informatyka ekonomiczna (głównie zagadnienia związane z grafiką, multimediami, kreowanie wizerunku, identyfikacja wizualna, sieci komputerowe, bezpieczeństwo w kontekście informatycznym, ocena ryzyka, audyt, ale również zastosowanie aplikacji, baz i hurtowni danych programowanie, witryny internetowe i aplikacja mobilne, serwisy społecznościowe).
  • Zarządzanie kapitałem ludzkim w organizacji (głównie dobór, rekrutacja, ścieżki kariery i doskonalenie     

  Wybrane tytuły prac:    

  • Bezpieczeństwo sieci i systemów informatycznych;
  • Gospodarka elektroniczna/ Systemy informatyczne e-biznesu (e-commerce, e-marketing, e-banking);
  • Administracja i zarządzanie sieciami komputerowymi;
  • Systemy wczesnego ostrzegania, monitorowanie i zarządzanie siecią;
  • Projektowanie infrastruktury informatycznej i sieci komputerowych;
  • Polityka bezpieczeństwa organizacji · Audyt informatyczny;
  • Szacowanie ryzyka procesów biznesowych· Audyt organizacji biznesowych;
  • Szkolenia elektroniczne i E-learning · Systemy zarządzania treścią CMS;
  • Portale i serwisy korporacyjne / rekrutacyjne / społecznościowe;
  • Informatyczne narzędzia wspomagające zarządzanie kapitałem ludzkim w organizacji;
  • Wizualizacja procesów biznesowych · Kreowanie i utrwalanie wizerunku firmy (w Internecie);
  • Generowanie i promowanie witryn i serwisów internetowych;
  • OLAP/ Business Intelligence;
  • Inteligentne systemy uczące się w organizacji;
  • Zarządzanie kompetencjami w organizacji
  • Technologia agentowa we wspomaganiu procesów komunikacyjnych w organizacji;
  • Multimedialne systemy wspomagające zarządzanie organizacją;
  • Grafika biznesowa w organizacji
  • Wykrywanie i zapobieganie atakom hackerskim;
  • Zarządzanie kapitałem ludzkim vs Zarządzanie zasobami ludzkimi; HRIS – Informatyczne systemy zarządzania kapitałem ludzkim;
  • Zarządzanie poprzez wiedzę;
  • Zagadnienia bezpieczeństwa infrastruktur / systemów informatycznych w organizacji;
  • Monitorowanie i zarządzanie siecią LAN z wykorzystaniem SNMP; 
  • Multimedia w aplikacjach mobilnych z wykorzystaniem HTML 5 ;
  • Komunikacja w systemach wszechobecnych
  • HTML vs Flash w projektowaniu aplikacji multimedialnych
  • Ontologie w systemach informatycznych;
  • Portale rekrutacyjne jako nowoczesne narzędzie wspomagające dobór pracowników w organizacji;
  • Portale i serwisy społecznościowe w procesie pozyskiwania kandydatów;
  • Analiza i ocena procesu rekrutacji/doboru pracowników w firmie X;
  • Informatyczne narzędzia wspomagające zarządzanie organizacją;
  • Informatyczne narzędzia wspomagające zarządzanie kapitałem ludzkim;
  • Wizualizacja procesów biznesowych/kokpity menedżerskie;
  • OLAP i BI w doskonaleniu zarządzania przedsiębiorstwem X;
  • Informatyczne wspomaganie zarządzania ścieżką kariery;
  • Rozwój, motywowanie i szkolenie pracowników z wykorzystaniem narzędzi informatycznych 

Dr W.Wolny   

   Problematyka:   

  • Business Intelligence
  • Lean Manufacturing, Six-Sigma
  • Systemy MRPII, ERP, SCM, CRM, OLAP itp.
  • Machine learning
  • Data Mining
  • Cloud Computing
  • Sieci komputerowe - projektowanie, administracja
  • Technologie internetowe i mobilne
  • Technologie zarządzania wiedzą
  • Systemy sztucznej inteligencji
  • Sieci neuronowe, algorytmy genetyczne
  • Inżynieria Wiedzy

  Wybrane tytuły prac:   

  • Blockchain - technologia i wybrane zastosowania
  • Bitcoin i inne waluty - strona informatyczna funkcjonowania
  • Waluty wirtualne - infrastruktura i zarządzanie funkcjonowaniem
  • Zastosowanie metod i narzędzi wspomagających modelowanie i analizę procesów biznesowych w przedsiębiorstwie
  • Wykorzystanie hurtowni danych, OLAP do odkrywania wiedzy w organizacji
  • Wykorzystanie metod machine learning do predykcji nabywców ubezpieczeń
  • Zastosowanie technologii przetwarzania w chmurze w zarządzaniu przedsiębiorstwem

Kierunek Informatyka i Ekonometria

PromotorProblematyka i przykładowe tematy prac

Dr hab.

