Przejdź do menu Przejdź do treści

Seminaria dyplomowe / magisterskie

Kierunek Zarządzanie

PromotorProblematyka i przykładowe tematy prac
prof. zw. dr hab. Janusz Strużyna

Problematyka:

biznes plan, zarzadzanie zasobami ludzkimi (organizacje różnej wielkości i rodzaju), kapitał intelektualny, rozwijanie talentu, socjologia organizacji

 

Wybrane tytuły prac w ostatnim roku akademickim:

  • Projekty nowych, małych przedsięwzięć biznesowych.
  • Projekty przedsięwzięć opartych na nowych technologiach (blogi, sklepy internetowe, usługi IT itp.).
  • Budowanie przewagi konkurencyjnej organizacji w oparciu o zasoby Internetu i potencjał multimediów.
  • Kształtowanie sukcesu freelancera, blogera, eksperta, niezależnego analityka, konsultanta itp.
  • Inwestycje w samego siebie.
  • Odkrywanie i rozwijanie własnego talentu.
  • Analiza zarządzania w organizacji.
  • Strategiczne zarządzanie zasobami ludzkimi.
  • Analiza światowego rynku pracy z perspektywy własnej kariery.
  • Rekrutacja i selekcja kandydatów do pracy.
  • Wprowadzanie do pracy z wykorzystaniem nowych idei growych.
  • Wynagradzanie pracowników.
  • Motywowanie pracowników.
  • Doskonalenie pracowników, w tym szkolenia, coaching, mentoring, odwrócony mentoring itd.).
  • Projekty restrukturyzacji zasobów ludzkich.
  • Budowanie marki pracodawcy.
  • Budowanie kapitału intelektualnego/lub społecznego/ lub ludzkiego organizacji.
  • Doskonalenie zarządzania zasobami ludzkimi w organizacji różnego typu.
  • Zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacjach międzynarodowych lub innych typach organizacji (np. publicznych, rodzinnych, bankach, sieciowych itp.).
  • Zarządzanie relacjami w zespole.
  • Wycena kapitału ludzkiego/ lub intelektualnego/ lub społecznego.
  • Zarządzanie zmianami w zespole lub organizacji.

Kierunek Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna

PromotorProblematyka i przykładowe tematy prac
dr Anna Dewalska-Opitek 

 

Problematyka: 

komunikacja, media i narzędzia promocji, wizerunek, branding marketing interaktywny


Wybrane tytuły prac:

  • Specyfika komunikacji perswazyjnej na przykładzie kampanii prezydenckiej
  • Komunikacja wewnętrzna w procesie employer brandingu
  • Nowoczesne narzędzia komunikowania się przedsiębiorstwa w rynkiem
  • Wykorzystanie narzędzi public relations w sytuacji kryzysowej
  • Media społecznościowe jako narzędzie komunikacji marketingowej w opinii konsumentów
  • Influencer marketing i jego rola w kształtowaniu postaw Generacji Z
  • Guerrilla marketing jako niekonwencjonalne narzędzie komunikacji     
  • Budowanie zintegrowanego wizerunku przedsiębiorstwa
  • Pozycjonowanie stron www w wyszukiwarkach internetowych
  • Wpływ działań user experience na komunikację marketingową
dr Olgierd Witczak

 

Problematyka: 

media cyfrowe/nowe media w komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa, instrumenty promocji wykorzystywane przez przedsiębiorstwa i organizacje non-profit, kształtowanie wizerunku osób, przedsiębiorstw i organizacji, zarządzanie marką

 

Wybrane tytuły prac:

    • Media i serwisy społecznościowe w promocji Chóru Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
    • Social media w aspekcie pozycjonowania strony WWW
    • Kreowanie wizerunku marki premium na przykładzie Apple Inc. 
    • Budowanie lojalności klientów wobec marki
    • Storytelling w komunikacji marketingowej organizacji
    • Ewolucja konsumpcji mediów a zmiany w branży fonograficznej
    • SEO i web design w działaniach marketingowych lokalnego przedsiębiorstwa
    • Lider opinii jako źródło sytuacji kryzysowych na przykładzie przedsiębiorstwa Blizzard Entertainment 
    • Rewitalizacja wizerunku jednostki samorządu terytorialnego na przykładzie województwa śląskiego
    • Wykorzystanie influencera w kształtowaniu wizerunku marki w Internecie
    Dołącz do nas

    Nasi partnerzy

    logotyp efmd
    logotyp ceeman
    logotyp hr
    logotyp cima
    logotyp eaie
    logotyp bauhaus4
    logotyp progres3