A.Strzelecki,

prof. UE

Problematyka: 

  • Analiza w grach komputerowych, esporcie i innych sytuacjach społecznych w internecie za pomocą modelowania równań strukturalnych. 

 Wybrane tytuły prac:

  • Kryzysy wizerunkowe marek w mediach społecznościowych
  • Analiza wpływu TikToka na intencje zakupowe użytkowników
  • Wpływ rozwoju nowoczesnych technologii informatycznych na grę w szachy
  • Bankowość mobilna na przykładzie systemu płatności BLIK
  • Rynek wirtualnych przedmiotów kosmetycznych oraz czynniki wpływające na zakupy w grze Counter-Strike: Global Offensive
  • Czynniki wpływające na zmianę kursu bukmacherskiego w oparciu o spotkania piłki nożnej z wykorzystaniem modelowania równań strukturalnych
  • Meta w E-sporcie oraz czynniki wpływające na wynik meczu w grze e-sportowej z wykorzystaniem modelowania równań strukturalnych
  • Wpływ wycofania third-party cookies na retargeting
  • Świadomość oraz nastawienie do korzystania z kryptowalut wśród polskiego społeczeństwa
  • Budowanie wizerunku marki za pomocą wideo marketingu na przykładzie TikToka
  • Skuteczność algorytmów rekomendacyjnych na platformie streamingowej Netflix
  • Wpływ lootboxów na graczy komputerowych i mobilnych
  • Postrzeganie probabilistyki w meczach esportowych
  • Social media i ich wpływ na wizerunek firmy przed i podczas wojny na Ukrainie
  • Wpływ pandemii COVID-19 na działalność turystyczną oraz rozwój e-turystyki
  • Satysfakcja klientów z użytkowania bankowości mobilnej
  • Budowa strony internetowej
  • Mikropłatności w darmowych grach
  • Czynniki wpływające na motywację oraz satysfakcję graczy gier wideo
  • Implementacja aplikacji do zarządzania domowym budżetem „BPlan”
  • Rozwój systemów asystujących kierowcę. Od wspomagań po autonomiczne samochody
  • Gra poważna dla uczniów szkół średnich przygotowująca do matury podstawowej z matematyki
  • Projekt systemu Web CMS
  • Algorytm wyszukiwania drogi jako element sztucznej inteligencji w grze
  • Firmowa aplikacja internetowa wykorzystująca szkielet Bootstrap
  • Analiza działań reklamowych biura podróży Radsas Fun oraz ocena wpływu pandemii COVID-19 na promocję marki online
  • Wpływ mediów społecznościowych i aplikacji mobilnych na budowę relacji z klientami i wynik finansowy przedsiębiorstwa przed i w trakcie pandemii Covid-19 na przykładzie klubów piłkarskich
  • Reklama produktów i usług w mediach społecznościowych przed i w czasie pandemii COVID-19 w Polsce
  • Czynniki rozwoju e-turystyki w Polsce z uwzględnieniem COVID-19
  • Czynnik losowy w grach e-sportowych na przykładzie gry Playerunknown's Battlegrounds
  • Akceptacja rozwiązań technologii chmurowej wśród użytkowników
  • Wpływ czynników zewnętrznych na wirtualny rynek w trybie Ultimate Team na przykładzie gier serii FIFA
  • Fake news - realne zagrożenie XXI wieku
  • Czynniki wpływające na satysfakcję użytkownika z korzystania z profilu społecznościowego na przykładzie organizacji e-sportowej
  • Analiza możliwości rozwoju przedsiębiorstwa z wykorzystaniem serwisu społecznościowego Instagram
  • Wpływ odczuwanej satysfakcji z „okienek” na odczuwaną efektywność nauki
  • Tworzenie więzi kibica z klubem piłkarskim w mediach społecznościowych
  • Analiza zachowań użytkowników wirtualnych walut przy użyciu modelowania równań strukturalnych

 

Dr hab.

J. Palonka

Problematyka:

  • Projektowanie systemów informatycznych
  • Zastosowania systemów informatycznych w organizacjach
  • Systemy Business Intelligence i samoobsługowe systemy Business Intelligence
  • Zarządzanie danymi w organizacjach
  • Projektowanie katalogów danych na potrzeby analityki danych
  • Tworzenie modeli analitycznych z wykorzystaniem uczenia maszynowego
  • Data Literacy
  • Technologie Przemysłu 4.0 i 5.0

Wybrane tytuły prac:  

  • Wpływ standardów projektowania serwisów internetowych i aplikacji mobilnych na wrażenia użytkownika
  • Proces testowy podstawą zapewnienia jakości oprogramowania
  • Wykorzystanie podejścia Design Thinking oraz Scrum w zarządzaniu projektami
  • Wykorzystanie technologii VR w e-commerce
  • Budowa aplikacji webowej do zarządzania klientami z wykorzystaniem ASP.NET Core
  • Wykorzystanie Power BI jako oprogramowania do nowoczesnej wizualizacji danych
  • Analiza projektów finansowania społecznościowego na stronie „Kickstarter”
  • Audyt informatyczny jako narzędzie weryfikacji bezpieczeństwa cyfrowego organizacji
  • Wykorzystanie Internetu Rzeczy: Analiza zastosowań w miastach Smart
  • Projektowanie unikalnej kolekcji cyfrowych aktywów o niewymienialnej wartości
  • Analiza danych dotyczących wpływu loot boxów na zachowania i preferencje graczy w grach wieloosobowych
  • Budowa programu lojalnościowego i systemu poleceń dla księgarni przy uzyciu narzędzi deklaratywnych SalesForce
Dr M.Rizun

Problematyka:

  • Informatyka w zarządzaniu, informatyka ekonomiczna

  • Systemy informacyjne zarządzania (SIZ)
  • Zintegrowane systemy informatyczne (ZSI)
  • Systemy ERP, MRP, CRM, BI
  • Systemy informatyczne e-biznesu
  • Systemy wspomagania decyzji
  • Systemy oparte na wiedzy
  • Strategia informatyzacji organizacji
  • Zarządzanie wiedzą w organizacji
  • Zarządzanie wiedzą w edukacji
  • E-learning i zdalnie nauczanie – wykorzystywane technologie
  • Wykorzystanie sztucznej inteligencji w edukacji
  • Modele dojrzałości organizacji
  • Media społecznościowe
  • Analiza relacji w sieciach społecznych
  • Akceptacja technologii (Technology Acceptance Model)
  • Kompetencje cyfrowe i medialne
  • Systemy rekomendacyjne
  • Modelowanie procesów biznesowych (BPM)    

   Wybrane propozycje tytułów prac:

  • Stosowanie modelu akceptacji technologii w e-learningu
  • Akceptacja e-learningu w oparciu o model akceptacji technologii (TAM)
  • Kompetencje cyfrowe i medialne w polskim systemie edukacji
  • Systemy informacyjne/informatyczne wspierające pracowników wiedzy
  • Rozwiązania programowe dla pracowników wiedzy
  • Ocena i udoskonalenie systemów informatycznych wspierania pracowników wiedzy
  • Systemy informacyjne w zarządzaniu wiedzą i innowacją w przedsiębiorstwie
  • Technologie informatyczne w zarządzaniu wiedzą w organizacji
  • Zarządzanie wiedzą w organizacjach inteligentnych. Rozwiązania informatyczne
  • Zintegrowane systemy informatyczne przedsiębiorstw w kontekście przemysłu 4.0
  • Kompetencje cyfrowe społeczeństwa informacyjnego
  • Kompetencje cyfrowe polskich małych i średnich przedsiębiorstw
  • Symulacja procesów biznesowych. Standard BPMN w praktyce
  • Wdrażanie systemów informatycznych e-biznesu w organizacji
  • Dojrzałość informatyczna organizacji

Dr

M. Żytniewski

  Problematyka:

  • Technologie agentowe oraz wieloagentowe
  • Internet rzeczy
  • Projektowanie oraz budowa aplikacji internetowych
  • Modelowanie procesów biznesowych oraz usług sieciowych
  • Integracja systemów informatycznych
  • Analityka danych 

  Wybrane tytuły prac:   

  • Wykorzystanie zwinnych metodyk w projektowaniu i realizacji wybranej aplikacji internetowej
  • Wykorzystanie języka JAVA w budowie oprogramowania do zarządzania finansami domowymi
  • Tworzenie środowisk wspomagających projektowanie systemów informatycznych
  • Projekt i realizacja oprogramowania dla urządzeń mobilnych
  • Zastosowanie metod i narzędzi wspomagających modelowanie i analizę procesów biznesowych
  • Wykorzystanie hurtowni danych, rozwiązań OLAP, odkrywania wiedzy w organizacji
  • Reprezentacja wiedzy w systemach wieloagentowych
  • Aspekty budowy spersonalizowanych agentów interfejsu
  • Tworzenie kokpitów menadżerskich dla wybranej organizacji
  • Budowa inteligentnego systemu sterowania budynkiem w standardzie ZigBee
  • Prywatność transakcji z zastosowaniem technologii blockchain    
Dołącz do nas

Nasi partnerzy

logotyp efmd
logotyp ceeman
logotyp hr
logotyp cima
logotyp eaie
logotyp bauhaus4
logotyp progres3